Citat:
Ursprungligen postat av
kulturstrateg
Även om hon ser ut som en kvinnlig fotbollsspelare(hon har spelat handboll såg jag på hennes ig), så är hon inte lesbisk.
En lesbisk kvinna är inte besatt av barn, då en (äkta) lesbian är en man i kvinnokropp. Män vill inte ha barn. Riktigt så androgyn som en lebba ser hon heller inte ut.
Du är en svår nöt att knäcka!

Hur kan det komma sig att Scroll-Mia från flashback forever har haft nog barnlängtan för att göra slag i saken och ringa danska spermabanken, Lotta Brome, Stina Gardell, vad finns det mer för kända lesbianer som tryggt ut en egen avkomma ur Hallonbergen, dom är antagligen ett representativt tvärsnitt (kejsarsnitt) av lebb befolkningen i övrigt
Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
SVT har inte garanterat en kvinnlig deltagares säkerhet och tar noll ansvar för att han tagit på henne om och om igen när hon inte vill. Håller med om det sjuka i hela programidén, att kvinnor ska gifta sig med och sova tillsammans med okända män ensamma (efter intag av alkohol och enorma förväntningar och press från alla håll att det ska uppstå ”fyrverkerier” och vara starten på ett livslångt förhållande, vill jag lägga till).
Jag tycker
DU 
är extrem, tänk vad många säsonger av detta program som har kunnat passera där kvinnornas säkerhet inte kunnat garanteras och ändå är det närmsta exempel vi kan kalla metoo våldtäkts definition är det Axel utsatte
Mörten Märta för, som visade föredömligt hur man kan bygga sin kuddmur för att få fram sitt
budskap och då lyder definitivt manstypen som SVT alltid väljer ut, varför vill du hellre ha svartvitklädda kvinnliga feministiska linjedomare med hjälm & visselpipa som kinesar & tryggar rummet för mannens baktankar (och utan att det slutar med en trekant)
Ska 1 exempel i Jimmie verkligen få ändra på allt det här liberala & lössläppta?