2024-05-29, 17:10
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Bra. Viasat är CL-kanalen egentligen. Nu kan man avsluta abonnemanget på TV4-play redan på söndag.

Men man undrar såklart var de fick stålarna ifrån att köpa rättigheterna.

Viaplay som kostar 699kr?
Citera
2024-05-29, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Viaplay som kostar 699kr?
Kommer de ens räcka när det daga för CL,låt mig tveka...
Citera
2024-05-29, 17:18
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Kommer de ens räcka när det daga för CL,låt mig tveka...

I Finland kostar de väl över 1000kr?
Citera
2024-05-29, 17:29
Medlem
Citat:
I Finland kostar de väl över 1000kr?
Hört nåt sånt med.
Viaplay kommer mjölka ur allt de kan när de vankas CL..blir väl ett enskilt CL paket för 799-999 månad,eller hela säsongen med kval osv för 6999..
Citera
2024-05-29, 17:59
Medlem
Drickbacks avatar
Viaplay total kostar just nu som ny kund:

Finland 44.99 €/m

Norge 749 nkr/m 20 % rabatt vid 6 mån bindning

Danmark 499 dkr/m

Sverige 699 skr/m

Vi får se vad priserna ligger på i augusti.
Citera
2024-05-29, 17:59
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Jag vet inte varför nästan alla här på Flashback har så låga uppfattningar om Ödegaard.

Men Opta Data har samlat statistik för Europas 7 största ligor på "open play chances" och ja Ödegaard låg på 88, högst i topp, och Bruno Fernandez var närmast med 75.

Det är nog den spelaren som kan producera flest idéer på plan. Även om det inte blir lika effektivt som KdB mfl. Alltså, det blir ju inte mål tillräckligt ofta, menar jag.

Enkelt, avundsjuka. Lycka till att hitta fler än några få icke-arsenalfans här som ger credit till något som är relaterat till Arsenal. 🙃
Citera
2024-05-29, 18:24
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Viaplay total kostar just nu som ny kund:

Finland 44.99 €/m

Norge 749 nkr/m 20 % rabatt vid 6 mån bindning

Danmark 499 dkr/m

Sverige 699 skr/m

Vi får se vad priserna ligger på i augusti.

Grundavgift läste jag här på finska medier, om man vill se fler sport hamnar man lätt över 100€
Citera
2024-05-29, 18:32
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/OoQ131/viaplay-tar-over-champions-league

Ingen prishöjning
Citera
2024-05-29, 18:37
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Grundavgift läste jag här på finska medier, om man vill se fler sport hamnar man lätt över 100€
Tog uppgiften på viaplay.fi
Har de andra upplägg än Sverige?

Detta ingår - Google översatt

Viaplay Totalt
Kvalitetsset
Populära originalserier och de mest beroendeframkallande internationella favoriterna

De bästa filmerna
Internationella och inhemska favoritfilmer

Favoriter för hela familjen
Barnens favoritfilmer och serier

Sport
T.ex. Premier League, F1, skid-VM och världsmästerskap i ishockey, NHL, CHL, UFC och golf*

Längre ner på sidan står vad det exakt nu innebär?
Livesport i världsklass
Från €36,99/månad

Hursomhelst det är inte gratis se idrott
Citera
2024-05-29, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/OoQ131/viaplay-tar-over-champions-league

Ingen prishöjning
"Aktuellt i dagsläget "
När augusti kommer ska du se vad som är aktuellt
Citera
2024-05-29, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
"Aktuellt i dagsläget "
När augusti kommer ska du se vad som är aktuellt

Det blir säkert en höjning då
Citera
2024-05-29, 19:51
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Så alla lag som inte vann ligan har slösat pengar eller hur är tankegången här? Vilket annat lag har lyckats bättre med sina värvningar anser du? Och vem har dom slösat pengar på?

Det säger en hel del om avundsjukan när både reddit och alla andra sociala medier hellre fokuserar på att Arsenal kommer tvåa än att City vunnit ligan 4 år på raken. 😜

Sjukt stolt över mitt lag, varit otroliga under 2024 och börjar dom nästa säsong som dom avslutade denna så blir det intressant att se var det slutar.
Så nu har jag tid för ett utförligare svar 🙃

Ja antingen det om man inte vunnit något eller så får man se det som en investering på sikt valet är ditt.

Finns några lag som förvaltat sina pengar bättre än Arsenal som klättra 0 placeringar och tog 5 p mer än 22/23
Aston Villa klättra 3 placeringar + CL plats och tog 7 p mer än 22/23
Chelsea klättra 6 placeringar + Europa plats och tog 19 p mer än 22/23
Liverpool klättra 2 placeringar + cupguld + CL plats och tog 15 p mer än 22/23
Tottenham klättra 3 placeringar och tog 6 p mer än 22/23
West Ham klättra 5 placeringar och tog 12 p mer än 22/23

Ingen är avundsjuk på en ständig tvåa, vi var i princip på det klara vid seriestart att City vinner om det inte är rejäl kräftgång och många skador.
Arsenal gör sin bästa säsong på länge ändå bara tvåa mot ett lag som gör medioker säsong.

Många anser City fuskar och ”räknar” inte in dom. Hör man då från annat lag hur bra de är får det räknas som ett misslyckande att bli tvåa igen trots miljarder rullar genom fingrarna. Liverpool har hälften av netspend än Arsenal på den dubbla tiden ändå anser några Arsenal fans att Liverpool är mediokra dock inte dig inräknad i det.

Till slut konstaterar jag Arsenal tog 2 p förre än City, gjorde färre mål än City, förlorade fler matcher än City, Arsenal förlorade 2 hemma City 0 hemma, City vann fler bortamatcher än Arsenal 14-13
Arsenal ledde inte ligan halvvägs eller vid slutet.

Givetvis ska du vara stolt över ditt lag men säsongen är 38 matcher från sig till maj, det är hela sträckan som räknas samman.
Arsenal har en väldigt bra grund att stå på inför 24/25, så färdighyllat för nu!

Kommer ni vara lika förskonade med skador & matchprogram?
Åka ut tidigt i cuper så fokus kan läggas på serien? Kommer ni undan visa beteende och har ni domarna med er även 24/25?

Om er säsong ska vara väl godkänd 24/25 ska ni vinna ligan med 5 p och gå till semi i CL samt gå till final i minst en av inhemska cuperna och gå till kvart i den andra. Och vinner ni inget 24/25 vinner ni vandringspokalen för Bottle FC cup.
Senast redigerad av Drickback 2024-05-29 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in