Citat:
Ursprungligen postat av
MissDope
Nu har jag tagit mig en titt.
De varnar för killar som betett sig våldsamt, stulit från dem, varit ute efter efter deras barn, eller raggat runt på allt och alla medan de är gifta .
Men vänta lite nu, du verkar utgå ifrån att kvinnorna själva är oerhört skötsamma individer som inte skulle uppträda dåligt och oseriöst i samband med dejting.
Citat:
Ursprungligen postat av
MissDope
Många publicerade har vålds och sexualdomar upplaga.
Även en gädda från dumpen såg jag bild på..
Hur många är "många"? Har du räknat exakt antal?
Citat:
Ursprungligen postat av
MissDope
Slutsats. Är man en man som kan bete sig så behöver man inte oroa sig för den gruppen alls..
Hur vet du att kvinnorna i facebookgruppen talar sanning? Vill påpeka att mened är ett av de vanligaste kvinnobrotten, många kvinnor ljuger som en häst travar när det passar deras syften och behov av att göra det.
Du känns rätt naiv som inbillar dig att tjejerna i Facebookgruppen talar 100 procent sanning.
Citat:
Ursprungligen postat av
MissDope
Annars tycker jag ofta man hör här att kvinnor får skylla sig själva om de inleder en relation eller skaffar barn med en kille som är ett as och de inte kollat upp denne ordentligt innan..
Nu ignorerar du att det finns kvinnor som medvetet söker sig till kriminella tidigare dömda män med tillgång till droger, cash, statusprylar osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
MissDope
Sedan såg jag faktiskt inget inlägg om att det skulle handla om något bittert fruntimmer som bara fick ett knull och blivit sur över det. Som många tycka gissa här i tråden.
Tror du verkligen att tjejerna i den där gruppen skulle erkänna att de själva beter sig som svin från tid till annan? Tror du att de skulle erkänna att de är "promiskuösa"?
Facebookgruppen verkar mest gå ut på att sitta och gnälla för varandra och få ryggdunk av de andra.
"Stackars dig lilla gumman"
"Du har alltid en sån otur med killar"
"Män är svin"
"Applåder"