2024-05-31, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lamento
Hans ord om att han har dubbla munskydd är märklig, för då vet han att vanliga kirurgmunskydd inte skyddar, men det gör däremot N95 eller FFP3, men ett problem med dem är att de är så dyra, de kostar ca 100 kr st och är egentligen engångsmunskydd.

Ja, tack för det, artikelns etiska medgivanden borde jag sett!

Han hävdar ju tydligen fortfarande att han nu är frisk, vi får se.

Ja, jag gillar också det jag sett av Rand Paul.

FHM:s veckorapport om Covid ska komma i slutet av denna vecka och har inte kommit än så borde komma imorgon. Blir intressant.
Citat:
Mike Tyson Provides Health Update After Medical Scare, Takes Shot at Jake Paul
https://www.newsweek.com/sports/mike-tyson-provides-health-update-after-medical-scare-takes-shot-jake-paul-1906450
Citat:
The "medical scare" was deemed an "ulcer flare up" and Tyson received care from paramedics as soon as the airplane landed in Los Angeles.

Han säger att han är 100% igen och kan gå matchen.
Citera
2024-05-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dampbarnetvisarhur
Väntar bara på att vändningen ska komma. Jag gillar det Rand Paul gör.

Såna som Rand Paul, deras uppgift är bara att fånga upp personerna i samhället med skeptisk grundinställning, och se till att denna skeptiska inställning styrs in i riktning mot nånting som är extra långt ifrån sanningen.

Därför kommer det aldrig leda till nånting. Eftersom allt bygger på en i grunden totalt okritisk inställning till de grundpremisser som såna som Fauci själva satt upp.

Fauci kan sova lugnt om natten eftersom han vet det blir omöjligt att bevisa nånting. Gällande "virus origin". Och även vaccin-bedrägeriet, eftersom han nöjt kan konstatera alla tongivande kritiker (som Rand Paul), som sagt, köper och ifrågasätter inte alls den (pseudo)vetenskapliga grunden till det som skett.
Citera
2024-05-31, 14:41
Medlem
ja något patogent virus har aldrig bevisats existera. men upprepar man en lögn tillräckligt ofta..
Citera
2024-05-31, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
ja något patogent virus har aldrig bevisats existera. men upprepar man en lögn tillräckligt ofta..
Viruset finns, tycker vissa tar det lite för långt med att det inte finns. Det skapades i wuhanlabbet och användes som ett biologiskt vapen. När dom släppte ut det fick dom en anledning att pusha vaccinen som dom redan hade förberedda.

Från och med nu hoppas jag att alla är alerta om hur dom spelar spelet på oss.
Citera
2024-05-31, 18:49
Medlem
Citat:
Viruset finns, tycker vissa tar det lite för långt med att det inte finns. Det skapades i wuhanlabbet och användes som ett biologiskt vapen. När dom släppte ut det fick dom en anledning att pusha vaccinen som dom redan hade förberedda.

det finns i din fantasi.

det har aldrig hittats i verkligheten. dess påstådda genom har sekvenserats (teoretiskt pusslats ihop i datorprogram) från en enorm mängd kortare gensekvenser med okänt ursprung.
Citera
2024-05-31, 21:18
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
det finns i din fantasi.

det har aldrig hittats i verkligheten. dess påstådda genom har sekvenserats (teoretiskt pusslats ihop i datorprogram) från en enorm mängd kortare gensekvenser med okänt ursprung.

Ännu värre.

Det var två dataprogram, om jag minns historian rätt. Som inte var överens om resultatet. Så man bara valde resultatet från det ena programmet. Man bestämde sig för att DET var "viruset".

Och så var programmen i förväg inställda på att försöka pussla ihop nåt som liknade ett coronavirus. För av nån anledning hade man bestämt sig för att viruset man letade efter var av just den typen.

Det var ju nån tråd i början av "pandemin" där TS samvetsgrant hade samkört offentlig svensk data om antal utförda tester kontra antalet påstådda "cases" av covid. Och samvariationen var i princip perfekt. Ändå var det som att informationen inte gick in i skallen på folk. Jag tror att många vägrar tro att lögnerna kan vara så förbannat djärva.

Samma sak med den här historian. Det är ju totalt obegripligt hur metodiken som användes vid "upptäckten" av det förmodade viruset någonsin skulle kunna resultera i nåt vettigt resultat. Det är uppenbart. Men det är som att det fullkomligt ologiska tillvägagångssättet gör att folk får kortslutning i huvudet. Man vill inte ens processa informationen, och då blir default att "lita på vetenskapen".

