2024-05-29, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
ndlade om
Så det menar du? Men då pratar du emot ert eget gäng, socälskargänget. Tidningar, internet och framför allt sociala medier fullständigt översvämmas av hur fantastiskt soc är och inte låter dom de med motsatt upplevelse komma till tals, inte minst för att de som har det lite jobbigt i sin tillvaro ska utsätta sig för att söka hjälp och få ett tusen resor värre liv och ryckas bort från syskon och föräldrar och hamna i miserabla familjehem eller andra samhälleliga boenden som skapar stort lidande för barnen.[/quote]
Finns massor av folk som diskuterar både negativa och positiva upplevelser hos de du kallar soc älskare men kanske inte de högljudda som sen många år inte får träffa sina barn eftersom de inte kan hålla god ton , inte ens hos Lamotte där många med olika upplevelser av lvu gick det ha kvar vissa av dem eftersom de som vanligt kom med felaktiga påståenden och blev arga .
Går ju inte att släppa fram folk som sprider att folk som har god man / förvaltare blivit utsatt för mordbrand sanktionerat av staten pga aktivitet på facebook
2024-05-29, 19:47
Medlem
Men vad har hänt med R*becca, alias Su*lles M*amma? Hon var ju så aktiv och hängde ut s*ocialtj*änsten kors och tvärs och spelade upp ihopklippta videos över samtal med både soc och familjen som har hennes son placerad under LVU. Sist jag hörde henne sa hon att det skulle vara rättegång om vårdnaden om hennes barn, men sedan dess har jag inte sett något.
Är det någon som hört hur det har gått? Hon stod ju också med på några demonstrationer som FU hade, men sedan dess har det varit tyst.
2024-05-29, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julkul7
Men vad har hänt med R*becca, alias Su*lles M*amma? Hon var ju så aktiv och hängde ut s*ocialtj*änsten kors och tvärs och spelade upp ihopklippta videos över samtal med både soc och familjen som har hennes son placerad under LVU. Sist jag hörde henne sa hon att det skulle vara rättegång om vårdnaden om hennes barn, men sedan dess har jag inte sett något.
Är det någon som hört hur det har gått? Hon stod ju också med på några demonstrationer som FU hade, men sedan dess har det varit tyst.
Rättegången blev uppskjuten av skäl jag glömt ,var ju också fråga om vårdnadsöverflytt till familjehemmet .
2024-05-29, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Rättegången blev uppskjuten av skäl jag glömt ,var ju också fråga om vårdnadsöverflytt till familjehemmet .

Ja det var det jag hörde, om överflytt av vårdnaden. Ok, det är inte klart än, och kanske därför hon inte syns till. Eller så är det klart och hur ska hon då upprätthålla ansiktet mot de hon stått och demonstrerat med tillsammans?
2024-05-30, 00:12
Avslutad
Är lejonmamma12 kontot avstängt nu?
2024-05-30, 15:01
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julkul7
Hon dök upp igen för några veckor sen på Barnens rätts "stora" demonstration i Bergsjön som drog 10 pers nåt sånt. Sen försvann hon igen verkar det som.
2024-05-30, 17:26
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Du yrar om allt möjligt och svänger till det på de mest upptänkliga sätt. Hur står det till egentligen? Noterar att du hitintills medverkat till hela 2.123 inlägg i denna tråd bestående av drygt 10.000 inlägg. Det blir nära på en fjärdedel av alla inlägg i denna tråd. Skumläser lite av dina inlägg och ser att du drar slutsatser lite hipp som happ om alla människor som du och ditt lilla anhang här anser höra till trådämnet.

2.123 inlägg. Tvåtusenetthundratjugotre inlägg! Smaka på det gott folk. Noterar att du verkar sitta och kolla på alla dessa personers tiktoklives, läser alla domar, kollar upplagda videor, går in på youtube och kollar, jag vet inte mer vad du gör, verkar föra anteckningar om allt och alla fastän du sedan blandar friskt och påstår ditten och datten om utsatta människor som du egentligen inte vet någonting alls om och kränker både barn och vuxna. Vilket vansinne!

