2024-05-31, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrazywoman
Ser två senarier- antingen vill de hålla skvallret igång för att alla skall se vad hände sen avsnittet. Alternativ 2. Att det är som någon skrivit här: ryktet stämmer och därför kan han inte rentvås men att de inte kan gå ut med det för att Linnéa inte vill anmäla. Alternativ 1 är syniskt alt 2 är sorgligt. Om inget Alternativ är sant är det jättesirgligt för Jim.

Ett alternativ som också finns (finns väl hur många som helst egentligen) är att hon inte ”vill” pga det är det hon landat i efter att ha pratat med sin ”expert” hon litar extremt mycket på. Det blir ju nästan lite Stockholmssyndrom för deltagarna med så intensiva inspelningar, tyr sig till ”experterna”.
Citera
2024-05-31, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Konstigt att inte våga säga till sin egen partner att man inte vill. Låter överdrivet att man skulle hamna i frozenläge av att ens partner tar på en… Och ja jag har varit med om detta själv. Visst, det är något man kan bli sur på sin partner för men inget man blandar in andra människor i.

Men ditt nöt, ”hennes partner”, han var en total främling hon träffade typ 2 dagar tidigare. Om det där nu är sant, det vet vi inte.
Citera
2024-05-31, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Nu är ju inte SVT komersiellt men SVT agerar ofta som om de vore det. Det som nu låtits ske har gett enormt mycket publicitet åt programmet.
Det är väl därför de gjort på detta viset.

Ja, de är sjukt stolta över sina framgångar. En helt knäpp grej är att alla ”experterna” också är egna företagare och sina egna ”brands” som får enormt mycket gratisreklam, oslagbar gratisreklam i konkurrensen med andra psykologer och sexologer.
Citera
2024-05-31, 18:51
Medlem
Det stör mig att man inte fått veta när Anastasia har varit så elak mot Totte! Det har verkligen inte framkommit något av det man sett. Också intressant att fundera hur han ser på sin egen attraktionskraft egentligen när han säger att hon inte är attraktiv... ser han sig själv verkligen som ens över en femma på en tiogradig skala.
Rosanna kommer tappa glöden för krille om han inte börjar träna bort lönffettet.
Emmy och matte är for ever.
Tänker mig att Jimpa tallat linnea på tuttarna när de legat och halvgosat kanske, som hon inte hade tänkt sig
tack.
Senast redigerad av 73minds 2024-05-31 kl. 18:59.
Citera
2024-05-31, 19:04
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Igen, det är något bra ;D Finns inget pinsammare än en vuxen människa som kallar andra töntiga. Men visst, det är så himla coolt med Leila K.

Ja, jag faller själv inte för ”coolheten” först och främst. Är rätt ”töntig” och ingen Lord Byron själv när det kommer till kritan, särskilt vad gäller romantik. Vad har Leila K med alltsammans att göra? Vet inte om hon riktigt går att sätta epitetet cool på, snarare bindgalen och därför någon som liksom faller utanför alltsammans.
Citera
2024-05-31, 19:11
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 73minds
Det stör mig att man inte fått veta när Anastasia har varit så elak mot Totte! Det har verkligen inte framkommit något av det man sett. Också intressant att fundera hur han ser på sin egen attraktionskraft egentligen när han säger att hon inte är attraktiv... ser han sig själv verkligen som ens över en femma på en tiogradig skala.
Rosanna kommer tappa glöden för krille om han inte börjar träna bort lönffettet.
Tänker mig att Jimpa tallat linnea på tuttarna när de legat och halvgosat kanske, som hon inte hade tänkt sig
tack.

Det läskiga med Totte är att han vill ha kontroll, fast inte öppet. Hans grillning av henne är så covert narcissistiskt. Lömsk liten tomte det där. Högg henne där det skulle göra som allra ondast, troligen för hon gjort något harmlöst som fått hans ego ur balans, och på en människa som inte gjort ett skit mer än att ge honom en chans. Hon kommer gå helast ut ur det dock.
Citera
2024-05-31, 19:46
Medlem
jontepsgs avatar
Media och folk på sociala medier vill få det till att Jimmi ska har gjort något typ av övergrepp på Linnea och dom verkar basera det på att Linnea inte gillar att Jimmi är för närgången samt att dom sitter långt ifrån varandra i soffan i senaste avsnittet.

Enligt mig är det uppenbart att Jimmi snabbt blev kär då han längtar så mycket efter kärleken att han hade blivit kär i vilken tjej som helst, medans Linnea verkligen ville hitta sin soulmate. När hon inte känner samma som Jimmi och samtidigt bett honom ge henne avstånd och när han har svårt att sluta med det så börjar hon avsky varenda kram eller klapp på axeln från honom, till slut hatar hon även att vara i samma rum som honom.

Nu vet jag inte vad som hänt, MEN om ett övergrepp har skett så är det vidrigt av Jimmi. Sen så tror jag inte SVT hade sänt årets säsong ifall något sådant hänt. Dom är långt ifrån lika korkade som MTG som visade när killar försökte tjatsexa till det i paradise hotel.
Citera
2024-05-31, 19:47
Medlem
Citat:
tack.
Torsten har ett ok jobb, är frisk och har väl just ett 5/10 utseende. Tränar han bort sin autism-look kan han gå till 6/10.

Anastasia är 3/10 och på gränsen till motbjudande, hon är dessutom obotligt sjuk vilket suger med tanke på barn och åldrande.
Citera
2024-05-31, 19:54
Medlem
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Nu vet jag inte vad som hänt, MEN om ett övergrepp har skett så är det vidrigt av Jimmi. Sen så tror jag inte SVT hade sänt årets säsong ifall något sådant hänt. Dom är långt ifrån lika korkade som MTG som visade när killar försökte tjatsexa till det i paradise hotel.
Exakt så, man ska lita mer på svt än på klick-media och troll.

Just jag ogillar henne mer än Jimmi, kanske för att jag är van vid skånska och skåningar.
Citera
2024-05-31, 19:55
Medlem
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Torsten har ett ok jobb, är frisk och har väl just ett 5/10 utseende. Tränar han bort sin autism-look kan han gå till 6/10.

Anastasia är 3/10 och på gränsen till motbjudande, hon är dessutom obotligt sjuk vilket suger med tanke på barn och åldrande.
Torsten kommer att hitta en nördtjej och de blir så lyckliga. Han har f.ö. bara diagnos i utseendet, som kan stylas bort, hans tankar är hur vettiga och vuxna som helst.

Hon kommer att gråta hela sitt liv, oavsett kille, om hon inte kan ta tre fjolliga "du är elak" som ju ändå var ett misstag om än klumpigt.
Citera
2024-05-31, 20:03
Medlem
Citat:
tack.

Tror Krille har stor kuk, då spelar lite fett ingen roll
Citera
2024-05-31, 20:04
Medlem
Citat:
tack.

Man tänder inte på sjuklighet bara för att man själv inte räknas som jättesnygg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in