Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
I Sverige kan han såklart hamna, men ingen vill väl betala nått för att skriva längre kontrakt med honom? Då blir det korttidskontrakt istället och då är det dom som behöver nån snabbfix som är intresserade. Alltså typ Norrköping eller Kalmar.
Kan iofs bli för att täcka upp för en långtidsskada eller nått sånt för ett Europa-jagande lag också.
EDIT: Mjällby tror jag i alla fall inte på, inte direkt wingbackarna som är problemet där.

Om det inte säljs en massa i sommar..
Jag har en dålig känsla i magen av att han landar hos oss faktiskt. Med vår ekonomi så kan Berntsen vara väldigt pragmatisk om ersättningskraven är rimliga. Det är absolut en position vi behöver förstärka och Jeahze är inte en dålig fotbollsspelare.
Med detta sagt, vill jag naturligtvis inte ha någon spelare med bakgrund i Hammarby, och allra minst en sådan med anklagelser om kvinnobox på bältet.
Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Vilken Kunta blir inte misstänkt för åldersfusk??
Men man kan ändo förstå misstankar när halva Nigerias u17 lag bestod av 30åringar i nåt mästerskap, kan va nåt annat Afrika land som fuska på u17 mästerskapet för några år sedan.
Den bästa var väl ändå Iran's slöjbeklädda damlandslag som bestod uteslutande av män..