2024-06-02, 20:33
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
https://www.youtube.com/watch?v=v_nyxObxi04
Kan inte tänka mig Anjo i ett hus, han är inte händig som Cluee utan är mer som Rask. Värdelös på det mesta.

Framgår det vad det är för hyra? För med den där osäkra ekonomin och en som har miljonskuldr lär banken knappast ge ut ngt lån.

Blir trist för barnen när dom måste lämna huset och flytta in i en skolåda på 60kvm som familjen Rask för att hela familjens ekonomi har rasat ihop.
Citera
2024-06-02, 20:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Förstår att han varit tvungen att vara borta från sitt jobb som Youtubes Janne Josefsson för att klippa en gräsmatta.
Ja "hela den här gräsmatten" "den är stor" ...

Jag garvar ihjäl mig. Det är en vanlig gräsmatta - det är nog mer gräs på min och den behöver jag inte två dagar för att klippa.
Citera
2024-06-02, 20:57
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja "hela den här gräsmatten" "den är stor" ...

Jag garvar ihjäl mig. Det är en vanlig gräsmatta - det är nog mer gräs på min och den behöver jag inte två dagar för att klippa.

Nä men nu har en Anjos ohälsosamma övervikt, där allting tar 5 gånger så lång tid för han att utöva.
Citera
2024-06-02, 21:23
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Kan inte tänka mig Anjo i ett hus, han är inte händig som Cluee utan är mer som Rask. Värdelös på det mesta.

Framgår det vad det är för hyra? För med den där osäkra ekonomin och en som har miljonskuldr lär banken knappast ge ut ngt lån.

Blir trist för barnen när dom måste lämna huset och flytta in i en skolåda på 60kvm som familjen Rask för att hela familjens ekonomi har rasat ihop.
Haha håller med! Tänk dig Anjo gå ut och klippa gräset liksom, lär ju gå åt 10 st Coca-Cola.. han är så "statisk" som person.

Jag vet inte hur personen innan fick reda på att det var hyrt, men Anjo säger aldrig att dom har köpt huset så jag gissar på att dom då hyr. Konstigt att renovera ett hyrt hus dock..
Citera
2024-06-02, 22:07
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Haha håller med! Tänk dig Anjo gå ut och klippa gräset liksom, lär ju gå åt 10 st Coca-Cola.. han är så "statisk" som person.

Jag vet inte hur personen innan fick reda på att det var hyrt, men Anjo säger aldrig att dom har köpt huset så jag gissar på att dom då hyr. Konstigt att renovera ett hyrt hus dock..
Asg av första meningen.

Kan det vara en del av hyresupplägget? Få billigare hyra om du lägger om golvet.

Anjo har ingen aning om hur mkt underhåll & jobb det krävs för att bo i en villa och vadå stor gräsmatta? Lol. Märks att han bara bott i lägenhet.
Citera
2024-06-03, 17:09
Medlem
Anjos story…solar solarium?🙄 Är han allergisk mot frisk luft eller ligger Norrköping i ett polarbälte där vädret är helt annorlunda än i övriga Sverige? Kan han inte klippa sin jättestora gräsmatta i speedos istället?
Citera
2024-06-03, 19:53
Medlem
Vilken sur värdelös gubbe han verkar vara. Baserar min uppfattning på hans egna senaste video, där han gnäller och bygget studsmatta.
Citera
2024-06-03, 19:57
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Asg av första meningen.

Kan det vara en del av hyresupplägget? Få billigare hyra om du lägger om golvet.

Anjo har ingen aning om hur mkt underhåll & jobb det krävs för att bo i en villa och vadå stor gräsmatta? Lol. Märks att han bara bott i lägenhet.
Hittade ett klipp på Anjo som du kan ha i bakgrunden medan du gör annat
https://youtu.be/8yJI0QW3MYA?t=287
Citera
2024-06-03, 22:56
Medlem
Vet den stackars personen som hyr ut sitt hus vilka Anjo och Lisen är? Vet hen om att dom bodde i en lägenhet dom fick av socialen för att dom missskött ekonomin? Vet hen om att paret har varit med i Lyxfällan?

