2024-06-01, 09:45
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Nja han som klär ut sig till babbsen har inte tagit några hormoner och han är en transvestit. Dock har jag sätt nån gång när han är sitt vanliga jag (kommer aldrig ihåg hans namn) men att han har målade längre naglar.

Jag antar att du menar Babsan? Lars-Åke Wilhelmsson heter han till vardags i så fall. Babsan är dragqueen än transvestit om man ska vara lite petig.
Citera
2024-06-01, 09:53
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Jag antar att du menar Babsan? Lars-Åke Wilhelmsson heter han till vardags i så fall. Babsan är dragqueen än transvestit om man ska vara lite petig.
Okey, L-Å Wilhelmsson är lite transvestit på deltid kan man kanske säga. Men vad fan är en transsexuell kvinna som det pratas om i detta fall?
Citera
2024-06-01, 09:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott

Så heter han ja. Vissa kanske tar hormoner… inte insatt i ämnet direkt
Citera
2024-06-01, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Okey, L-Å Wilhelmsson är lite transvestit på deltid kan man kanske säga. Men vad fan är en transsexuell kvinna som det pratas om i detta fall?

En man som gjort om sig till kvinna antar jag.. Tagit hormoner för att få större bröst och kurvor.. Sjukt hur som helst
Citera
2024-06-01, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Så heter han ja. Vissa kanske tar hormoner… inte insatt i ämnet direkt

Jag trodde att alla som hängde här visste vad Babsan heter på riktigt.
Citera
2024-06-01, 10:00
Medlem
Carl Serungs avatar
Nu viskas det om att det tydligen handlar om Edward Blom.
Citera
2024-06-01, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Daniel Nyhlén njuter när alla diskuterar om hans fake news, dag in och dag ut.
Citera
2024-06-01, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Oj
I det lugnaste vattnet simmar de fulaste fiskarna (torskarna).

Ingenting förvånar mig när det gäller offentliga personer.
Citera
2024-06-01, 10:11
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
”Popstjärnan” är inte misstänkt för köp av sex. Kanske läge att ändra på rubriken?

Ja det är iofs riktigt. Rubriken borde ändras till 'Vem är popstjärnan som försökte köpa sex av en transsexuell'
Citera
2024-06-01, 10:14
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Då skall vi se här

Han tog ut 6000kr
Dom gick till en känd bordell och hade sex
Det påstådda alibit för pengarna visade sig inte stämma, han köpte inte släpvagnen

Att det inte förekom något sexköp vet du inte, det är din gissning.

Det förefaller snarare rätt uppenbart att det förekom ett sexköp här, precis som polisen misstänkte från början, innan de lät sig luras av ett påhittat alibi, som vi vet inte håller ihop.

Absolut en möjlighet, men det finns inte längre något polisiärt intresse i frågan. Därmed kommer det inte att juridiskt finnas någon skuld.

Om folk vill döma honom moraliskt är det förstås en annan fråga.
Citera
2024-06-01, 10:14
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

Babsan är dragqueen. Hur Wilhelmsson är till vardags är jag inte insatt i. Han känns dock väldigt feminin även som Lars-Åke.

Ett exempel på en transexuell kändis är Elliot Page. Elliot identifierar sig som en man men föddes som Ellen Page. De som är transexuella har ofta tagit hormoner och genomgått operationer för att se ut som det kön som de identifierar sig som.

I det här fallet är det år andra hållet än i Elliots fall. Här handlar det om en biologisk man som känner sig som en kvinna. Om personen i det här fallet genomfört operationer för att skaffa sig bröst och vagina vet jag dock inte
Citera
2024-06-01, 10:15
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Ganska så sjukt ändå att *enj@min in@rosso behöver betala för att knulla transor.

Fy helvete vad sjuk denna familjen är alltså.

Om den transan du vill sätta har sitt pris, blir du tvungen att betala även om du så varit släkt med kungahuset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in