2024-06-04, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Hm detta låter som rätt person. Gör rebus på gatan.

Det skulle kunna vara honom, hans Facebook bild från 2015 matchar rätt bra med dumpens video
Citera
2024-06-04, 15:22
Medlem
Telefonsamtal med #424 säger Sara att självmord är 26ggr så ofta som utsatta! Bara en okunnig säger så! Läs texten igen. 26ggr så ofta som utsatta. För det 1a finns det INTE någon statistik på det. Och vad Sara menar, vet inte jag. Jag har pratat med barnahus och dom ställer sig negativa och frågande till detta samtal med #424 . Allt för att blåsa upp siffror och statistik, det är ovärdigt av en människa som påstår sig jobba för barnen. Apropå #424 någon rebus?
Citera
2024-06-04, 15:27
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurreburre
Det skulle kunna vara honom, hans Facebook bild från 2015 matchar rätt bra med dumpens video

Jag sätter min vältränade bakdel på att det är han. Husbilen som bockstensgäddan presentera för det fiktiva barnet ser ut att finnas på denna "klängiga" gäddadress

Tur att han har en husbil till sitt förfogande. Kan nog bli hans nästa mobila bostad framöver. No more grillkvällar med grannarna här inte.
Senast redigerad av isgeten 2024-06-04 kl. 15:30.
Citera
2024-06-04, 15:41
Medlem
Säger inte Sara i telefonsamtalet att hon ska ringa till hans fru Lisbeth?
Citera
2024-06-04, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
#424. Tror ni har fel person(er). Gubben i videon ser till och ut att vara äldre än mig.
Ja ja. Nu ser jag det också. Du ser betydligt yngre ut.
Citera
2024-06-04, 16:33
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindysmatte
Säger inte Sara i telefonsamtalet att hon ska ringa till hans fru Lisbeth?
Precis. Och det finns en Lennart med husbil som bor med en Lisbet i Karlberg.
Citera
2024-06-04, 16:46
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell

Bockstensgäddan är omringad. Kan någon med autistiska drag hålla ett getöga på pederastens adress? Kan mycket väl bli en flytt på ålderns höst från villaidyllen inom snart framtid.
Citera
2024-06-04, 17:28
Medlem
Alltid kul med konfrontationer när personerna sedan ringer och ska snacka sig ur det hela "Tjena, kan vi lösa detta på nått vis?". När det sedan inte går som dom vill så kör dom alltid "men tänk på stackars lilla mig", "det kommer gå åt helvete med frugan".
Citera
2024-06-04, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell

Hur såg du det? Jag hittar namnen du nämner och de bor ihop, men jag kan inte se något med husbil på adressen

EDIT;
Efternamnet börjar på bokstaven som kommer efter O i alfabetet!?

EDIT2;
Hittade dem nu. Efternamnet börjar på bokstaven före B i alfabetet!!

Citat:
AAAaa Bockstensgäddans fru eller kvinnliga täckmantel snarare, har ett efternamn som börjar på bokstaven efter O.

Tack!!
Senast redigerad av Skivadbanan 2024-06-04 kl. 17:49.
Citera
2024-06-04, 17:45
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Hur såg du det? Jag hittar namnen du nämner och de bor ihop, men jag kan inte se något med husbil på adressen

EDIT;

AAAaa Bockstensgäddans fru eller kvinnliga täckmantel snarare, har ett efternamn som börjar på bokstaven efter O.

Det som tidigare nämndes med samma efter namn som "loket" var tydligen ett villospår. Antagligen har han köpt något mediumpaket på Impulskollen AB så ett troll flög in i tråden och la ut ett villospår.
Senast redigerad av isgeten 2024-06-04 kl. 17:47.
Citera
2024-06-04, 18:04
Medlem
Citat:

EDIT;

EDIT2;
Hittade dem nu. Efternamnet börjar på bokstaven före B i alfabetet!!

Tack!!
Det är riktigt. Husbilen är avställd och importerad. Så nu vet alla hoppas jag. Tydligen försökte någon vilseleda oss tidigare. Impullskollen 130k kanske!!
Citera
2024-06-04, 18:07
Medlem
Citat:

Det som tidigare nämndes med samma efter namn som "loket" var tydligen ett villospår. Antagligen har han köpt något mediumpaket på Impulskollen AB så ett troll flög in i tråden och la ut ett villospår.

Dom är inte gifta.
Så kvinnlig täckmantel är mer korrekt.
Däremot har dom varit skrivna på samma adress sen minst 2012.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in