2024-05-28, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Kan det vara att de rekryterat en Nazi-grupp? Jag har haft en vän som var ex-nazist och han var trakasserad (Gang Stalkad) vilket jag inte visste om dåtid. Det är en underlig koppling. Jag vet att en annan måltavla här i forumet (Rosalotus) tror att högerextremister som nazister och SD är bakom hennes GS - du kan läsa det i hennes svar. Det kan vara att de ville provocera dig specifikt ifall du uttryckt något relaterat.

Just provokation är deras huvudmetodik tillsammans med att fånga din uppmärksamhet. De ansvarigas trossystem vilket de baserar operationen i grundas i att kunna provocera dig och se vad du gör direkt efter det och i efterhand. På det sätt kan de till exempel få ytterligare information om dig genom att du reagerar på provokationen.

Det är är de mest fundamentala steget i deras psykologiska operation:
  1. Fånga din uppmärksamhet
  2. Provocera dig
  3. Få mer av din uppmärksamhet till följd av provokationen
  4. Låtsas att reaktionen är ditt fel
  5. Låtsas att ingen psykologisk operation föreligger
  6. Vänder på det du tror - exempel om du anklagar dem för "stalking" hävdar de det omvända
  7. Slutresultatet visar att 1) måltavlan påverkas av provokationen och därmed en "slav" för provokationen och "handlers"-mind control eller 2) måltavlan inte påverkas av provokation eller ignorerar det vilket betyder att mind control inte har effekt

Det många inte fattar är att fria viljan är sedd som Guds största gåva till mänskligheten vilken Satan med psykologisk krigföring och mind control ska "förstöra". En annan sak: "troll" (Gang Stalkers) finns överallt (t.ex. här i forumet) till att provocera oss och rapportera tillbaka vår reaktion till "centralen" via t.ex. mobilen helst i textform. Dessutom delas information till "handlers" och centralen antagligen via signalinhämtning (spionvara på PC) eller via humaninhämtning (personer) för att i sin tur spridas mellan aktörer i våra liv med specifika instruktioner om vad att göra. De som "rekryteras" meddelar ofta tillbaka information och tar emot "information" men ofta endast instruktioner. De får ofta aldrig reda på vad informationen eller instruktionen betyder för måltavlan. Deltagarna är i många fall "tvingade" att delta. Människor är väldigt enkla att manipulera av professionella psykologiska operatörer som är tränade i att ljuga och manipulera så varför de deltar är givet att människor har ingen chans mot makt, auktoritet och ego. Människor vill delta i "hemlig operation" som ger dem makt över människor och samhälle.

Utifrån den religiösa perspektivet ses det här som att exempelvis demoner har besatt personer och ger dem din privata information och får dem att "agera" mot dig genom att säga/göra saker som trigger dig (provocerar) och påstå att de inte vet vad som sker eller varför de gjorde/sade det. De anser eller utgår från premissen att vi är "Guds utvalda" (144000?) och kanske "jordänglar" där vi har "änglalik" personlighet därmed måste Djävulens undersåtar och demoner i form av "Gang Stalkers" attackera oss via familj, vänner, kollegor, samhälle, media etc. - i deras syn förtjänar vi att trakasseras eftersom det är biblisk profetia och att "Gud tillåter det" då. Därmed ser de "inget moraliskt fel" med att ljuga, döda, förstöra liv etc. eftersom det är gudomligt rättfärdigat. Folk tror att toppen av katolska kyrkan och Illuminati är "goda" som aldrig vill möjliggöra "ondska" men ondska ska möjliggöras enligt Bibeln så faktum är att det inte finns en kamp mellan "goda" och "onda" men det finns en kamp att styra med religion och uppfylla Bibelns texter. Det bästa beviset enligt "dem" att Gud existerar är att Satan/ondska existerar - utan Satan är religion i princip meningslöst (osexigt t.o.m.).

Utifrån Illuminati-perspektiv (lik ovan) vill de utsätta en för "Perception Management" och "häxkraft" där målet är det undermedvetna genom att t.ex. använda privatinformation som endast måltavlan vet, i syfte av mind control för deras agenda som kan vara att manifestera något eller en viss verklighet eller verklighetsuppfattning. Här faller även övernaturliga och science fiction-fenoment som Lucifer och exotiska teknologier. Här faller häxor, magi, New Age och demoner in också som låtsas att de har makt/kontroll av måltavlor då de har privatinformation om oss och lär sig psykologisk manipulation av "handlers" från våra psykologiska profiler som innehåller alla detaljer som kan användas mot oss för att kontrollera vårt beteende och annat.

