2024-05-30, 12:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Blir kul att följa. Undrar om den skyldige kommer bli lika rå-canclad som Roberto , när det är en transa

Högst troligen inte. Nu ska han dock blivit frikänd alltså att den var en manhora men just här såldes ingen sex.

Annars intressant att polisen ens bryr sig om sådana här affärer. De trodde kanske först att det var en kvinna som var offret därav utredde de sedan när de insåg att det var en transa la man det direkt. Det är ju extremt sällan eller närmast aldrig som polisen bryr sig om sexhandeln mellan bögar.
Citera
2024-05-30, 12:11
Medlem
Läste att popstjärnan ångrat sig vad gällde köp av släpvagn så det bidde inget mer än 6000 kr kvar i fickan
Citera
2024-05-30, 12:13
Avslutad
Är det D.S så blir väl den taniga nigressen arg..
Citera
2024-05-30, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytt-liv2024
Gissar på en av Sveriges kändaste musikalstjärnor. Han släppte sitt sista album 2012 . Har kommit ur garderoben. Helylle deluxe
Tänker du på Mr. P Jöback?
Citera
2024-05-30, 12:28
Medlem
Det står att han ska ha spelningar i sommar, kan vara en ledtråd.
Citera
2024-05-30, 12:29
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Det är D.S! Efterspelet och hur han kommer hantera allt kommer bli intressant med tanke på att han tillhör artistsveriges begåvningsreserv.

Har inga synpunkter på hans musik för det är inte min smak och han är en trevlig och rätt oförarglig prick. Men karln är bokstavligen dummare än tåget. Typ samma nivå av idioti som Cecilia Frode
Oavsett om det är DS eller inte, så tillhör han knappast någon begåvningsreserv.
Citera
2024-05-30, 13:10
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsol67
Läste att popstjärnan ångrat sig vad gällde köp av släpvagn så det bidde inget mer än 6000 kr kvar i fickan

Var läste du detta?
Citera
2024-05-30, 13:14
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Nej, inte jag men många i den här tråden verkar vara födda på 00-talet.

Poängen är att Ozzy numera bara är ett skämt - precis som Marko. I början av sin karriär var Ozzy en rockstjärna - och i början av sin karriär var Marko en popstjärna.

Han har aldrig varit popstjärna, han är ägnat sig åt barnmusik sedan dag ett, och har aldrig haft epitetet popstjärna, precis som Electric Banana Band, Smurfarna och Sean Banan aldrig varit popstjärnor, utan just ägnat sig åt barnmusik. Läs på, om du inte har koll!
Citera
2024-05-30, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Han har aldrig varit popstjärna, han är ägnat sig åt barnmusik sedan dag ett, och har aldrig haft epitetet popstjärna, precis som Electric Banana Band, Smurfarna och Sean Banan aldrig varit popstjärnor, utan just ägnat sig åt barnmusik. Läs på, om du inte har koll!

Bra att du har stenkoll på Smurfarna. Själv har jag koll på popstjärnor.
Citera
2024-05-30, 13:19
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Bra att du har stenkoll på Smurfarna. Själv har jag koll på popstjärnor.

Du har noll koll på vad popstjärnor är och vad det innebär (samt mycket annat) - du borde byta namn till Mr.Noll.Koll. Böckling!
Citera
2024-05-30, 13:19
Medlem
BlachDahlias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Benjamin Ingrosso är väl fan ingen popstjärna? Jag gissar på Niklas Strömstedt han har alltid verkat lite flummig

Haha jag tänkte på honom också.
Orup? Gessle?
Citera
2024-05-30, 13:23
Medlem
BlachDahlias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Är inte han känd för att vara en snygg pojke? Tänker att det borde finnas transsexuella som vill ligga med honom gratis. Det kan iof vara någon sjuk fantasi som Måns vill leva ut som ingen skulle göra gratis. Typ nått med avföring eller urin..

Om han som det stod i artikeln blev "nyfiken" så var det nog smidigare att betala än att ragga upp nån.
Han trodde att det skulle vara mer diskret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in