2024-05-31, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Tips, sök på Anton Ewald och inte Anton Enwald.
Google snappade det och visade mig rätt person första gången. Jag har aldrig hört talas om personen och jag har aldrig sett honom. Möjligen är han känd i Eurovisionkretsar men helt okänd för mig. Att han skulle vara en av landets största artister och folkkär är löjligt.
Citera
2024-05-31, 19:24
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Är du korkad på riktigt? Det ENDA vi faktiskt vet är att någon legat med en transa.
Var du där? Hur fan kan du veta att något alls har hänt vid sidan av att SP utnyttjar Flashback för att få oändligt mycket fler besökare än vanligt?
Citera
2024-05-31, 19:36
Medlem
Måns Zelmerlöw är sexberoende
Citera
2024-05-31, 19:43
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Är du korkad på riktigt? Det ENDA vi faktiskt vet är att någon legat med en transa.

Om det är vad du tror, då är det du som är korkad på riktigt.

Du har ingen aning om vad som är sant och inte av det som framkommit, och om saker och ting är sanna, så vet vi mer än så.
Citera
2024-05-31, 19:44
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Måns Zelmerlöw är sexberoende
Garanterat. Annars pökar man inte en trashigt trasig person som PAOW....närmare porrkulubb, och varför inte transa, kommer man inte
Citera
2024-05-31, 19:46
Medlem
Jag tror det är B.I eller när jag tänker efter är det nog D.S men kan ju mkt väl vara M.Z. Men farfar har ingen nämnt Anton E. Han kan det ju vara med. Han var ju på ICA igår och har en faster från Mongoliet så då måste det ju vara han. Fr a när han hade tvättid förra veckan. Men har jag inte redan sagt det är jag säker på att det är Håkan för han sjunger ju om valborg och det var väl få det hände. Japp det måste vara han. Jag har löst det nu!!!
Citera
2024-05-31, 19:50
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterhand
Jag tror det är B.I eller när jag tänker efter är det nog D.S men kan ju mkt väl vara M.Z. Men farfar har ingen nämnt Anton E. Han kan det ju vara med. Han var ju på ICA igår och har en faster från Mongoliet så då måste det ju vara han. Fr a när han hade tvättid förra veckan. Men har jag inte redan sagt det är jag säker på att det är Håkan för han sjunger ju om valborg och det var väl få det hände. Japp det måste vara han. Jag har löst det nu!!!

Tidigare sa du med bestämdhet att det inte var Benjamin Ingrosso, och nu tror du att det är han!

Vadan denna omsvängning? Är det för att slippa svara på frågorna om dina lögner i tråden?
Citera
2024-05-31, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Slår man samman artiklarna så är det case closed, det var MZ. Oerhört märkligt att gå ut i media för att dementera något som bara några tomtar på Flashback hade koll på innan han outade sig själv, men han måste vara jävligt pressad. Hoppas han lyckas lappa ihop familjen och att folk i övrigt slutar skvallra om var han råkat stoppa in kuken.

Jag förstår inte på vilket sätt MZ outade sig själv? Hur är det case closed?
Citera
2024-05-31, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Vi kan alltså konstatera att Benjaminfikus Ingrosso är den skyldiga. Vilket gör honom ganska misslyckad som människa.

Varför skulle någon vilja försvara random kändis på Flashback? Det ser ju bara suspekt ut.

Hur kan du konstatera det??
Citera
2024-05-31, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Tidigare sa du med bestämdhet att det inte var Benjamin Ingrosso, och nu tror du att det är han!

Vadan denna omsvängning? Är det för att slippa svara på frågorna om dina lögner i tråden?

Herregud!! Läs igen vad jag skriver. Vad ligger din iq på??
Citera
2024-05-31, 20:00
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterhand
Herregud!! Läs igen vad jag skriver. Vad ligger din iq på??

Frågan är väl snarare vad din IQ ligger på!

Så hur var det nu, ljuger om att Benjamin inte har med saken att göra eller ljuger du om att du inget vet?

Om det nu är så att du vet att Benjamin är oskyldig så finns ju ingen anledning att inte berätta om det, så uppenbarligen ljuger du om Benjamin är oskyldig, för du vet inte ett skit om saken!
Citera
2024-05-31, 20:03
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag väntar bara på att sexköp av transsexuella ska bli hårdvaluta bland de godhetssignalerande. Så får de golfapplåder från Södertörn och rymdkramar från alla HBTQI-certifierande kändisbloggare.

Tiderna har onekligen förändrats . . .
Tänker tex på Cornelis Vreeswijks eskapader https://herrtidning.com/2014/04/21/cornelis-vreeswijk-de-transsexuella-kvinnorna-talar-ut/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in