Utifrån medicinska perspektivet vill de studera det mänskliga psyket genom provokation och analysera beteende samt försöka få en att besöka psykolog/sjukvård för att vidare analysera psyket som är "sjukt". Utifrån statliga perspektivet vill de utföra psykologiska operationer i syfte av mind control och att styra en person har en specifik personlighet och värderingar. De vill att vi dokumenterar det som händer oss. Typ experimentera genom att simulera symptom för schizofreni och observera eftersom schizofreni är ökänt för dess komplexitet och svårighet att diagnostisera. Hur vi reagerar och tänker kan ha mycket med forskning inom psykologisk krigföring att göra - nästa generationens där asymmetrisk krigföring/underrättelse innefattar sociala medier och sociala nätverk.

I slutändan är vår fria vilja (själ) som påverkas av psykologiska operation (Perception Management) att vi "tillåter" dem att provocera oss (psykologiska krigföring = bryta ner fiendes viljan/själen) genom att vi reagerar på det (istället för att ignorera det). De vill se oss reagera och gärna utom vår karaktär. På det sätt förgör vi oss själva (faller på eget svärd) medan "Gang Stalkers" (fotsoldater) tror att de fullgjort sitt uppdrag i att provocera oss så vi blir "onda" (arga). Ju mer trakasseri vi överlever eller "utstår" desto mer är det biblisk profetia och därmed existerar Satan och därmed Gud. Om det är drivet av en sekt i toppen av samhället som sionister och katoliker (i praktiken del av Illuminati (läs Leo Zagamy)) som vill förverkliga Bibeln är vi endast pjäser i deras spel like viktig som att skapa utlovade Israel för judarna - det är på blodigt allvar (folkmord sker i Gaza/Palestina idag och det stöds öppet av sionistiska USA).

Med andra ord: det är fritt fram att trakassera de "utvalda" som valts ut av en sekt/kult från högsta delen av samhället av någon anledning vi inte riktigt vet. Gang Stalkers är förväntade att agera satanistiskt eftersom det är protokoll/skript de följer mot oss. De ska ljuga, gaslighta, agera narcissistiska, utverka mind control mot vår fria vilja etc. Det ultimata syftet är att påverka en måltavlas liv i det gömda och hoppas att måltavlan i princip faller för mind control som ges och därmed i praktiken förstöra en psykologiskt om vi motsätter oss deras "kontroll" vilket är trakasserier eftersom det sker mot vår vilja. Ondska måste ske mot "utvalda" men vem "väljer" att attackera oss i Guds namn? Främst är de mest intresserade att se vad vi gör och därför övervakar de oss dygnet runt - vad än de säger är det hela olagligt, oetiskt och amoraliskt eftersom folks liv förstörs och folk begår självmord.

All mind control är fel. Ni som rekryterats måste inse att ni inte kan lita på professionella manipulatörer och lögnare över oss. Det är sannolikt att ni är lika manipulerade som vi är. Istället för att hålla det för er själva låt oss veta. Troligen berättar de olika anledningar för Gang Stalkers - vore det inte roligt att jämföra vad de egentligen sprider om oss?

Jo det är fullt möjligt att dom har rekryterat en neo nazi grupp som sysslar med gang stalking. Den grupp som jag tror kan syssla med sånt här är Order Of Nine Angles där finns också satanist aspekten med eftersom Order Of Nine Angles är en konstig blandning mellan satanism och nazism. 🤔

Dom brukar också ibland kalla mig för Jude bland annat mitt ex sa att jag ser ut som en Jude. Har dock inte funnits en enda jude i mitt släkt de senaste 400 åren man måste gå ända tillbaka till medeltiden för hitta judar i mitt släktträd 🤔

Så det är en konstig blandning, ibland är man Jude och ibland är man Hitler det är riktig mindfuck med andra ord 🙄

När man studerar till exempel vacciners negativa effekter så finns det alltid någon där som säger att man är nazist för att man ogillar vacciner förstår inte kopplingen där!? 🤔

Jo jag har uttryckt mitt ogillande av covid vaccinet och andra vacciner så kan vara det som har triggat dem att förfölja mig🙄

Men sanningen är att denna förföljelse har pågått i årtionden så det kan inte vara den enda orsaken.

Jo det viktigaste verkar vara hur dom får en att reagera dom bryr sig inte så mycket i sanningen.

