2024-05-31, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Frågan är väl snarare vad din IQ ligger på!

Så hur var det nu, ljuger om att Benjamin inte har med saken att göra eller ljuger du om att du inget vet?

Om det nu är så att du vet att Benjamin är oskyldig så finns ju ingen anledning att inte berätta om det, så uppenbarligen ljuger du om Benjamin är oskyldig, för du vet inte ett skit om saken!

Tror jag vet lika lite om att det inte är Benjamin lika mkt som du inte vet att det är Benjamin. Då jag diggar han har jag väldigt svårt att tro att det e han. Så länge ingen kommer med riktig fakta och inte bara gissningar så kommer jag gå på det. Jag hänger aldrig ut någon utan bekräftad fakta. Men du och många andra här bryr dig inte om sådant.
Citera
2024-05-31, 20:25
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterhand
Tror jag vet lika lite om att det inte är Benjamin lika mkt som du inte vet att det är Benjamin. Då jag diggar han har jag väldigt svårt att tro att det e han. Så länge ingen kommer med riktig fakta och inte bara gissningar så kommer jag gå på det. Jag hänger aldrig ut någon utan bekräftad fakta. Men du och många andra här bryr dig inte om sådant.

Jaha, det är så det är, alla som du diggar kan aldrig göra något fel
Snacka om att ha låg IQ

Då är det bara att konstatera, du hade inte ett skit att komma med och allt är lika som innan, allt pekar på BI, såväl kopplingen till kokainkungen som stråkorkestern.
Citera
2024-05-31, 20:41
Medlem
Har redan lagt fram min första kandidat men om ingen har nämt dessa så får ni här misstänkt Nr 2: Ola Salo. Varför..jo för att han är redigt skum. Och Nr 3: Tomas Di leva. Varför..tja det hade inte varit ett långskott precis!
Citera
2024-05-31, 20:42
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men det brukar inte leda till att personen underförstått det handlar om går ut och dementerar i media. Hellenius som Nylen älskar att insinuera har under alla år det drevet pågått aldrig gått ut och dementerar att han regelbundet klår upp frugan Renee.

Jag tror de kändisar som råkar ut för honom skiter i att dementera. De vill inte ge honom uppmärksamhet.
Har aldrig sett någon dementera förutom Måns nu möjligen.

Niklas Strömstedt har väl också varit en måltavla och han säger inte heller något.

Det är ju allmänt känt att det bara är skit det Nylén skriver
Citera
2024-05-31, 20:55
Medlem
Citat:
Jaha, det är så det är, alla som du diggar kan aldrig göra något fel
Snacka om att ha låg IQ

Då är det bara att konstatera, du hade inte ett skit att komma med och allt är lika som innan, allt pekar på BI, såväl kopplingen till kokainkungen som stråkorkestern.

Så återigen vad har du att komma med?? Gissningar och oseriös media. Så återigen vad har du att komma med så du hänger ut en person som du inte har en aning om.
Kan du komma med ett vuxet svar nu??
Citera
2024-05-31, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Har han gått och blivit popstjärna eller hur tänker du?
Tänkte inte ett skit. Tyckte säkert att hans namn kom upp i tråden. Jo då Tänkte jag säkert alla frågor där
Citera
2024-05-31, 21:15
Medlem
Så var är vi?

MZ = trolig men dementerat offentligt. Fru slutat följa på instagram. Dock troligen för smart för att han inte ska bli ”retad” för en sådan här eskapad.

BI/BW = Garanterat korvstoppare och maratononanist. Uppenbarligen gay som även medgett han skedat morsan vid ålder över 15. Hela familjen är skev, sexköp verkar vara kutym, då morbror upplevet en ”night in Bangkok” på lokala thaibordellen. Florerar i kokainutredningen på Östermalm. Kan lätt se BI bli retad i umgängeskretsen för ett sådant här ”äventyr”

NS = Idkat mer dekadens än Gardell från 80-talet och framåt. Välkänd i kretsar för detta beteende. Personligen har jag gissat på honom, men han är nog inte den som dansat tango med en transprostituerad. Katt, guldtand och feminin persona borde avslöja honom om inte hans ”lättsinniga upptåg” inte räcker.

OS = Mycket möjlig gärningsman, men har inte varit på plats eller florerat i kokainhärvan på Östermalm.

DS = Mycket trolig person. Nybliven pappa är inget alibi. Sänder ut en aura av homosexuell likt BI. Ett av de första namnen. Kristen och har troligen ett skadat ego efter floppen i mello. Mycket möjligt sökt uppmärksamhet hos en transexuell prostituerad.

Någon jag missat?
Citera
2024-05-31, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AP1975
Så var är vi?

MZ = trolig men dementerat offentligt. Fru slutat följa på instagram. Dock troligen för smart för att han inte ska bli ”retad” för en sådan här eskapad.

BI/BW = Garanterat korvstoppare och maratononanist. Uppenbarligen gay som även medgett han skedat morsan vid ålder över 15. Hela familjen är skev, sexköp verkar vara kutym, då morbror upplevet en ”night in Bangkok” på lokala thaibordellen. Florerar i kokainutredningen på Östermalm. Kan lätt se BI bli retad i umgängeskretsen för ett sådant här ”äventyr”

NS = Idkat mer dekadens än Gardell från 80-talet och framåt. Välkänd i kretsar för detta beteende. Personligen har jag gissat på honom, men han är nog inte den som dansat tango med en transprostituerad. Katt, guldtand och feminin persona borde avslöja honom om inte hans ”lättsinniga upptåg” inte räcker.

OS = Mycket möjlig gärningsman, men har inte varit på plats eller florerat i kokainhärvan på Östermalm.

DS = Mycket trolig person. Nybliven pappa är inget alibi. Sänder ut en aura av homosexuell likt BI. Ett av de första namnen. Kristen och har troligen ett skadat ego efter floppen i mello. Mycket möjligt sökt uppmärksamhet hos en transexuell prostituerad.

Någon jag missat?

DS sa för flera år sen att han ”trodde han va bi men det försvann” troligt
Citera
2024-05-31, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
DS sa för flera år sen att han ”trodde han va bi men det försvann” troligt

https://www.hant.se/noje/danny-saucedo-om-att-fa-vara-bisexuell-lyxigt/5081686
Citera
2024-05-31, 21:49
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Om det är vad du tror, då är det du som är korkad på riktigt.

Du har ingen aning om vad som är sant och inte av det som framkommit, och om saker och ting är sanna, så vet vi mer än så.

Säger du, som påstår att personen i fråga knarkar och köper sex.
Det är ju det jag ifrågasätter, det är inte jag som hittar på en massa saker.
Citera
2024-05-31, 21:49
Medlem
Det står i stoppa pressarna att personen var med i kokainutredning på ömalm vilket Benjamin vart
Citera
2024-05-31, 22:01
Medlem
Om vi är 102 sidor in i tråden utan att det finns någon grund för vem det kan vara kan vi nog se det här som avslutat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in