2024-05-30, 09:01
Medlem
midnightramblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Muppar! Hur kan ni inte fatta att det är Danny Saucedo?

Jag tror också på Saucedo. Benji känns för feg för liknande utsvävningar.
Men VET du eller gissar du?
Citera
2024-05-30, 09:04
Medlem
EnLitenkilles avatar
Danny ser ju själv ut som en transa, så borde det gissar jag på.
Citera
2024-05-30, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Det finns ju många som gjort det men ändå är mycket mer kända än Måns.

Hugh Grant till exempel.

Nu tror jag inte att det är Måns.

Sant, Hugh Grant var också en populär kille en gång i tiden och dejtade en jävligt snygg kvinna och hoppade i säng med den mest fulaste varelsen på jorden. Fick en chock första gången jag såg det för 100 år sen.
Citera
2024-05-30, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannity
Beundrarinnor som släpper till helt "gratis" har ofta förväntingar på mer än bara sex, så därför är det inte ovanligt att kändisar gärna går till prostituerade istället.

Nej, jag tror inte heller att Måns är den skyldige i detta fall.
Nu har han dessutom gått ut och dementerat det.

Tveksam till det. Många vill bara har sagt att dom legat med en kändis.
Kungar av Tylösand var en sådan såpa. Hade en polare som var med i Baren när det var som kändast och det kom fram tjejer till han hela tiden. Under live sändning så kom det även fram 2 skitsnygga tjejer och sa att dom ville ligga med han.

Det är klart att kändisar och snygga sådana går till prostituerade också även om dom kan få lätt ligg om dom vill.

Att han dementera säger ingenting men jag tror ändå inte att det är han.
Bara en slump som tyvärr händer i mellan åt.
Citera
2024-05-30, 09:15
Medlem
Benjamin ingrosso
Citera
2024-05-30, 09:19
Medlem
https://youtu.be/lFnOz-CvOUA?si=ASwqVpwe2sswillD

Måns och stråkorkester
Citera
2024-05-30, 09:22
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Folk här fastnar verkligen på Måns och Benji. Måns är i princip redan utesluten. Benjamin hade väl typ inte vågat, så ängslig som han är. Kom med nåt nytt. Tänk lite längre. Om*r R*dberg? D*rin?
Fast fega personer kan vara helt annorlunda under kåtrus. Det går liksom inte att översätta vanlig feghet till en sexuell situation.
Citera
2024-05-30, 09:27
Avstängd
pojkpingiss avatar
Efter Edward Bloms medverkan i mellon, borde väl även hen ses som en popstjärna? Den som inte får böckling-vibbar när hen öppnar munnen finns ju inte. Han har alltid känts "pikant" i min värld, solklart en ulv i fårakläder!
Citera
2024-05-30, 09:28
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Muppar! Hur kan ni inte fatta att det är Danny Saucedo?
Känns absolut som en kandidat. Hans narcissistiska drag gör väl även att han inte förstår att han riskerar det lilla av karriär han har kvar. Han fyller väl knappt upp en pressbyrå numer. Tråkigt sätt att avsluta karriären på. Hans publik är väl rätt pk?

Personligen tycker jag han får ligga med vem han vill och jag tycker även att varje person har rätt att bestämma över sin kropp.
Citera
2024-05-30, 09:30
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Efter Edward Bloms medverkan i mellon, borde väl även hen ses som en popstjärna? Den som inte får böckling-vibbar när hen öppnar munnen finns ju inte. Han har alltid känts "pikant" i min värld, solklart en ulv i fårakläder!
Fast han borde dras till mer Tom of Finland än Christer Lindarw. Alltså, han vill ha en machoman och själv vara fjollan i relationen.
Citera
2024-05-30, 09:38
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Fast han borde dras till mer Tom of Finland än Christer Lindarw. Alltså, han vill ha en machoman och själv vara fjollan i relationen.

Det är nog sant, hen är solklart en "mottagare" och ute efter hårda nypor. Men vet vi säkert om transan i nämnda fall var en Lindarware eller TOF? Mycket snask och snusk återstår i denna saga att förtälja!
Citera
2024-05-30, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Det är inte säkert att någonting kommer ut.

Om det inte finns indicier på att "popstjärnan" faktiskt betalat så kommer nog inte polis och åklagare att dra i det.

Jag kan tänka mig att de låter honom komma undan.

Ja. Skulle detta vara BI så kommer han att hållas om ryggen och de kommer göra allt för att mildra händelsen. Det blev inte så stor uppståndelse när N Wahlgren trampade snett i förhållande till PR:s snesteg. Varför det? Jo, för att fam.Wahlgren flurerar på ett flertal kanaler där pengar tjänas och blir de för ut/svartmålade kommer inte public service få in sina slantar som önskat.
Senast redigerad av Artmovie 2024-05-30 kl. 10:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in