2024-05-30, 20:36
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Stoppa pressarna har nog gjort det igen.Hittat på en story som det inte finns någon bäring i.
Daniel Nyhlén som tidigare kommenterade drottnings silvias hattar. Sitter nu och hittar på historier. Utan ett enda namn. Trovärdighet noll !
Kanske, men SP har ju haft rätt tidigare, eller ?
Citera
2024-05-30, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Fast en transa hade han nog kunnat unna sig. Frågan är om det är han som avses, och om han försökte köpa det.

Tror mer att Dani3l Hyl3n verkar intresserad av en transa än dom gissningar som finns i tråden.
Nylén har tidigare inte haft speciellt svårt för att nämna namn. Men plötsligt är det locket på.
Just för att han vet att han inte kan dömas för förtal, eftersom han inte nämnt några namn. Men bra för affärerna är det ändå. Eftersom folk klickar på stoppa pressarna.

Sanningshalten tycks däremot inte vara så hög. Precis som i all skvallerpress
Senast redigerad av Tavelramskrok 2024-05-30 kl. 20:46.
Citera
2024-05-30, 20:37
Medlem
Var kan jag läsa om vilka kändisar som har haft med Kokainkungen att göra, förutom här?https://stoppapressarna.se/svenskt/kokainkungens-hemliga-natverk-hela-kandislistan/

Ser nämligen inte B.I:s namn på denna listan. Däremot finns M.Z med..
Citera
2024-05-30, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fnskl
Vad får dig att tro det? Namnet är Benjamin Ingrosso, det går att räkna ut om man lägger ihop 1+1.
BI hade inte dolt om han vore bög. Han sa i sitt tal på QX- galan för några år sedan att hans mamma alltid önskat att han vore en bög. Och så frigjord hela den familjen är så hade ingen hemlighållit det. BI är den enda det absolut inte är.
Citera
2024-05-30, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
BI hade inte dolt om han vore bög. Han sa i sitt tal på QX- galan för några år sedan att hans mamma alltid önskat att han vore en bög. Och så frigjord hela den familjen är så hade ingen hemlighållit det. BI är den enda det absolut inte är.

Jag förstår inte hur ett sexköp skulle gå ihop med hans djupa tro 🙄.

Morbror Niclas har aldrig hävt sig vara religiös. Bara låtsats vara helylle.

Jag blir besviken om det visar sig vara BI.
Citera
2024-05-30, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnskl
Vad får dig att tro det? Namnet är Benjamin Ingrosso, det går att räkna ut om man lägger ihop 1+1.

Hitte på.
Med det sagt så tror jag Nyhlén hittat på alltihop. Vi andra gissar på namn på den story som Skvallertants Nyhlén hittat på
Citera
2024-05-30, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Kanske, men SP har ju haft rätt tidigare, eller ?

Hur många ggr av hur många försök ?
Bla nyheter om kungafamiljen har han ju försökt att sprida hur många ggr som helst ända sedan tiden i svensk damtidning och blaskan se och hör. Utan någon större framgång.

Ändå fortsätter folk att läsa skiten.

Men det är ju då här skallertackan Nyhlén gör med jämna mellanrum.
Just för att få upp intresset för skvallerblaskan
Senast redigerad av Tavelramskrok 2024-05-30 kl. 20:53.
Citera
2024-05-30, 20:46
Medlem
Mauro scocco Tomas Ledin crister sandelin di leva Tommy Nilsson John Norum jonhenrik. Är han inte hetero så tippar jag på Darin, Alcazar Andreas eller Magnus. Det kan väl vara en bög???
Citera
2024-05-30, 20:51
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Otrevligt samhälle Sverige har blivit. Detta misstänkliggörandet av folks sexliv. Totalitära tendenser i Sverige helt uppenbart
Jepp. I ett tolerant och öppet samhälle finns ingen som orkar jaga sexköpare.
Citera
2024-05-30, 20:52
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag förstår inte hur ett sexköp skulle gå ihop med hans djupa tro 🙄.

Morbror Niclas har aldrig hävt sig vara religiös. Bara låtsats vara helylle.

Jag blir besviken om det visar sig vara BI.

Varför då, får inte BI smiska apa om han önskar? Mår du bättre om han enbart ligger med kvinnor? Känns lite skevt, ärligt talat.
Citera
2024-05-30, 20:57
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Var kan jag läsa om vilka kändisar som har haft med Kokainkungen att göra, förutom här?https://stoppapressarna.se/svenskt/kokainkungens-hemliga-natverk-hela-kandislistan/

Ser nämligen inte B.I:s namn på denna listan. Däremot finns M.Z med..

Nu handlar det ju om kändisar i kokainkungens "nätverk", och där kan ju finnas gott om folk som inte känner kokainkungen personligen. De personer som man kan tänka sig inte så synbart förekommer i hans nätverk är väl de som köper narkotika av honom.

Däremot så skrev SP en artikel så sent som för ett par veckor sedan en artikel om kokainkungen där de nämnde BI vid namn som förekommande i utredningen kring kokainkungen. Så han har nog tillkommit den listan senare.
Citera
2024-05-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
Inte mer än vad jag hört från en bekant som varit involverad i härvan
Någon som hört från någon som hört från någon som hört från någon annan som påstått för Daniel Nyhlén. Som inte ens vågar skriva ut namn.

Eftersom sanningshalten inte är hög
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in