En sak som jag har märkt är att kvinnliga gang stalkare är oftast svårare att ha att göra med än de manliga varför det är så så vet jag inte 🤔
Citera
2024-05-28, 12:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det är fullt möjligt att dom har rekryterat en neo nazi grupp som sysslar med gang stalking. Den grupp som jag tror kan syssla med sånt här är Order Of Nine Angles där finns också satanist aspekten med eftersom Order Of Nine Angles är en konstig blandning mellan satanism och nazism. 🤔

Dom brukar också ibland kalla mig för Jude bland annat mitt ex sa att jag ser ut som en Jude. Har dock inte funnits en enda jude i mitt släkt de senaste 400 åren man måste gå ända tillbaka till medeltiden för hitta judar i mitt släktträd 🤔

Så det är en konstig blandning, ibland är man Jude och ibland är man Hitler det är riktig mindfuck med andra ord 🙄

När man studerar till exempel vacciners negativa effekter så finns det alltid någon där som säger att man är nazist för att man ogillar vacciner förstår inte kopplingen där!? 🤔

Jo jag har uttryckt mitt ogillande av covid vaccinet och andra vacciner så kan vara det som har triggat dem att förfölja mig🙄

Men sanningen är att denna förföljelse har pågått i årtionden så det kan inte vara den enda orsaken.

Jo det viktigaste verkar vara hur dom får en att reagera dom bryr sig inte så mycket i sanningen.

En sak som jag har märkt är att kvinnliga gang stalkare är oftast svårare att ha att göra med än de manliga varför det är så så vet jag inte 🤔

Kvinnor är väl mer bekanta med emotionell manipulation gentemot män. Om deras mål är att provocera dig är kvinnor mycket mer erfarna i att nå dig emotionellt med den information de får.

Om vi inte vore "konspirationella" hade vi aldrig lärt oss att det kallas "Gang Stalking". Därmed är de måltavlor som listar ut vad det heter ofta nyfikna och öppensinnade nog att leta svar online. Jag tror att vissa blir tillsagda att det kallas "Gang Stalking" av sina stalkers kanske för att dessa i sig sökte online om ämnet. Desinformationen online finns till för att skrämma dem och oss - de tror väl att det här handlar just om det som skrivs varav 90% är falsk information.
Citera
2024-05-28, 20:09
Medlem
Citat:
Kvinnor är väl mer bekanta med emotionell manipulation gentemot män. Om deras mål är att provocera dig är kvinnor mycket mer erfarna i att nå dig emotionellt med den information de får.

Om vi inte vore "konspirationella" hade vi aldrig lärt oss att det kallas "Gang Stalking". Därmed är de måltavlor som listar ut vad det heter ofta nyfikna och öppensinnade nog att leta svar online. Jag tror att vissa blir tillsagda att det kallas "Gang Stalking" av sina stalkers kanske för att dessa i sig sökte online om ämnet. Desinformationen online finns till för att skrämma dem och oss - de tror väl att det här handlar just om det som skrivs varav 90% är falsk information.

Jo och det verkar som om dessa gang stalking kvinnor tar den information de fått betydligt mer personligt än vad de manliga motsvarigheten gör precis som om man skulle ha gjort något personligt åt dom trots att man aldrig har träffat dem förut 🤔

Manliga gang stalkare tar det mer med ro och man ser dem ofta med ett hånfullt leende.

Hade gjort mycket research om illuminati före jag hittade den första gang stalking videon och det var en video av en aktivist som hette Eleanor White vet inte om hon fortfarande lever eller inte, finns många olika teorier vad som hände med henne.

Men det var där allt började på den tiden fanns det väldigt lite information om gang stalking så man måste hängivet söka efter info varje dag.

Idag finns det betydligt fler videon om gang stalking även fast dom har försökt börja censurera mer på Youtube. 🙄
Senast redigerad av Anders43J 2024-05-28 kl. 20:13.
Citera
2024-05-28, 21:35
Medlem
Citat:

... Men det var där allt började på den tiden fanns det väldigt lite information om gang stalking ...

Men i ärlighetens namn, det finns ju knappast mer trovärdig information nu för tiden. Det finns idag möjligen kvantitativt fler inlägg, videos och bloggar. Men kvalitativ står ni ju och stampar - det är ju bara att titta innehållet i den här tråden så får man ett hum om hur det ligger till med "informationen". Astralresor, vita bilar och Antikrist toppas upp med Illuminati och satanister. Och brudar som visar brösten.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-05-28 kl. 21:38.
Citera
2024-05-29, 01:17
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jo och det verkar som om dessa gang stalking kvinnor tar den information de fått betydligt mer personligt än vad de manliga motsvarigheten gör precis som om man skulle ha gjort något personligt åt dom trots att man aldrig har träffat dem förut 🤔

Manliga gang stalkare tar det mer med ro och man ser dem ofta med ett hånfullt leende.

Hade gjort mycket research om illuminati före jag hittade den första gang stalking videon och det var en video av en aktivist som hette Eleanor White vet inte om hon fortfarande lever eller inte, finns många olika teorier vad som hände med henne.

