Stor eloge till dig som redan 10 juni 2023 förutspådde att om inte Arsenal vinner CL så kommer Real Madrid göra det. Inte många som vågar sticka ut så mycket som du gör med dina tips här och du var en av få som trodde att Arsenal eller Real Madrid skulle vinna CL. Du är verkligen detta forumets mest kunnigaste och seriösa skribent när det gäller fotboll.
Det är riskfritt, man riskerar inte mycket.
Det var ju City eller Real i CL final förra året, ej svårt att förutspå att nån av dom skulle vinna i år igen?
Är ju lågoddsare.
Inte för att racka ner, så klart. Det är bra att sätta sina bets
Okej hade inte hört det om Milan innan, men allting ska ju tas med en nypa salt. Speciellt nu när mycket rykten florerar innan transferfönstret ens har öppnat. Rashford har ju också varit kopplad med en flytt till Arsenal vilket jag tycker verkar väldigt konstigt, men kan ju även vara sensationalistiska journalister som överdriver.
Newcastle spelar inte i Europa överhuvudtaget nästa säsong och slåss inte om titlar, så självklart är Arsenal en mycket mer attraktiv klubb i nuläget.
Arsenal behöver en centerforward. Där har Nketiah och Jesus inte levererat.
Isak eller Rashford låter intressant.. Isak skulle fullända Arsenals trupp, sett hur han lirat i Newcastle, han passar perfekt i Arsenal.
Skulle inte ens röra dig med tång då alla vet vad du gör med äckliga gubbar i lastbilar.
Kan du inte söka eller? I ditt första inlägg så påstår du att Arsenal ska vinna PL. Sedan har du sagt några gånger att det blir minst en titel utav PL och CL..
Kan du förklara hur Arsenal snubblade på målsnöret utan att ha någonting i egna händer?
Finns 115 åtalspunkter mot Manchester City, dom kan förlora massa ligatitlar, och då är Arsenal vinnare 2022/34 och 2023/24 .
Arsenal behöver en centerforward. Där har Nketiah och Jesus inte levererat.
Isak eller Rashford låter intressant.. Isak skulle fullända Arsenals trupp, sett hur han lirat i Newcastle, han passar perfekt i Arsenal.
Isak hade jag definitivt gillat, men verkar vara på tok för dyr, samt är skadebenägen.
Rashford vill jag inte ha i närheten av Arsenal, då jag inte gillar hans attityd och beteende på och utanför planen. En spelare som klubbar på nätterna så att han är så bakfull att han inte kan komma på träningarna efteråt ser jag som en oseriös spelare. Han är inte heller tillräckligt bra för att man ska ta risken att han kanske förstör sammanhållning i gruppen. Då tar jag hellre Sesko alla dagar i veckan, som dessutom är yngre och har mer tid att utvecklas av Arteta.
Han verkar ha bett Moyes att ej få spela matcherna där han tog gula kort,men moyes spelade honom.
Det kommer bli en lång avstängning gissar jag,sorgligt om allt detta stämmer som kommit fram än så länge.
Han verkar ha bett Moyes att ej få spela matcherna där han tog gula kort,men moyes spelade honom.
Det kommer bli en lång avstängning gissar jag,sorgligt om allt detta stämmer som kommit fram än så länge.
Jag förväntar mig minst 5 år som Pavel Lewicki fick.
Todd Boehly, chairman, said: ‘We are thrilled to bring Graham to Chelsea. He is a proven coach and an innovator in the Premier League who fits our vision for the Club. Not only is he extremely talented on the pitch, he has skills and capabilities that extend beyond the pitch which will make Chelsea a more successful Club. He has had a major impact at his previous Clubs and we look forward to his positive impact at Chelsea. We look forward to supporting him, his coaching team and the squad in realising their full potential in the coming months and years.’
Citat:
Behdad Eghbali and José E. Feliciano, co-controlling owners, said: ‘Graham is a football innovator and winner on the pitch and a leader off the pitch. He has deeply impressed us with his ideas and approach to football. We are thrilled to partner with Graham to build a winning team, one that embodies the culture of collaboration, innovation, teamwork, player development, and a commitment to excellence on and off the pitch. We are fortunate to have Graham and his team as our partners in that journey.’
