2024-06-04, 18:11
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Dom är inte gifta.
Så kvinnlig täckmantel är mer korrekt.
Däremot har dom varit skrivna på samma adress sen minst 2012.

Du verkar ha autistisk läggning Vore trevligt om du kan hålla oss i tråden uppdaterade när flyttlasset för bockstensgäddan går. Alltid intressant och se vart dom tar vägen med ett nybytt efternamn.
Citera
2024-06-04, 18:41
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffestofil
Vem fan är "Janne i Åstorp"? Låter som något man vill veta mer om.
CoachJanne, gädda 246. En redan klassisk pedofil.

Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Du skriver bra, kul och alltid kärnfullt. Lennart försöker ge sken av att vara en god glassriddare, men 4009 dagar på KIK visar på professionell grooming. Härligt förövrigt med gammelgäddor som inte orkar springa från konfrontation.
Tack!

Visst är det så. Lennart försöker helt enkelt bara slingra sig. Men det gick inte denna gång. Snart blåser han omkring i en minneslund nånstans i Varberg.
Citera
2024-06-04, 18:52
Medlem
olasvenssons avatar
Tror ni att Slingraren (Napp #424) i Varberg, kommer ta livet av sig?

Vad har han arbetet med?

Det är andra gången Dumpen träffar ett äckel på piren i Varberg.

Tråkigt för honom att de sista åren i livet ska bestå av skam.

Hans barn och barnbarn säger troligtvis: "Han har tagit på min snopp och kört upp fingrar i min anal när jag var liten."
Citera
2024-06-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Alltid kul med konfrontationer när personerna sedan ringer och ska snacka sig ur det hela "Tjena, kan vi lösa detta på nått vis?". När det sedan inte går som dom vill så kör dom alltid "men tänk på stackars lilla mig", "det kommer gå åt helvete med frugan".

Telefonsamtalen är ju oftast riktigt underhållande.. tragkomiken ligger ju i att det bara blir värre för dom.. men tycker den är lite ful av dumpen.. dom har redan fångat in fångsten, man behöver inte stena den till döds..
Citera
2024-06-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Du verkar ha autistisk läggning Vore trevligt om du kan hålla oss i tråden uppdaterade när flyttlasset för bockstensgäddan går. Alltid intressant och se vart dom tar vägen med ett nybytt efternamn.

Du kanske har en dålig dag men testa vara lite trevlig.
Tyvärr får jag göra dig besviken.
Däremot så har jag försökt uppdatera tråden ibland med lite flyttar osv.
Citera
2024-06-04, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Telefonsamtalen är ju oftast riktigt underhållande.. tragkomiken ligger ju i att det bara blir värre för dom.. men tycker den är lite ful av dumpen.. dom har redan fångat in fångsten, man behöver inte stena den till döds..
Jag håller med dig om det. Det är som du skriver gäddan är fångad och det är game over. Samtalen känns jäkligt onödig. Synnerhet när man hör hur Sara är överlägsen och otrevlig.
Citera
2024-06-04, 20:53
Medlem
orrtupps avatar
Bockstensgäddan låter vältalig i telefonen, verkar van att uttrycka sig, han kanske har haft ett bra jobb och stort socialt umgänge.
Sa han inte att de skulle träffa ett annat par senare samma dag?

Undrar om han kommer att uppfattas som frånvarande och tillknäppt under middagen?
Citera
2024-06-04, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag håller med dig om det. Det är som du skriver gäddan är fångad och det är game over. Samtalen känns jäkligt onödig. Synnerhet när man hör hur Sara är överlägsen och otrevlig.

Jag tycker hon verkar väldigt trevlig. Hon kanske inte är lika sugen på att vara trevlig mot äckliga pedogubbar, vilket inte är så jättekonstigt. Duh.
Citera
2024-06-04, 21:00
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Precis. Och det finns en Lennart med husbil som bor med en Lisbet i Karlberg.

Är det han som har en Facebookbild med sina ben på en bild? Är jag inne på rätt då?
Citera
2024-06-04, 21:47
Medlem
Antero-Rokkas avatar
#424 Ja då har smyg-bögen Lelle med efternamnet son till Anders skitit i berömda blåskåpet.
Satan vad gubbjäveln försöker slingra sig ur förringa sitt agerande, låter som han tycker att 4000 dagar på Kik med jagande efter småpojkar som ska suga, sugas och sättas på (Janne Josefsson gillar det utrycket) är att jämföra med att slänga lite skräp fel på återvinningen.
Bög-Lennart din satans gubbjävel må du ta ditt förnuft till fånga och brinna i ……..

Lelle jag avslutar med ett restips till din eremit-husbilssemester, åk upp till Hank #292 i Sundsvall, har lite på känn att Hank behöver lite nya kompisar.

Ni som undrar vad Bög-Lelle jobbat med, ser att han finns i ett företag med ett namn som för en till något inom väg. Kan kanske varit konsult inom väg och vatten.
Citera
2024-06-04, 21:50
Medlem
Jag tror Slingraren (Napp #424) Varberg. Kommer att klara sig hyffsat bra. Han verkar ha talets gåva och kan säker snacka sig ur detta med tanten och familjen. Tror inte hans kvinna lämnar han då dom bor i ett fint hus för åtskilliga miljoner och en husbil för 300 000 kr. Och någon självmordskandidat tror jag inte han är utan den här grisen får vi dras länge till med.
https://dumpen.se/2024/06/03/slingraren-napp-424-varberg/
Citera
2024-06-04, 21:50
Medlem
Sonen till Anders?
Sorry! Tvåa på pucken...
Senast redigerad av Lelleolsson 2024-06-04 kl. 21:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in