Men det var där allt började på den tiden fanns det väldigt lite information om gang stalking så man måste hängivet söka efter info varje dag.

Idag finns det betydligt fler videon om gang stalking även fast dom har försökt börja censurera mer på Youtube. 🙄

Jag blev bekant med E. White också vid första tiden undersökande om GS dock finns det mycket bättre information ute idag.

I grunden är det en olaglig psykologisk operation/krigföring mot vårat psyke av en väldigt mäktig och inflytelserik organisation. Det som dock knäcker de flesta är att ens familj är inblandade och även om de inte längre aktivt deltar vill de inte avslöja de ansvarigas identitet. Jag tror utan tvekan att meningen är att tvinga oss i en realitet de vill skapa för oss vilket de flesta går med på. Utifrån deras perspektiv är det inte "olagligt" för att någon har "sagt åt dem" att göra det. Vi såg i Ebay-GangStalking-affären att många inblandade direkt i att trakassera paret fick fängelse vilket inkluderade en f.d. polisofficer som i princip arbetade för Ebay.

Gang Stalking i sig fungerar bäst när måltavlan själv får problem som följd av provokation, sabotage, psykologisk manipulation etc. så de som faktiskt ansvarar för att förstöra ens liv kan undkomma utan ansvar och fängelse för de många lagbrott som begås.

Det är ändå märkligt hur personer öppet begår brott mot oss och de ser det som "oskyldigt" för att troligen någon med "auktoritet" kontaktar dem som våra "handlers". Det är ännu märkligare varför ingen vill tala om för oss direkt varför de blir kontaktade och fråga oss om det istället för att lyda order/skript/protokoll mot oss. Är ingen intresserad av att veta vad det går ut på? Det finns inget större svek än ens familj som deltar i det här även om de blivit hjärntvättade och ignorerar våra klagomål samt följer den order/skript/protokoll som de ges i hur att agera mot oss i specifika situationer. Människor är kanske så pass hjärntvättade om oss att de är avundsjuka från den uppmärksamhet vi får av en sådan mäktig och inflytelserik grupp.

Det verkar ibland att de försöker klona människors beteende runt oss eller få folk att härma våra beteende? Har du märkt av det?

Utan tvekan är det här en super mind fuck - att människor är beordrade att utföra psykologiska operationer mot oss bakom våra rygg med förväntan att vi ska reagera negativt på det och som då rapporteras tillbaka till centralen. Varför kan de aldrig bara tala om för oss vad det handlar om och vilka de är? Vad är de rädda för? Om vi får veta exakt vad de vill så har deras operation ingen effekt på oss.

I en mening vill de skapa en "hell on earth" för oss så allt vi gör ger smärta mot oss. Därför är det satanistiskt men det måste finnas en religiös agenda bakom det ifall det är syftet. Alla rättigheter vi har blir brutna och vårt liv blir våldtaget av okända personer och det ser ut att alla tillåter det utan att ens inse vad som pågår mot vår frihet på alla nivåer. Det är mest logiskt en psykologisk krigföring men i ett annat perspektiv vill de utföra "Perception Management" - hur vi ser på världen och hur andra ser på oss och hur de ser på operationen.

Det verkar ändå att de vill utverka illusioner mot oss för att gaslighta vilket får oss att ifrågasätta verklighetsuppfattningen. Efter 11 år av operation mot mig kan jag dock säga att jag vet exakt vad de gör mot mig men det finns inget jag kan göra eftersom de kontrollerar personers uppfattning om mig samt min egna försöker de påverka. I det här läget ser det ut som ett jävla cirkus - vad är det de ska utverka idag som de inte kunde fem år sedan? Patetiska galningar som inte ens kan göra deras operationer korrekt. Vilka jävla clowner. Avslöja er så jag kan skratta er i ansiktet! Mina patetiska "handlers" som inte ens kan lura mig - jag hoppas att du/ni får kicken för er inkompetens
Senast redigerad av RiktigTI 2024-05-29 kl. 02:06.
Citera
2024-05-29, 02:10
Medlem
Agent.Smiths avatar
Människor är flockvarelser. Alla som inte rättar sig i ledet blir utfrysta ur flocken. Man får inte sticka ut eller märkas på ett sätt som gör flocken orolig. Man får inte ifrågasätta något som flocken kommit fram till. Man får inte komma med andra teorier än de som flocken kommit fram till.

Det är gangstalking. Med andra ord, vi är dömda till antingen frälsning eller förbannelse. Allt beroende på vad flocken har beslutat sig för. Om flocken bestämt sig för att ta livet av sig så gör den det.
Citera
2024-05-29, 11:16
Medlem
Citat:
Jag blev bekant med E. White också vid första tiden undersökande om GS dock finns det mycket bättre information ute idag.

