2024-05-29, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Men är du helt analfabet eller? Han säger uttryckligen att det är någon annan.

Nej är du? I stoppa pressarna så står det klart och tydligt att *ingen* har köpt sex, varken M eller någon annan eftersom en helt oberoende tredjepart har bekräftat att en släpvagn skulle köpas. Så det är totalt irrelevant om M säger att han inte köpt sex eller inte när det inte är någon som köpt sex.
Citera
2024-05-29, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
Jag var först med att säga Danny S i tråden, kom ihåg det.
Jag har en bekant som har varit involverad i härvan och han har sagt vem det var.

Med tanke på att du har 156 inlägg sen din start i april i år så luktar det troll lång väg.

Men du kan ha rätt !!
Citera
2024-05-29, 23:04
Medlem
MrsEjPKs avatar
Nu när nu Mpns gått ut och sagt att det inte är han och att det tids nog lär komma fram vem.det är blir jag mer säker på.Benjamin.Symfoniorkester .Just saying.
Citera
2024-05-29, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Han blev säkert gripen men sedan framgick det att han inte betalat för sexet med transan.

Inget olagligt gjort av Mumsmums men varit otrogen med en transa.

Det enda han sa till pressen var att han inte köpt sex.

Resten har ingen med att göra förutom hans fru

Klart vi har med det att göra !

Han är en offentlig person och på flashback älskar vi att gotta oss i skvaller om offentliga personer.

Fler och fler verkar dock bekräfta att det är Danny S , Men Måns ska inte få komma undan så billigt, inte än iallafall. Efter hans snyftande i media så har han garanterat något att dölja
Citera
2024-05-29, 23:05
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Sant ! Men nämn 1 skandal uggla legat bakom? jag kommer inte ihåg någon

Då beror det på att du är för ung. Det fanns inget mer skandalöst än Uggla i hans ungdom. Jösses, tv-programmen kokade över av ilska över alla hans skamliga tilltag.

Men Uggla bor i stan och kör Porsche, han är inte den som köper en släpkärra.

Saade däremot äger en Land-Rover, det är en typisk släpkärredragarbil
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Om du bläddrar på dom bilderna som är satt i en artikel hos stoppa pressarna så står det det.

Ok, nu hittade jag, på bild 8 står det..
”popstjärnans musik har även gjorts i arrangemang för stråkorkester”
Då förstår jag inte varför folk sitter och gissar, kan bara vara Benjamin Ingrosso.
Case closed.
https://www.qx.se/noje/filmtvmusik/236759/benjamin-ingrosso-pa-konserthuset-da-vill-publiken-aldrig-sluta-appladera/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Nu när nu Mpns gått ut och sagt att det inte är han och att det tids nog lär komma fram vem.det är blir jag mer säker på.Benjamin.Symfoniorkester .Just saying.

Har Danny S någon koppling till någon symfoniorkester? annars kan vi ju räkna bort han direkt
Citera
Medlem
Citat:
Sant ! Men nämn 1 skandal uggla legat bakom? jag kommer inte ihåg någon

Nej inte jag heller mer än alla hans texter osv, personligen gillar jag honom men han är ju ingen alla damer blivit förälskade i på samma sätt som me de andra herrarna som nämnts, lite de som gör dom helylle ändå. Uggla har alltid kört sitt eget race.
Citera
2024-05-29, 23:06
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Har extremt svårt att föreställa mig Tommy körberg som skinkryttare så det hade ju varit fruktansvärt roligt om så var fallet!

Klart jag skoja bara men visst 17 finns det grava tendenser i länkarna.
Citera
2024-05-29, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Då beror det på att du är för ung. Det fanns inget mer skandalöst än Uggla i hans ungdom. Jösses, tv-programmen kokade över av ilska över alla hans skamliga tilltag.

Men Uggla bor i stan och kör Porsche, han är inte den som köper en släpkärra.

Saade däremot äger en Land-Rover, det är en typisk släpkärredragarbil

Fan också ! hade varit magiskt att se Uggla i hans prime
Citera
2024-05-29, 23:07
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Nej är du? I stoppa pressarna så står det klart och tydligt att *ingen* har köpt sex, varken M eller någon annan eftersom en helt oberoende tredjepart har bekräftat att en släpvagn skulle köpas. Så det är totalt irrelevant om M säger att han inte köpt sex eller inte när det inte är någon som köpt sex.

Ok, du är inte bara analfabet, du är duktigt trög i huvudet också.

Nåja, vi kan med största sannolikhet räkna bort Måns, då han uttryckligen till Aftonbladet sagt att det att det är någon annan och inte han.
Citera
2024-05-29, 23:11
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Fan också ! hade varit magiskt att se Uggla i hans prime

Ja, jag tänkte jag skulle hitta något på tuben att länka, men det finns väl inte så mycket där från 70-80-talet. Vill minnas det var någon dust med Sievert Öholm som gick till historien. Men hittade inget när jag sökte.

I vilket fall kan vi nog räkna bort Uggla, finns inget som pekar på honom. Han är nog den som minst av alla behöver en släpkärra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in