2024-05-29, 19:56
Medlem
Atlasbokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHat
Scenen är så jävla död att det enda ni disskuterar är händelser 10 år bakåt i tiden, och 95 % av er har aldrig varit på en fight.Pinsamt, lås tråden.

Håller med vem fan bryr sig om saker för 10 - 20 år sedan eller ännu längre bak.

Vilka är tyngst just nu? Vad man sett och hört från GrupaOF så är Bajen/KGB tunga och har kört mot tunga ligor så det känns som det är i nummer 1 just nu.
Citera
2024-05-30, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atlasboken
Håller med vem fan bryr sig om saker för 10 - 20 år sedan eller ännu längre bak.

Vilka är tyngst just nu? Vad man sett och hört från GrupaOF så är Bajen/KGB tunga och har kört mot tunga ligor så det känns som det är i nummer 1 just nu.

Elfsborg är lätt sveriges tyngsta liga just nu
Senast redigerad av getpungkulor 2024-05-30 kl. 16:34.
Citera
2024-05-31, 04:54
Medlem
Lundbondens avatar
https://www.aftonbladet.se/sportblad...lpte-huliganer

Citera
2024-05-31, 14:38
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlasboken

Just i Sverige är det väll Wisemen som fortfarande är herrarna på täppan.
Citera
2024-05-31, 23:14
Medlem
Tror ordningen följer som följande

Wisemen
Firman Boys
Kompisgänget Bajen
Djurgårdens fina grabbar

Övriga har jag ärligt talat dålig koll på
Citera
2024-06-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Just i Sverige är det väll Wisemen som fortfarande är herrarna på täppan.

Vad baserar du det på? Är ingen bajenfan men nog fan har bajen kört mer än WM senaste åren.
Citera
2024-06-01, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Vad baserar du det på? Är ingen bajenfan men nog fan har bajen kört mer än WM senaste åren.

Allt syns inte på gruppaof och insta där ni letar er information. Satan vilken skittråd detta är. Sthlm södra och sverigescenens forum var iallafall äkta.
Citera
2024-06-01, 07:46
Medlem
MP-44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten

Wisemen
Firman Boys
Kompisgänget Bajen
Djurgårdens fina grabbar

heter dom inte (K)amrat (G)ruppen (B)ajen längre. ?? det var ju för att tydligt visa att dom var ett vänster lag från södermalm.

Firman boys skrotades ju för 20 år sedan. min hjärna vill inte längre minnas om dom har någon riktig firma. men vet att dom har en massa fraktioner dock.

och DFG står nu ute bland hela läktaren, några nya yngre brukar dock stå nere på hörnet. Men dom styrs av dom äldre grabbarna som talar om för dom vad dom ska göra om något uppstår.

wisemen har ett gäng tunga grabbar kvar. men rent storleksmässigt är det inte alls.
Citera
2024-06-01, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
heter dom inte (K)amrat (G)ruppen (B)ajen längre. ?? det var ju för att tydligt visa att dom var ett vänster lag från södermalm.

Firman boys skrotades ju för 20 år sedan. min hjärna vill inte längre minnas om dom har någon riktig firma. men vet att dom har en massa fraktioner dock.

och DFG står nu ute bland hela läktaren, några nya yngre brukar dock stå nere på hörnet. Men dom styrs av dom äldre grabbarna som talar om för dom vad dom ska göra om något uppstår.

wisemen har ett gäng tunga grabbar kvar. men rent storleksmässigt är det inte alls.

KGB har så länge jag hört någonting, alltid stått för Kompis Gänget Bajen.

Firman Boys är fortfarande aktiva, känner en del människor där.

DFG är också aktiva fortfarande, har en del vänner även där.

Sen att det finns yngre ligor som kör betyder inte att dom styr
Citera
2024-06-01, 16:29
Medlem
Livremmens avatar
Citat:

Wisemen
Firman Boys
Kompisgänget Bajen
Djurgårdens fina grabbar

Firman Boys
KGB/BFB
Wm
Djurgårdens är inte värda att nämna i toppen
Citera
2024-06-01, 16:31
Medlem
Livremmens avatar
Citat:
KGB har så länge jag hört någonting, alltid stått för Kompis Gänget Bajen.

Firman Boys är fortfarande aktiva, känner en del människor där.

DFG är också aktiva fortfarande, har en del vänner även där.

Sen att det finns yngre ligor som kör betyder inte att dom styr

Kamratgänget / Kickersgänget
Citera
2024-06-01, 19:29
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHat
Varför disskuterar ni sånt som redan disskuterats tusen gånger i den här tråden? Vilka jävla pajaser ni är.

Håll käften om det inte händer något nytt, annara kommer några av er bli outade.
Kollade din posthistorik, maken till bitter och aggressiv användare har jag nog aldrig stött på här på FB, oavsett tråd!

Kanske borde du söka dig till trådar där du kan ha utbyte av andra människors erfarenhet i ämnen som du kanske är mer positivt inställd till.
Gillar du kanske att bygga Lego, fläta trasmattor, konstruera pärlplattor, hoppa hopprep, ansa rumpskägg tex?
Finns det någonting här på forumet som du inte lackar på så att topplocket går?!

Du bidrar inte mycket till tråden med ditt eviga grinande, inte detta inlägg heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in