I grunden är det en olaglig psykologisk operation/krigföring mot vårat psyke av en väldigt mäktig och inflytelserik organisation. Det som dock knäcker de flesta är att ens familj är inblandade och även om de inte längre aktivt deltar vill de inte avslöja de ansvarigas identitet. Jag tror utan tvekan att meningen är att tvinga oss i en realitet de vill skapa för oss vilket de flesta går med på. Utifrån deras perspektiv är det inte "olagligt" för att någon har "sagt åt dem" att göra det. Vi såg i Ebay-GangStalking-affären att många inblandade direkt i att trakassera paret fick fängelse vilket inkluderade en f.d. polisofficer som i princip arbetade för Ebay.

Gang Stalking i sig fungerar bäst när måltavlan själv får problem som följd av provokation, sabotage, psykologisk manipulation etc. så de som faktiskt ansvarar för att förstöra ens liv kan undkomma utan ansvar och fängelse för de många lagbrott som begås.

Det är ändå märkligt hur personer öppet begår brott mot oss och de ser det som "oskyldigt" för att troligen någon med "auktoritet" kontaktar dem som våra "handlers". Det är ännu märkligare varför ingen vill tala om för oss direkt varför de blir kontaktade och fråga oss om det istället för att lyda order/skript/protokoll mot oss. Är ingen intresserad av att veta vad det går ut på? Det finns inget större svek än ens familj som deltar i det här även om de blivit hjärntvättade och ignorerar våra klagomål samt följer den order/skript/protokoll som de ges i hur att agera mot oss i specifika situationer. Människor är kanske så pass hjärntvättade om oss att de är avundsjuka från den uppmärksamhet vi får av en sådan mäktig och inflytelserik grupp.

Det verkar ibland att de försöker klona människors beteende runt oss eller få folk att härma våra beteende? Har du märkt av det?

Utan tvekan är det här en super mind fuck - att människor är beordrade att utföra psykologiska operationer mot oss bakom våra rygg med förväntan att vi ska reagera negativt på det och som då rapporteras tillbaka till centralen. Varför kan de aldrig bara tala om för oss vad det handlar om och vilka de är? Vad är de rädda för? Om vi får veta exakt vad de vill så har deras operation ingen effekt på oss.

I en mening vill de skapa en "hell on earth" för oss så allt vi gör ger smärta mot oss. Därför är det satanistiskt men det måste finnas en religiös agenda bakom det ifall det är syftet. Alla rättigheter vi har blir brutna och vårt liv blir våldtaget av okända personer och det ser ut att alla tillåter det utan att ens inse vad som pågår mot vår frihet på alla nivåer. Det är mest logiskt en psykologisk krigföring men i ett annat perspektiv vill de utföra "Perception Management" - hur vi ser på världen och hur andra ser på oss och hur de ser på operationen.

Det verkar ändå att de vill utverka illusioner mot oss för att gaslighta vilket får oss att ifrågasätta verklighetsuppfattningen. Efter 11 år av operation mot mig kan jag dock säga att jag vet exakt vad de gör mot mig men det finns inget jag kan göra eftersom de kontrollerar personers uppfattning om mig samt min egna försöker de påverka. I det här läget ser det ut som ett jävla cirkus - vad är det de ska utverka idag som de inte kunde fem år sedan? Patetiska galningar som inte ens kan göra deras operationer korrekt. Vilka jävla clowner. Avslöja er så jag kan skratta er i ansiktet! Mina patetiska "handlers" som inte ens kan lura mig - jag hoppas att du/ni får kicken för er inkompetens

Jo jag har märkt det att dom försöker härma vårt beteende. Till exempel saker som man någon gång har gjort i det förflutna till exempel kolla att posten verkligen for ned i postlådan.

Nu får jag se detta som gatuteater på repeat någon som går fram och tillbaka och kollar postlådan flera gånger, och detta gör denna person om och om igen. Det är helt uppenbart att dom iscensätter sån här gatuteater för att irritera mig 🤔

Eller personer som går till samma butiker som jag och försöker härma hur jag andas 🙄

Det är mycket psykologi i satanism deras gudar som dom dyrkar i satanism till exempel Abraxas är gud av den moderna psykologin. Det är därför jag är fullkomligt övertygad om att gang stalking i grund och botten handlar om satanism de som finansierar det här är satanister gang stalkare som deltar i det här är satanister.

Dom försöker provocera oss på olika sätt så att targeted individuals ska få ett eller flera kritiska psykologiska items.

