2024-05-30, 09:53
Medlem
Negerdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Nej du är efterbliven. Han har aldrig någonsin setts som en "popstjärna".
Inte ens popmusik han skapat, inte en endaste låt.

Sluta prata högt nu så vuxna får fortsätta utan störiga snorungar i trådarna.

När jag började lyssna på Markoolios debutalbum "Sticker hårt!", var han ingenting annat än en popstjärna, och jag ingenting annat än en snorunge. Vid 97-98 var han nog en av Sveriges största popstjärnor. Faktum är att jag är för gammal för att minnas honom annat än som popstjärna, då jag var för gammal för att följa hans karriär inom barntelevision.

Jag skulle inte kalla hans musik för någonting annat än populärmusik.

Apropå TS så är det garanterat inte Marko. Han är skön och jävligt jordnära de gånger jag sprungit på honom. Han har förvaltat sitt kändisskap bättre än de flesta (jämför Dogge, Ken Ring) och känns inte som en snubbe som spontant skulle riskera att självsabotera sitt livsverk för lite förbjudet sex (Paolo, Billy Butt).
Citera
2024-05-30, 09:54
Avslutad
Det spekuleras ganska fritt på lite större svenska kändisar. Men i slutändan visar det sig ofta att det är någon gitarrist i någon halvkänd popgrupp som släppte senaste skiva 1987.
Citera
2024-05-30, 10:04
Medlem
Hamadryads avatar
Var helt övertygad om att det var MZ till om början med, pga att hans fru har avföljt honom.
Och hans dementi fick mig att fundera på två saker;

Vem fan sitter och har koll på vilka kändisar som följer vilka och när det ändras?
Och om man nu är känd och avföljer sin man, så bör man ju veta då att det kommer att uppmärksammas och spekuleras. Vad kan hans frus syfte med den uppmärksamheten vara? (Om det nu inte va han, så måste han ju gjort någonting iafl)

Men jag lutar också åt DS så som många andra här,
men den man hoppas att det ska vara är ju helt klart BI
Citera
2024-05-30, 10:06
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja. Skulle detta vara BI så kommer han att hållas om ryggen och de kommer göra allt för att mildra händelsen. Det blev inte så stor uppståndelse när N Wahlgren trampade snett i förhållande till PR:s snesteg. Varför det? Jo, för att fam.Wahlgren flurerar på ett flertal kanaler där pengar tjänas och blir de för ut/svartmålade kommer inte public service få in sina slantar dom önskat.
Eventuellt beror skillnaden också något pga att Nicke inte valde PR-strategin: ta första taxi till morgonsoffa på TV4 och snörvla ut ett "tjabba tjena hallå, blev visst lite fel, utförde en oaktsam våldtäkt på en balt i natt".
Citera
2024-05-30, 10:23
Medlem
DonaldBidens avatar
Fantastiskt progressiv man, jag hoppas vi alla kan förenas i hyllningskören för denna modiga människorättskämpe!
Citera
2024-05-30, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Man kan beskylla Markoolio för mycket, men någon jävla popstjärna är och har han aldrig varit

Haha nej helt rätt
Citera
2024-05-30, 10:36
Medlem
Benjamin har ju plötsligt träffat en tjej men samtidigt kan ju detta vara ett sätt av medierna att mörka om det skulle vara han. Verkar lite misstänkt att de plötsligt lägger upp hur lycklig han är och att de såg så kära ut men det finns inga bilder som bekräftar denna kärlek.
Märkligt bara att media inte snokar mer på detta.
Citera
2024-05-30, 10:47
Medlem
Det är en stor skillnad på de olika orden, transsexuell, som det står i rubriken, eller om det gäller en transa, som det skrivs om här inne.
Citera
2024-05-30, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Benjamin har ju plötsligt träffat en tjej men samtidigt kan ju detta vara ett sätt av medierna att mörka om det skulle vara han. Verkar lite misstänkt att de plötsligt lägger upp hur lycklig han är och att de såg så kära ut men det finns inga bilder som bekräftar denna kärlek.
Märkligt bara att media inte snokar mer på detta.
Hur vet man att det är en tjej och inte en ”tjej”?
Citera
2024-05-30, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Haha nej helt rätt

Vad skulle Markoolio vara om inte popstjärna? Rapstjärna?

Mellan 1998-2010 skulle jag säga att han enbart var känd för sin lättsmälta musik.
Citera
2024-05-30, 11:17
Medlem
Gissar på en av Sveriges kändaste musikalstjärnor. Han släppte sitt sista album 2012 . Har kommit ur garderoben. Helylle deluxe
Citera
2024-05-30, 11:18
Medlem
I stoppa pressarnas senaste artikel där det skrivs att popstjärnan varit med ytterligare en transa så visar bild tre ett blurrat ansikte med vit skjorta på sig och en svart kille bredvid som håller upp en hand. Kan det va popstjärnan i vit skjorta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in