Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Något troll kommer säkert att försöka vrida det till att du gör det.
Jag tolkar det du skriver som att du har insett att Joakim är farlig och vill uppmärksamma här att han är den största boven i dramat och att han inte är pålitlig eller har gott uppsåt.
Och att du inte skulle bli glad, istället mer lättad ifall han blev avslöjad.
Linnea är helt oskyldig, men bara se hur Jocke ännu en gång byggde upp en story om ett monster som aldrig ens existerat.
När kommer Joakim Lundells offentliga ursäkt för alla hans vidrigs lögner om Linnea och att han skickade tusentals fans att mordhota stackars Linnea? Han borde vara mogen nog att ta ansvar för sina handlingar.
Joakim är skyldig hela familjen Berg och hela familjen Lundström offentliga ursäkter.
Hur går det med rättsfallen? När faller första förtalsdomen? Joakim och en till har förhörts och riskerar att bli dömd och har la meddelat produktionen det.
När faller första domen mot förtalsligan? Innan eller efter ”dokumentären” har börjat sändas? Hur krishanterar tv4 det om domar börjar falla mitt i sändningarna? Ifall Jocke blir dömd för förtal, intrång, inbrott, stöld, olaga förföljelse, olaga hot, utpressning, skattebrott, medhjälp till skattebrott och penningtvätt och sånt han är misstänkt och anmäld för?
Tack!
Det är så jag menar.
Att ge kritik och att inte dela samma åsikter som en annan är att likställa med hat idag.
Det är illa när man inte kan debattera om en fråga utan att man ska komma och vifta med hat-kortet.
Men det är väl kanske för att deras egna ord och argument tar slut.
Chrippa har lika stor rätt att få upprättelse som en annan, vad man än tycker om honom.
Det är som att man plötsligt ställer sig helt och hållet bakom Chrippa bara för att man kritiserar Jocke.
I den här frågan (iofs) så står jag helt och hållet bakom Chrippa.
Vilket jag har upprepat förut, men det går inte in.
Man kan faktiskt tycka flera saker och dessutom klara av att hålla isär begreppen.
Men det verkar vara komplicerat för en del.