Ett exempel som dom försöker med mig är den där tjejen som visar sina bröst åt mig på det sättet försöker dessa gang stalkare aktivt skapa 2 kritiska psykologiska items till exempel masturbera offentligt eller göra sexuella närmande mot en person (vilket jag aldrig har gjort)

Kan tillägga att de här sexuella trakasserierna + isolering som gang stalkare utsätter mig för har väldigt negativ effekt på mig det kan till exempel få mig sexuellt attraherad av kvinnor som jag annars inte skulle bli sexuellt attraherad av🙄

De försöker få oss att göra fel livsval på det här sättet det är manipulation av det värsta sorten. Så det skulle verkligen vara bra om ett sådant här fall kom upp i rätten.

Andra sätt är att få oss att bete oss aggressivt offentligt eller försöka skada någon.

Om man har många kritiska item så kan dessa gang stalkare koppla in psykvården som används som ett vapen för att droga ner oss med hemska psykmediciner eller i värsta fall tvångsvård 😲
Senast redigerad av Anders43J 2024-05-29 kl. 11:50.
Citera
2024-05-29, 15:24
Medlem
Citat:
Jo jag har märkt det att dom försöker härma vårt beteende. Till exempel saker som man någon gång har gjort i det förflutna till exempel kolla att posten verkligen for ned i postlådan.

Nu får jag se detta som gatuteater på repeat någon som går fram och tillbaka och kollar postlådan flera gånger, och detta gör denna person om och om igen. Det är helt uppenbart att dom iscensätter sån här gatuteater för att irritera mig 🤔

Eller personer som går till samma butiker som jag och försöker härma hur jag andas 🙄

Det är mycket psykologi i satanism deras gudar som dom dyrkar i satanism till exempel Abraxas är gud av den moderna psykologin. Det är därför jag är fullkomligt övertygad om att gang stalking i grund och botten handlar om satanism de som finansierar det här är satanister gang stalkare som deltar i det här är satanister.

Dom försöker provocera oss på olika sätt så att targeted individuals ska få ett eller flera kritiska psykologiska items.

Ett exempel som dom försöker med mig är den där tjejen som visar sina bröst åt mig på det sättet försöker dessa gang stalkare aktivt skapa 2 kritiska psykologiska items till exempel masturbera offentligt eller göra sexuella närmande mot en person (vilket jag aldrig har gjort)

Kan tillägga att de här sexuella trakasserierna + isolering som gang stalkare utsätter mig för har väldigt negativ effekt på mig det kan till exempel få mig sexuellt attraherad av kvinnor som jag annars inte skulle bli sexuellt attraherad av🙄

De försöker få oss att göra fel livsval på det här sättet det är manipulation av det värsta sorten. Så det skulle verkligen vara bra om ett sådant här fall kom upp i rätten.

Andra sätt är att få oss att bete oss aggressivt offentligt eller försöka skada någon.

Om man har många kritiska item så kan dessa gang stalkare koppla in psykvården som används som ett vapen för att droga ner oss med hemska psykmediciner eller i värsta fall tvångsvård 😲

Med din sjuka fantasi skulle tvångsvård vara bra för dig, men man kan ju utläsa att du är ett troll som inte kan så mycket om psykiatrin som du vill påskina.
Citera
2024-05-29, 18:16
Medlem
Citat:
Det är ändå märkligt hur personer öppet begår brott mot oss och de ser det som "oskyldigt" för att troligen någon med "auktoritet" kontaktar dem som våra "handlers". Det är ännu märkligare varför ingen vill tala om för oss direkt varför de blir kontaktade och fråga oss om det istället för att lyda order/skript/protokoll mot oss.

Ja det är extremt märkligt. Jag vill nog sträcka mig till att det är helt osannolikt.

Citat:
...Det finns inget större svek än ens familj som deltar i det här ...

Du är ju bortom all räddning men jag lider med din familj. Det måste vara en riktig mardröm att ha en anhörig som är lika paranoid som du är. Att bli beskylld för den typen av svek måste vara otroligt smärtsamt. Men det fattar nog inte du i din dimma av paranoid narcissism.

I själva verket är det tvärtom, det är inte du som är sviken. Det är du som sviker dina anhöriga med din ovilja att söka hjälp. Du och din knasiga hjärna drar ned dina anhöriga i skiten, sluta var så jävla egotrippad och sök hjälp för dina anhörigas skull.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-05-29 kl. 18:30.
Citera
2024-05-30, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Ja det är extremt märkligt. Jag vill nog sträcka mig till att det är helt osannolikt.

Du är ju bortom all räddning men jag lider med din familj. Det måste vara en riktig mardröm att ha en anhörig som är lika paranoid som du är. Att bli beskylld för den typen av svek måste vara otroligt smärtsamt. Men det fattar nog inte du i din dimma av paranoid narcissism.

