2024-05-30, 21:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Han borde träda fram.oskyldiga blir misstänkta..inte ok
Benjamin håller sig undan och vill inte prata. Han hoppas väl att Måns eller nån annan kollega får skulden. Släpkärran är dock inget som vi går på. Han borde fråga morbror Niclas vad han ska hitta på.
Citera
2024-05-30, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Kristna är väl dom värsta av alla när det gäller pedofili och olika böjelser. Allmänt känt.

Jag uttryckte mig oklart. Jag menade troende.

Om man är troende och inte bara låtsastroendekristen, då kan man inte köpa sig tillgång till en annan människas kropp för sin egen tillfredsställelse.

Jag har uppfattat det som att BI uppfattar sig som djupt troende.
Citera
2024-05-30, 21:30
Medlem
Citat:
Jag har vetat i åratal att Benjamin är bög. Väntar dagligen på att han ska kliva ut ur garderoben.
Min gay Weather balloon går på fullt alarm när jag ser ingrosso på tv
Citera
2024-05-30, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Om de nu är han, vilket inte är bevisat, så har han sannolikt försökt att köpa sex, vilket i sig också kan vara straffbart, men jag tror inte de kommer att kunna juridiskt bevisa det, och jag tror inte de vill heller, så han lär gå fri

Nej jag tror och hoppas och det är han det rör sig om. Menade bara personen som misstänkte att han var gay, att han verkar vara gay eller bi 😉

Och sen menade jag till vissa som tror bara för att nån är gay (eller gillar transor) så skulle personen vilja köpa sex, det är ju helt olika saker ändå. De flesta har förhoppningsvis en moralisk spärr för sånt, meeeeen en popstjärna har det inte, to be continued 😅
Citera
2024-05-30, 21:56
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag uttryckte mig oklart. Jag menade troende.

Om man är troende och inte bara låtsastroendekristen, då kan man inte köpa sig tillgång till en annan människas kropp för sin egen tillfredsställelse.

Jag har uppfattat det som att BI uppfattar sig som djupt troende.
Det var fint uttryckt. Tillgång till en annan människas kropp för sin egen tillfredsställelse.

Hur som helst med det. Inte någon kan köpa sig tillgång till en annan människas kropp för sin egen tillfredsställelse. Fast nu är det just det vi kan. Tråden handlar om det.

Ibland känns det som att kristna tror att alla som inte är kristna (förlåt, troende) saknar moral. Så är självklart inte fallet. Vi kan sakna dubbelmoral, däremot.

/Alplandskap
Citera
2024-05-30, 21:59
Medlem
Spenneths avatar
Kan vi utesluta Hooja?
Citera
2024-05-30, 21:59
Medlem
Citat:
Kristna är väl dom värsta av alla när det gäller pedofili och olika böjelser. Allmänt känt.

OT Tror nog att muslimer är klart överrepresenterade när det gäller pedofili. Tänk efter lite nu.. 9 år säger allt.

Tillbaka till ämnet om denna story är hittepå så har SP förlorat all trovärdighet lång tid framöver, då är det väl snarare så att storyn är väl kryddad. Kanske artisten knappt är känd bland allmänheten, vem vet. Jag tror dock fortfarande på MZ.
Citera
2024-05-30, 22:03
Medlem
Lägg ner snacket om B.I nu!!! Det är inte han. Sluta gissa!!!
Citera
2024-05-30, 22:05
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Daniel Nyhlén har hittat på denna story. Säker källa.

Bullshit, big time jerk off Ingrosso, ännu säkrare källa!
Citera
2024-05-30, 22:07
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterhand

Hur vet du att det inte är han?

Allting pekar mot honom, så du får allt komma med lite mer än "det är inte han"!
Citera
2024-05-30, 22:13
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterhand

Ett inlägg, reg idag, rycker direkt ut till lille fjanten/bögen Benjamins försvar, say no more 😂!
Citera
2024-05-30, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Det var fint uttryckt. Tillgång till en annan människas kropp för sin egen tillfredsställelse.

Hur som helst med det. Inte någon kan köpa sig tillgång till en annan människas kropp för sin egen tillfredsställelse. Fast nu är det just det vi kan. Tråden handlar om det.

Ibland känns det som att kristna tror att alla som inte är kristna (förlåt, troende) saknar moral. Så är självklart inte fallet. Vi kan sakna dubbelmoral, däremot.

/Alplandskap

Jag håller med dig fullständigt- och det gör även lagstiftaren.

När Niclas åkte fast var det en chock därför att allmänheten hade uppfattat honom som ”helylle”.

Om BI skulle åka fast för samma brott vore det ändå snäppet värre.

Om en präst skulle åka fast skulle han få lämna sin post.

Om kungen åkte fast skulle folk börja kräva generationsskifte och republikanerna jubla på gatorna.

Det finns grader i helvetet och allt beror på hur mycket förtroendekapital som går förlorat när man väljer att inte följa den allmänna moralen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in