2024-05-30, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har hon ngra sociala medier s att jag kan bedma kroppen p ett korrektare stt

Hon r fdd 95, vilken sexig dialekt hon hade tyvrr, ytterligare en ledtrd mot hennes fullstndiga namn, hur mnga Julia finns det i Kristianstad?

Hittade ntligen hennes Insta! Fett frsch r hon nskar turturduvorna ett lngt och
fint frhllande!
https://www.instagram.com/juliaamoritz/
Citera
2024-05-30, 21:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heybundy
Hittade ntligen hennes Insta! Fett frsch r hon nskar turturduvorna ett lngt och
fint frhllande!
https://www.instagram.com/juliaamoritz/
Det dr r kpta anklppar, och hon framhver med dom p varje bild, haha, jag blev avtnd

Ser betydligt ldre ut n 28, s ldersskillnaden r nog inte s himla stor i praktiken

men bra jobbat med grvet dock
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-30 kl. 21:07.
Citera
2024-05-30, 22:09
Medlem
Citat:
Det dr r kpta anklppar, och hon framhver med dom p varje bild, haha, jag blev avtnd

Ser betydligt ldre ut n 28, s ldersskillnaden r nog inte s himla stor i praktiken

men bra jobbat med grvet dock

Alla brudar i dagens samhlle har vl mer eller mindre sprutat in lite i lpparna men hller med det kan vl la bli lite fr mycket p vissa

Om hon ser ldre ut n 28 vet jag dock inte. Inte en nda rynka i ansiktet men det kanske ocks r insprutat?

Ngon hade lnkat hennes insta i den andra skvaller trden om dom tv, s det var inte s mycket grvande
Senast redigerad av Heybundy 2024-05-30 kl. 22:12.
Citera
2024-05-31, 00:15
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Alla brudar i dagens samhlle har vl mer eller mindre sprutat in lite i lpparna men hller med det kan vl la bli lite fr mycket p vissa

Om hon ser ldre ut n 28 vet jag dock inte. Inte en nda rynka i ansiktet men det kanske ocks r insprutat?

Ngon hade lnkat hennes insta i den andra skvaller trden om dom tv, s det var inte s mycket grvande
Du mste ha haft otur nr du trffat 28 ringar, fr dom flesta 28 ringar har inte sprutat in det minsta i lpparna, du kan dremot hvda att en viss kategori 28 riga tjejer som tror sig vara normsnygga enligt mn, vill bekrfta sig sjlva genom att gra sig annorlunda & st ver vanliga 28 riga tjejer, via ett sdant hr vergrepp p sig sjlv
Citera
2024-05-31, 00:18
Medlem
Julia och Svempa har tv lookalikes i det frflutna: Mette-Marits pappa Sven Hiby och strippan Renate, som han hade ett frhllande med ngra r innan han doghon var 35 r yngre.
Fast Julia ser frschare ut 😁
Citera
2024-05-31, 09:44
Medlem
Citat:
Du mste ha haft otur nr du trffat 28 ringar, fr dom flesta 28 ringar har inte sprutat in det minsta i lpparna, du kan dremot hvda att en viss kategori 28 riga tjejer som tror sig vara normsnygga enligt mn, vill bekrfta sig sjlva genom att gra sig annorlunda & st ver vanliga 28 riga tjejer, via ett sdant hr vergrepp p sig sjlv

Jag vet inte om du sovit under en sten dom
senaste ren men dom flesta kvinnor som r mellan 20 och 50 har gjort ngot slags ingrepp. Spruta in i lpparna r nog det mest vanligaste ingreppet och ven mn gr snt. Det spelar liksom ingen roll ifall det r en brud i en dokuspa eller damen i kassan p Ica. Dom flesta har antingen gjort en brstfrstoring, korrigerat ngot i ansiktet, gjort en BBL, har lsgonfransar, lsnaglar, tatueringar, ja listan kan gras lng
Sen om dom gr det fr sig sjlva eller pga att bli mer attraktiva fr det motsatta knet r nog ingenting som varken du eller jag kan svara p
Citera
2024-05-31, 17:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag vet inte om du sovit under en sten dom
senaste ren men dom flesta kvinnor som r mellan 20 och 50 har gjort ngot slags ingrepp. Spruta in i lpparna r nog det mest vanligaste ingreppet och ven mn gr snt. Det spelar liksom ingen roll ifall det r en brud i en dokuspa eller damen i kassan p Ica. Dom flesta har antingen gjort en brstfrstoring, korrigerat ngot i ansiktet, gjort en BBL, har lsgonfransar, lsnaglar, tatueringar, ja listan kan gras lng
Sen om dom gr det fr sig sjlva eller pga att bli mer attraktiva fr det motsatta knet r nog ingenting som varken du eller jag kan svara p
Vi ska inte gra listan s lng nu pratar vi lppar, och dom flesta mellan 28-50 har inte gjort lppar

Nr det gller att gra truten r det definitivt fr vr skull dom gr det d det finns en vanfrestllning frn mns sida om att kvinnan ser kvinnlig ut om hon har strre lppar n hanen
Citera
2024-06-23, 02:07
Medlem
Crapmagics avatar
Den inte allt fr fagre Julia adresserar elefanten i rummet
https://nyheter24.se/noje/tv/1295535...n-erik-passion
https://www.expressen.se/noje/julia-...-sven-erik-73/
Det dr var ingen intim detalj om den passionerade pappaleken alls
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-23 kl. 02:13.
Citera
2024-06-23, 09:43
Medlem
Citat:
Vi ska inte gra listan s lng nu pratar vi lppar, och dom flesta mellan 28-50 har inte gjort lppar

Nr det gller att gra truten r det definitivt fr vr skull dom gr det d det finns en vanfrestllning frn mns sida om att kvinnan ser kvinnlig ut om hon har strre lppar n hanen
Frmodligen ett inslag i det kollektiva sjlvskadebeteendet.
Har ingen personlig erfarenhet, men misstnker att det gr mycket ont.
Frn brjan initierat i porrbranschen, med mening att bli vaginal all-over.
Nu praktiserat av aningslsa tonringar.
Citera
2024-06-27, 18:20
Medlem
Blev det platt fall fr alla inblandade i denna spa...?...
Citera
2024-07-01, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Blev det platt fall fr alla inblandade i denna spa...?...
Sg i Expressen igr att nu har dom gift sig p riktigt Anneli och Thomas. Vigselfrrttare nu ocks var Heikki igen.
Citera
2024-07-06, 00:30
Medlem
Kedoxs avatar
Liten uppdatering bara:
Sven-Erik var med i en av Mauris videos och nu har han skaffat flickvn! Hon r 28 r, han r 72 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in