I själva verket är det tvärtom, det är inte du som är sviken. Det är du som sviker dina anhöriga med din ovilja att söka hjälp. Du och din knasiga hjärna drar ned dina anhöriga i skiten, sluta var så jävla egotrippad och sök hjälp för dina anhörigas skull.

Trots en varningstext, "troendes sjukdomar" och med patetiskt tomma anklagelser vågar jag säga...

Du är en fitta och jag har samma situation som Riktig. Visste inte vem min familj var förrän de blev utnyttjade till att förfölja mig.

I grund och botten är det nästan ingen som har några anhöriga. Dessutom behöver man inte det och detta är inget man håller hemligt. Samhällets uppdrag är att normal emancipiera alla medborgare.

Därför förstår jag inte mycket mer av ditt fula inlägg än att du är en fitta. Paranoid? Du vet väl inte ens vad det betyder om du är så dum så att du inte fattar att de första man vänder mot GS är de närmaste betydelsefulla personerna en person man jobbar med har.

Kom ihåg vad vi plågas av. Vi är med på det själva. Vi hittar på allting. Egentligen vill vi bara vara med och veta mer. Vi är 300 % villig att göra allting exakt likadant som våra plågoandar. Anhöriga är någon utanför den gemensamhet de hittar på åt oss och om de kan använda dem så kan du glömma dem oavsett din GS.

Du personligen är inte kvalificerad genom att du är en fitta. Du förväxlar dig därför med GS och det var antagligen därför du blev intresserad. En fitta är i princip någon som gillar kuk mer än vad jag gör, så nu vet du det.

Jag fick veta till slut att all min familj är fitta. Pseudo GS, gränsfall, gråzon, tangent... De är dessutom:

Död i köttet.
Död i den delade tron.
Död i kristus. Dömd att dö sin död i helvetet. Därmed evigt död.
Borttagen.

Dessutom är de totalt främmande och har aldrig funnits ens från början. Det är den enda förklaringen för att kringgå såna pissfittiga anklagelser som riktas bl a men mycket typiskt i ditt inlägg. Därmed finns bara jag, men inte de. Det ena har uteslutit det andra p g a rationell nödvändighet. Man har effektivt lyckats förklara bort hela min familj.

Detaljkunskaper om alla deras hemligheter bar man ut i svart/blått och sen gav man dem ett allmänt ansikte i rött/svart. Jag trodde att jag kände dem tills de var ourskiljliga från GS särvimpel rött/svart (behöver jag säga mer?). Alla deras handlingar spelar sedan i händerna på ett allmänt Sverige narrativ där medborgarna inte kan ta hand om sig utan GS.

Det är alltså ett konkurrensorienterat upplägg där folk är helt främmande tills de tävlar om samma sak - tillhöra GS och påstå sig jobba med det. Medborgarna å ena sidan "finns inte" (på samma sätt som anhöriga) och å andra sidan går in för att komma så nära att dräpa varandra som möjligt. GS är enda försvaret, men då måste man jobba.

Jobba är bl a när man tar bort fitta. Fitta är när man skiter med pitten. Eller att vara du. Man tar bort fitta med enkla kväve/väte reaktioner, bl a när man skiter med skiten i stället för pitten eller egentligen helt allmänt.

Och en värdelös jävla fitta, vilket det finns många av i den här tråden, är i princip en sopa. Sen att en fitta ofta är mer än två personer är bara till starkare förtätning av ditt intresse.
Senast redigerad av Ben-Benn 2024-05-30 kl. 02:53.
Citera
2024-05-30, 03:24
Medlem
GS i Sverige är inte samma som i USA trots att det är samma hjärna. Egentligen brist på hjärna då vi skriver här p g a all deras jävla päck och dödtid.

GS i Sverige använder något som vi kallar Aparatus. Det är rött/svart mot svart/blått där både rött och blått är en glad gubbe i ett kryss. Svart förklarar att gubben är glad för att den är ledsen. Bilder av Aparatus kan alterneras i en begränsad grad med hjälp av vitt/svart.

Aparatus avslutas med Desintegratio och blir klar med Continuum. Det förra är ansiktsnerven vs vagusnerven. Det senare är vitt brus i tarmen som tangent mot tystnad. Därmed är rött/svart ultimat sett en Sniffer och svart/blått en Pruner. Därför behövs Aparatus, det är ett försvar mot sagda livsformer.

Det är inte säkert hur mycket av det här som överensstämmer med människans natur, allra minst hur mycket av det Gud Herren i det gamla ordets och det nya ordets evigt levande Härskare kan ha gått med på. En svår och intressant fråga man inte ställer sig i t ex Vatikanen.