Hur kan en villaägare hyra ut utan att göra en bakgrundskontroll och en kreditupplysning? Anmärkningar, har varit med i lyxfällan, suttit hos kronofogden och Lisen har haft nästan en miljon i skatteskuld. Internets värsta mobbare och Lisen som hejar på och fnittrar inställsamt samtidigt som Anjo försöker pusha folk till självmord.

Hoppas hyresvärden snabbt upptäcker sitt misstag och att uppsägningstiden är 1 månad.

Lisen och Anjo är lata och vaken Lisen eller Anjo är fysiskt kapabla att ta hand om och underhålla ett hus med en trädgård. Fysiskt friska personer klipper hans gräsmatta på en timme, han är fysiskt nedgången för att sköta om ett hus. Hur ska det fungera och hur ska det gå ihop ekonomiskt?

Kommer dom lämna villan och trädgården nedgången utan att betala? Pengarna är slut väldigt snart.

Vad händer hyresvärden när han säger upp kontraktet för att dom inte betalar hyran? Blir nästkommande drev mot den personen?

Otäckt är förnamnet.
Senast redigerad av Pallal 2024-06-03 kl. 22:59.
Citera
2024-06-04, 10:30
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vet den stackars personen som hyr ut sitt hus vilka Anjo och Lisen är? Vet hen om att dom bodde i en lägenhet dom fick av socialen för att dom missskött ekonomin? Vet hen om att paret har varit med i Lyxfällan?

Hur kan en villaägare hyra ut utan att göra en bakgrundskontroll och en kreditupplysning? Anmärkningar, har varit med i lyxfällan, suttit hos kronofogden och Lisen har haft nästan en miljon i skatteskuld. Internets värsta mobbare och Lisen som hejar på och fnittrar inställsamt samtidigt som Anjo försöker pusha folk till självmord.

Hoppas hyresvärden snabbt upptäcker sitt misstag och att uppsägningstiden är 1 månad.

Lisen och Anjo är lata och vaken Lisen eller Anjo är fysiskt kapabla att ta hand om och underhålla ett hus med en trädgård. Fysiskt friska personer klipper hans gräsmatta på en timme, han är fysiskt nedgången för att sköta om ett hus. Hur ska det fungera och hur ska det gå ihop ekonomiskt?

Kommer dom lämna villan och trädgården nedgången utan att betala? Pengarna är slut väldigt snart.

Vad händer hyresvärden när han säger upp kontraktet för att dom inte betalar hyran? Blir nästkommande drev mot den personen?

Otäckt är förnamnet.
Senare i sommar
"Vi ville testa att bo i hus men vi är inga husmänniskor helt enkelt"
Citera
2024-06-04, 17:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Hittade ett klipp på Anjo som du kan ha i bakgrunden medan du gör annat
https://youtu.be/8yJI0QW3MYA?t=287
Sjukt likt ändå.

Såg att en gubbe nyligen dog när han fått klipparen över sig, Anjo bör vara väldigt försiktig. Tänk er en rusande gräsklippare, han som knappt kan ställa sig upp när han ramlat.
Citera
2024-06-05, 21:59
Medlem
Rent spontant efter att ha sett Anjos senaste video när de försöker sig på en renovering av huset så känns det som att det är början på en separation - för jäklar vad han skulle gnälla på Lisen 🙄 hon till och med frågar honom rakt ut i kameran om han bara tar upp den för att kunna klaga på henne.

Och tyvärr för Anjo så är det ju otroligt dålig tajming med dessa videor med tanke på att en annan Norrköpingsduo samtidigt håller på med renoveringsvideor (Let's feast) och jämför man dessa två så är Anjos snickeri ett enda stort skämt 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in