2024-06-02, 10:39
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibo19
Verkar ju vara en rutinerad person, med vänner som inte är helt överraskade att han experimenterar. Kan det vara Ol* S*lo eller P*trik Is*ksson? Man blir ju nyfiken, men tycker synd om personen att hans privatliv fläks ut om det nu är så som han påstår att det inte var ett sexköp. Verkar lite suspekt med det där kontantuttaget dock, jag köper det inte …

”Det har även varit känt i sångarens närmaste vänkrets. Artisten har genom åren dock varit ”vag och nekande” kring att han verkligen varit med den första transsexuella kvinnan.
– Han har inte toknekat rakt ut, men varit lite svävande. Vi har mest garvat åt det, berättar en uppgiftslämnare som står nära sångaren som varit med i flera stora tv-produktioner genom åren.”

https://stoppapressarna.se/svenskt/sms-visar-transans-krav-pa-popstjarnan-under-nattliga-motet/

*a
Kan vara Dr*gen också
*=E
Citera
2024-06-02, 10:43
Medlem
Istället för att efterblivet snöa in på bögar så kan ni gå på de uppgifter som finns i texterna och släppa lös era inre autister.

"Popstjärnan syns ofta i vimlet krig Stureplan och förekommer även i polisens utredning av kändisarnas knarklangare "Kokainkungen".
"Popstjärnans musik har även gjorts i arrangemang för stråkorkester."
Citera
2024-06-02, 10:50
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnagIT
Istället för att efterblivet snöa in på bögar så kan ni gå på de uppgifter som finns i texterna och släppa lös era inre autister.

"Popstjärnan syns ofta i vimlet krig Stureplan och förekommer även i polisens utredning av kändisarnas knarklangare "Kokainkungen".

Kleerup. Inte för jag bryr mig om det men känns som han passar in.
Citera
2024-06-02, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnagIT

Då kommer man tillbaka till BI i och med sista meningen.
Citera
2024-06-02, 10:57
Avslutad
Här är en. Var med i idol för flera år sedan har jag för mig. Eller om det var fame factory. https://postimg.cc/23QkzZxh
Citera
2024-06-02, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredricomartin
Så dessa sjuka sodomiter kommer undan med detta oerhörda? Det är helt sjukt och oacceptabelt.

De kan inte fortsätta komma undan med detta!!!!
Citera
2024-06-02, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
man skiter väll i om det är en kvinnliga manlig eller transa som är horan? Vill bara veta vem som köper någons kropp.

Man köper inte någons kropp, hade det varit sant hade det inneburit att man får göra vad man vill med kroppen och det stämmer ju inte. Man köper en tjänst.
Citera
2024-06-02, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeO8484

Var inte en stråkorkester inblandad i Kleerups epos Aniara? https://youtu.be/hlTXLO4Jgx4?si=IKNpS9jYXGofHuaC
Citera
2024-06-02, 11:55
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeO8484

Just det.. https://www.youtube.com/watch?v=SdODZPCZK3o

Snälla snälla. låt det det vara BI. Trött på familjen Wahlgren..
Citera
2024-06-02, 12:02
Medlem
feemaxxxs avatar
Med tanke på att övrig media inte skrivit mer om det, så skulle det passa med BI.

Det har vi redan sett. Två sexköpare i familjen, Niclas Wahlgren och Bianca Ingrosso (vaginal massage.. sexköp i min värld) där media har varit väldigt ointresserade att ställa dem mot väggen.
Citera
2024-06-02, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Med tanke på att övrig media inte skrivit mer om det, så skulle det passa med BI.

Det har vi redan sett. Två sexköpare i familjen, Niclas Wahlgren och Bianca Ingrosso (vaginal massage.. sexköp i min värld) där media har varit väldigt ointresserade att ställa dem mot väggen.

Den familjen måste slicka många rövar för att slippa medias uppmärksamhet när det gäller detta..
Citera
2024-06-02, 12:44
Medlem
D*rin? *=a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här