Citat:
Ursprungligen postat av
Massajen
Vad får dig att tro att John inte känner till Ukraina? Om inte, hur kunde han få rätt i sina förutsägelser?
Medan våra stjärngossar som befolkar TV sofforna visat sig ha fel?
Har du läst någon av Mearsheimers böcker? Hans artiklar?
Inget får mig att tro att John inte KÄNDE till Ukraina nej, precis som att Nostradamus kände, KÄNDE till sina marker under sina år han också. Den senare tystnade genom att han blev äldre och som den RIKTIGA realist han var så nickade han till slut åt det som kallades gissningar och log. Jo, jag har läst några av Johns alster, intressanta utan tvekan. Sedan har jag druckit en kopp med honom också, intressant även det. Helt ovidkommande dock, då faktumet är ett faktum (och han vet om det också) och det saknaden...Nästa bok han skriver kommer förmodligen handla om det, då hans "crowd" av nykläckta (läs enkelt övertygade tvåfotingar) 18 åringar nu blivit lite äldre och LEVT ett tag....nog för att ifrågasätta honom, och dessuto bytt universitet
Nej, jag säger det igen - John VAR mycket fin i sin tanke, DÅ, men DÅ är INTE NU
Svar - Nej, han vet faktiskt inte ett skit om Ukraina som idag nej....hans minnen grusar perceptionen av idag, till ingen nytta mer än möjligtvis hans egen då......som sagt, allt evolverar och INGET är statiskt