2024-05-30, 21:04
Medlem
Popstjärnan det handlar om ska ha spelningar inbokade i sommar, så räkna bort de andra.
MZ, BI och DS har inbokade spelningar i sommar alla tre...
Citera
2024-05-30, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Varför då, får inte BI smiska apa om han önskar? Mår du bättre om han enbart ligger med kvinnor? Känns lite skevt, ärligt talat.

Du missförstod mig. Jag blir besviken om han har gått till en prostituerad helt oavsett kön.

Som kristen kan man inte göra det.
Citera
2024-05-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Nu handlar det ju om kändisar i kokainkungens "nätverk", och där kan ju finnas gott om folk som inte känner kokainkungen personligen. De personer som man kan tänka sig inte så synbart förekommer i hans nätverk är väl de som köper narkotika av honom.

Däremot så skrev SP en artikel så sent som för ett par veckor sedan en artikel om kokainkungen där de nämnde BI vid namn som förekommande i utredningen kring kokainkungen. Så han har nog tillkommit den listan senare.

Jag tror inte att det är B.I är ganska säker på att det är M.Z. Vet man vilket datum gripandet skedde? Isf lär det bli lätt att lista ut vem det rör sig om.
Citera
2024-05-30, 21:06
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Du missförstod mig. Jag blir besviken om han har gått till en prostituerad helt oavsett kön.

Aha, sorry. Ja, prostitution är inget man skall stödja/supporta, oavsett om man är kristen eller ej.
Citera
2024-05-30, 21:06
Medlem
Han borde träda fram.oskyldiga blir misstänkta..inte ok
Citera
2024-05-30, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling
Rubriken är fortfarande fel. Det är ju inte köp som gjorts.
En artist har satt på en transa.
Smaskig nyhet om det är tex Måns eller Benjamin, men inget brott.

Mindre smaskig om det är Bard eller Christer Lindarw.
Hade det varit Lindarw så hade rubriken i Aftonbladet varit :”Gråtande transa inlagd på intensiven med sprucken rövhål.”
Citera
2024-05-30, 21:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Om han är en bög och du vet det. Ja då måste ju rimligen du också vara bög. För hur kan du annars veta ?
Personligen tror jag inte ett ögonblick på att ingross* skulle vara fikus.
Jag har vetat i åratal att Benjamin är bög. Väntar dagligen på att han ska kliva ut ur garderoben.
Citera
2024-05-30, 21:17
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbeer
Soran Ismai ? lever Han? jobbar o sliter?Hade glömt den jäkeln

Har han gått och blivit popstjärna eller hur tänker du?
Citera
2024-05-30, 21:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Hellre Måns än Markoolio. Markoolio är för skön för att hitta på sånt där, så det vore en stor tragedi om det var han.

Tänker mest bara att Måns inte är så känd för att ha deltagit i stora tv-produktioner, annat än som just musikartist, och det var väl inte riktigt vad som menades. Men man vet aldrig.
Då skulle det stått programledare och ev. musikalartist. Inte pop.
Citera
2024-05-30, 21:19
Medlem
Precis som alltid så faller mina misstankar direkt på Niklas Strömstedt! Det är något som inte stämmer med din filuren..🤔🤔
Citera
2024-05-30, 21:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sno

Kristna är väl dom värsta av alla när det gäller pedofili och olika böjelser. Allmänt känt.
Citera
2024-05-30, 21:25
Medlem
Daniel Nyhlén har hittat på denna story. Säker källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in