Chelsea välkomnar Pochetino
Citat:
Laurence Stewart and Paul Winstanley, Chelsea’s co-sporting directors, said:
'Mauricio’s experience, standards of excellence, leadership qualities and character will serve Chelsea Football Club well as we move forward. He is a winning coach, who has worked at the highest levels, in multiple leagues and languages. His ethos, tactical approach and commitment to development all made him the exceptional candidate.'
Citat:
Owners Todd Boehly, Behdad Eghbali, José E. Feliciano, Mark Walter and Hansjörg Wyss added:
'The sporting team conducted a diligent and thoughtful process that the Board is proud of. We are delighted that Mauricio will be joining Chelsea. Mauricio is a world-class coach with an outstanding track record. We are all looking forward to having him on board.'
Och nu Maresca
Citat:
Laurence Stewart and Paul Winstanley, Chelsea’s co-sporting directors, said: ‘We are delighted to welcome Enzo to Chelsea. He has proven himself to be an excellent coach capable of delivering impressive results with an exciting and identifiable style.
'Enzo has deeply impressed us in our discussions leading up to his appointment. His ambitions and work ethic align with those of the club. We thoroughly look forward to working with him.’
Citat:
Chelsea’s ownership group said: ‘We are thrilled to welcome Enzo into the Chelsea family. We look forward to supporting him and the rest of the sporting team in fulfilling their potential and our expectations over the years to come.
'He is a highly gifted coach and leader that we are confident can help fulfill our vision and competitive goals for the Club.’
If at first you dont succeed. Eller om du inte lyckats med samma sak två gånger försök en tredje gång så lyckas du. För ingen sa en gång i tiden ”madness is doing the same thing and expect different results.”
Fetade. ”Proven” En säsong i The Championship. Misslyckades helt i Parma och sparkades. Han är inte ens saknad i Leicester. Faktum är att många supportrar tröttnade mot slutet. Ingen plan B. Utan Pep light likt Kompany. Rulla boll i lågt tempo. Låga krav på tränare nuförtiden.
If at first you dont succeed. Eller om du inte lyckats med samma sak två gånger försök en tredje gång så lyckas du. För ingen sa en gång i tiden ”madness is doing the same thing and expect different results.”
Fetade. ”Proven” En säsong i The Championship. Misslyckades helt i Parma och sparkades. Han är inte ens saknad i Leicester. Faktum är att många supportrar tröttnade mot slutet. Ingen plan B. Utan Pep light likt Kompany. Rulla boll i lågt tempo. Låga krav på tränare nuförtiden.
Ja vad ska man säga mer om Chelsea egentligen?
Roman tog klubben till världens bästa ett par år, men han utnyttjade systemet och fuskade. När systemet ändrades så anpassade han sig och fuskade ännu mer. Nu har en amerikan tagit över som inte har en aning om hur europeisk fotboll fungerar. Det är ett piratskepp som blivigt giriga och lastats med alldeles för mycket guld så hela skeppet sjunker.
Jag förväntar mig minst 5 år som Pavel Lewicki fick.
England har bra hårdare straff för "matchfixning " än så,det var en spelare i lägre Division som mer mindre gjort exakt vad Paqueta gjort och fick 10 års avstängning från all sorts fotboll ,
Roman tog klubben till världens bästa ett par år, men han utnyttjade systemet och fuskade. När systemet ändrades så anpassade han sig och fuskade ännu mer. Nu har en amerikan tagit över som inte har en aning om hur europeisk fotboll fungerar. Det är ett piratskepp som blivigt giriga och lastats med alldeles för mycket guld så hela skeppet sjunker.
Och jag tror få människor än jag är gladare.
*Väntar på att Drogba ska komma in och tjuta*
Du och jag jonte! Mitt förakt mot Chelsea överstiger det mot Spurs med råge.
Nu ryktas det ju om att Chelsea ger sig in i kampen om Sesko också, så vi kan la tacka adjö till den transfern nu, då de säkert kommer erbjuda det dubbla för honom…