Men jag är alltid beredd att ändra uppfattning om ny information tillkommer. Det enda någon påläst covid-apologet behöver göra är att ge mig en rimlig lekmannaförklaring till hur metodiken kring virusisoleringen faktiskt var pålitlig. Förklara på ett begripligt sätt för mig hur den vetenskapliga metoden applicerades i detta fall, för att utesluta att resultatet från det där dataprogrammet bara var rent nonsens.
Senast redigerad av RustyShackleford 2024-05-31 kl. 21:21.
Citera
2024-06-01, 00:00
Medlem
Citat:

Tycker det blivit väldigt genomskinligt vid det här laget att såna som Rand Paul i själva verket har sysslat med att täcka upp för såna som Fauci. Genom att vitt och brett komma med anklagser och skapa enormt mycket uppmärksamhet kring vissa saker som inte har med verkligheten att göra. "virus som skapas i lab" och sånt.

Så att de verkliga bovarna kan komma undan med det verkliga brottet: Att ha utsatt hela mänskligheten för ett gigantiskt bedrägeri.

Man anklagar nån för saker de inte gjort, och gör en enorm grej av det, så att de kommer undan med verkliga brottet.
Citera
2024-06-01, 08:17
Medlem
Jag vill veta om viruset fortfarande är igång i hela landet. Det sades att det för all framtid kommer vara hos oss.

Hurblev det där med vaccinet som alla diskuterade om att det skulle ta död på mänskligheten efter ett par år efter vaccinet. Eftersom ''biverkningar kan komma flera år efteråt.''.
Citera
2024-06-01, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Jag vill veta om viruset fortfarande är igång i hela landet. Det sades att det för all framtid kommer vara hos oss.

Ja, enligt (totalt meningslösa)metoderna för att påvisa det kommer det alltid att finnas.

Citat:
Hurblev det där med vaccinet som alla diskuterade om att det skulle ta död på mänskligheten efter ett par år efter vaccinet. Eftersom ''biverkningar kan komma flera år efteråt.''.

Ja, det verkar ju onekligen som att mänskligheten ej blev utplånad. Riktigt hur skadliga dessa vacciner var är nog fortfarande lite oklart. Liksom vad som var syftet med alltihopa. Om det nu fanns något syfte, utöver att tjäna gräsligt mycket pengar. Vilket man för övrigt även gjorde på de meningslösa testerna.
Citera
2024-06-01, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleuch
Ja, enligt (totalt meningslösa)metoderna för att påvisa det kommer det alltid att finnas.

Ja, det verkar ju onekligen som att mänskligheten ej blev utplånad. Riktigt hur skadliga dessa vacciner var är nog fortfarande lite oklart. Liksom vad som var syftet med alltihopa. Om det nu fanns något syfte, utöver att tjäna gräsligt mycket pengar. Vilket man för övrigt även gjorde på de meningslösa testerna.

att syftet sträcker sig bortom enbart pengar kan vi väl enas om. vad det i själva verket (rimligtvis) handlar om tycker jag förklaras väl av La Quinta Columna i följande video (ej för den hjärtsvage):

https://rumble.com/v4xkouq-la-quinta-columnas-presentation-at-the-vallecas-book-fair-madrid-may-18-202.html

det är alltså en transhumanistisk (icke-mänsklig) politisk agenda som ligger bakom, som vill implantera hela mänskligheten med hemlig teknologi, vars syfte man kan spekulera om.
Citera
2024-06-01, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fleuch
Tycker det blivit väldigt genomskinligt vid det här laget att såna som Rand Paul i själva verket har sysslat med att täcka upp för såna som Fauci. Genom att vitt och brett komma med anklagser och skapa enormt mycket uppmärksamhet kring vissa saker som inte har med verkligheten att göra. "virus som skapas i lab" och sånt.

Så att de verkliga bovarna kan komma undan med det verkliga brottet: Att ha utsatt hela mänskligheten för ett gigantiskt bedrägeri.

Man anklagar nån för saker de inte gjort, och gör en enorm grej av det, så att de kommer undan med verkliga brottet.
Rand Paul är en av de som arbetar hårdast för att sätta dit Fauci så jag hänger inte med vad du menar?
Citera
2024-06-01, 17:44
Bannlyst
Citat:

Låtsas man som att det inte händer så händer det ju inte. Stoppa huvudet i sanden fungerar ett tag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in