2024-05-30, 11:25
Medlem
morfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStation
I stoppa pressarnas senaste artikel där det skrivs att popstjärnan varit med ytterligare en transa så visar bild tre ett blurrat ansikte med vit skjorta på sig och en svart kille bredvid som håller upp en hand. Kan det va popstjärnan i vit skjorta?

Stockfoto som alla andra bilder på den sidan.
Citera
2024-05-30, 11:30
Medlem
Har Danny fått sin musik uppspelad av en stråkorkester? Om inte så kan ni sluta tro det är han, ingen koll sjäv
Citera
2024-05-30, 11:30
Medlem
B.I (w) ? Är första jag tänker på
Citera
2024-05-30, 11:37
Medlem
Är de denna tråden Måns Z reagerat på? och visste personen i fråga att det var en transa han satte på eller kom de fram mitt under hela situationen?

Men när de kommer till Måns så tror jag inte att de är han, vet inte hur hans sexmissbruk ser ut idag, men han har ju för fan en av dom snyggaste bruden som finns, de är väl bara att fråga henne om han är kåt.

Tror de handlar om en bög som gjort detta, vad gör Da++n idag, förutom sjunga i radion
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2024-05-30 kl. 11:43.
Citera
2024-05-30, 11:41
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Har Danny fått sin musik uppspelad av en stråkorkester? Om inte så kan ni sluta tro det är han, ingen koll sjäv
Han har varit med i sammanhang där kungliga filharmonikerna kompat.
Citera
2024-05-30, 11:43
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Det har han säkert. Jag känner även till en annan:

https://www.tv4.se/artikel/623uoNFk97zBa55GJ4WPZ8/lyssna-pa-musiken-fran-benjamins-konsert-pa-konserthuset
Citera
2024-05-30, 11:48
Medlem
Core.s avatar
Blir kul att följa. Undrar om den skyldige kommer bli lika rå-canclad som Roberto , när det är en transa
Citera
2024-05-30, 11:51
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Det är D.S! Efterspelet och hur han kommer hantera allt kommer bli intressant med tanke på att han tillhör artistsveriges begåvningsreserv.

Har inga synpunkter på hans musik för det är inte min smak och han är en trevlig och rätt oförarglig prick. Men karln är bokstavligen dummare än tåget. Typ samma nivå av idioti som Cecilia Frode
Citera
2024-05-30, 12:00
Medlem
Giant Squids avatar
B.I syntes senast i tisdags med sin australiska tjej Ashton Wood som befinner sig i Stockholm.

Vid vilken tidpunkt ska bordelhärvan uppdagats?
Citera
2024-05-30, 12:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytt-liv2024
Gissar på en av Sveriges kändaste musikalstjärnor. Han släppte sitt sista album 2012 . Har kommit ur garderoben. Helylle deluxe

Jöback. Man han som popstjärna? Skulle mer klassas som musikalstjärna. Men låter ju mer sannolikt han än Zelmerlöw som tidigare åtminstone i sina öppna relationer haft kvinnor som sitt intresse.

Problemen med hans frugan ska ju även ha pågått många månader och innan denna polisutredning.
Citera
2024-05-30, 12:01
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Det är D.S! Efterspelet och hur han kommer hantera allt kommer bli intressant med tanke på att han tillhör artistsveriges begåvningsreserv.

Har inga synpunkter på hans musik för det är inte min smak och han är en trevlig och rätt oförarglig prick. Men karln är bokstavligen dummare än tåget. Typ samma nivå av idioti som Cecilia Frode
Har du några som helst belägg, eller drog du bara upp namnet ur arslet? D.S förekommer alltså i utredningen av Kokainkungen?

Hursomhelst, av de 3-4 namn som cirkulerar i tråden, så känns han trots allt som den mest troliga att köpa en släpkärra via Blocket. Då han bor i en villa i skogsmiljö strax utanför Stockholm.
Citera
2024-05-30, 12:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Blir kul att följa. Undrar om den skyldige kommer bli lika rå-canclad som Roberto , när det är en transa

Niklas Wahlgren blev ju inte det, så säkert likadant här.. Så länge personerna har rätt åsikt så är det ok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in