Vem har ens tid till allt detta? Vem betalar dig för detta? Diagnosen är en allvarlig psykisk störning som du snarast möjligast bör söka hjälp för.

Haha angår det dig på något sätt? Vad gör du själv i denna tråd? Vem betalar dig? Fia?

Citat:
Ingen frisk människa lägger all denna tid på detta, senast jag kollade hade du alltså bidragit till 2.123 inlägg här i denna tråd, 2.123 inlägg med ljug och hittepå. Allt för att smutskasta och kränka utsatta människor. Sök hjälp!

Vilken frisk människa står utanför diverse myndigheter och skriker och lägger all sin vakna tid åt att ljuga? Fungerar ju sådär dock, folk är ju generellt sett inte efterblivna. Finns ju en anledning till att absolut ingen tar er på allvar.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-05-30 kl. 17:31.
2024-05-30, 17:55
Medlem
Citat:
Jag fortsätter nog tills jag tröttnar precis som jag tröttnat på att engagera mig länge i andra trådar .
Det var inlägg nr. 2.125 från dig i denna tråd och fortfarande noll sjukdomsinsikt. 2.125 inlägg i syfte att skada och kränka av socialtjänsten utsatta barn och föräldrar. När du börjar tröttna närmar du dig såsmåningon en sjukdomsinsikt. Men bäst är att du pratar med någon om vad som driver dig till detta skadliga beteende. 2.125 inlägg och alla ändtals timmar du lagt ner på att kränka familjer med ditt skruvade skvaller.
Senast redigerad av DrFilip 2024-05-30 kl. 18:05.
2024-05-30, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Haha angår det dig på något sätt? Vad gör du själv i denna tråd? Vem betalar dig? Fia?

Vilken frisk människa står utanför diverse myndigheter och skriker och lägger all sin vakna tid åt att ljuga? Fungerar ju sådär dock, folk är ju generellt sett inte efterblivna. Finns ju en anledning till att absolut ingen tar er på allvar.
Nu kommer du med något konstigt påstående som inte hör hemma i denna tråd. Jag känner inte till någon som står utanför myndigheter och ljuger. Det skulle väl i så fall vara socialsekreterarna, de andra tjänstemännen och politikerna som står utanför myndigheterna på sina fikapauser och ljuger. Likväl som dom ljuger i utredningar och domar, allt för att ta barnen.
2024-05-30, 18:18
Medlem
Citat:
Nu kommer du med något konstigt påstående som inte hör hemma i denna tråd. Jag känner inte till någon som står utanför myndigheter och ljuger. Det skulle väl i så fall vara socialsekreterarna, de andra tjänstemännen och politikerna som står utanför myndigheterna på sina fikapauser och ljuger. Likväl som dom ljuger i utredningar och domar, allt för att ta barnen.
Lejon står inte bara ljuger utanför myndighet hon ljuger överallt med diverse påståenden om sonen , en av lögnerna är att han blev sjuk när han omhändertogs när det i själva verket var en fråga från soc om han hade astmabesvär vid förkylning och av pollen , mamma sa nej till soc samtidigt visade hon barnets inhalatorer på tiktok som var just för astma
2024-05-30, 20:18
Medlem
Citat:
Lejon står inte bara ljuger utanför myndighet hon ljuger överallt med diverse påståenden om sonen , en av lögnerna är att han blev sjuk när han omhändertogs när det i själva verket var en fråga från soc om han hade astmabesvär vid förkylning och av pollen , mamma sa nej till soc samtidigt visade hon barnets inhalatorer på tiktok som var just för astma
Du har ingen aning om någonting, du vrider till det mesta. Vad blev det nu? Inlägg 2.126 kanske? Hur många tiktoklives har du kollat i dag?
2024-05-30, 20:43
Medlem
Citat:
Du har ingen aning om någonting, du vrider till det mesta. Vad blev det nu? Inlägg 2.126 kanske? Hur många tiktoklives har du kollat i dag?
Hon ljuger och är svårt sjuk sedan många år , hon är ju dessutom dömd både för hot mot barnpappa 1 och ringa misshandel av hans sambo , hon har dessutom 3 barn i hemlandet hon inte kunde ta hand om

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in