Varför? Man kan inte sluta bl a skita varandra i ansiktet, spy på varandra, spotta åt varandra. Varför? Antagligen bestämmt att det skulle bli så för länge sen.

Hjärnan bakom GS är desto värre. Den är in vitro. Dess livsform är endast relativ mot Piece of shit, påhittad helt säkert av NASA och genomförd med hjälp av CIA och andra tangentiala myndigheter. Alla de någonsin har jobbat med blir totalkontaminerad med vit luft,.även kallat packluft, även kallat "tvål och vatten". Det fungerar som nervgift i parallell med hjärnstrålningen. Så får många knölar, proppar, tumörer och extrema psykiska men.

Varför? Vad vill de? Det är dumma frågor. De gör bara sitt jobb. Många i Sverige behöver helt enkelt GS. Det har alltid varit så. Hjärnan fanns ju i Stockholm redan på 1600-talet helt säkert, men att man troligen ritat också Gamla Stan och planerat alltihop från grunden. Den intressanta frågan är varför. För att kunna plåga folk i dag och få dem att fråga sig varför? Kanske...

Eller så är det så, kanske i hemlighet i och för sig, att det finns ett antal som tokälskar GS varje dag. Helt genuint. Och deras inställning är den som räknas och alla måste rätta sig efter - men av andra skäl än själva GS.

Jag antar att vad de än börjar göra så kan de inte sluta. Kan tänka mig att GS är mångas vardag, uteliv och kompisar... Det är fascinerande att det finns medan de flesta inte ens tror på det. Om man söker i ordet är det värsta straffet det någon inte ens tror på...
Citera
2024-05-30, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Trots en varningstext, "troendes sjukdomar" och med patetiskt tomma anklagelser vågar jag säga...

Du är en fitta och jag har samma situation som Riktig. Visste inte vem min familj var förrän de blev utnyttjade till att förfölja mig.

I grund och botten är det nästan ingen som har några anhöriga. Dessutom behöver man inte det och detta är inget man håller hemligt. Samhällets uppdrag är att normal emancipiera alla medborgare.

Därför förstår jag inte mycket mer av ditt fula inlägg än att du är en fitta. Paranoid? Du vet väl inte ens vad det betyder om du är så dum så att du inte fattar att de första man vänder mot GS är de närmaste betydelsefulla personerna en person man jobbar med har.

Kom ihåg vad vi plågas av. Vi är med på det själva. Vi hittar på allting. Egentligen vill vi bara vara med och veta mer. Vi är 300 % villig att göra allting exakt likadant som våra plågoandar. Anhöriga är någon utanför den gemensamhet de hittar på åt oss och om de kan använda dem så kan du glömma dem oavsett din GS.

Du personligen är inte kvalificerad genom att du är en fitta. Du förväxlar dig därför med GS och det var antagligen därför du blev intresserad. En fitta är i princip någon som gillar kuk mer än vad jag gör, så nu vet du det.

Jag fick veta till slut att all min familj är fitta. Pseudo GS, gränsfall, gråzon, tangent... De är dessutom:

Död i köttet.
Död i den delade tron.
Död i kristus. Dömd att dö sin död i helvetet. Därmed evigt död.
Borttagen.

Dessutom är de totalt främmande och har aldrig funnits ens från början. Det är den enda förklaringen för att kringgå såna pissfittiga anklagelser som riktas bl a men mycket typiskt i ditt inlägg. Därmed finns bara jag, men inte de. Det ena har uteslutit det andra p g a rationell nödvändighet. Man har effektivt lyckats förklara bort hela min familj.

Detaljkunskaper om alla deras hemligheter bar man ut i svart/blått och sen gav man dem ett allmänt ansikte i rött/svart. Jag trodde att jag kände dem tills de var ourskiljliga från GS särvimpel rött/svart (behöver jag säga mer?). Alla deras handlingar spelar sedan i händerna på ett allmänt Sverige narrativ där medborgarna inte kan ta hand om sig utan GS.

Det är alltså ett konkurrensorienterat upplägg där folk är helt främmande tills de tävlar om samma sak - tillhöra GS och påstå sig jobba med det. Medborgarna å ena sidan "finns inte" (på samma sätt som anhöriga) och å andra sidan går in för att komma så nära att dräpa varandra som möjligt. GS är enda försvaret, men då måste man jobba.

Jobba är bl a när man tar bort fitta. Fitta är när man skiter med pitten. Eller att vara du. Man tar bort fitta med enkla kväve/väte reaktioner, bl a när man skiter med skiten i stället för pitten eller egentligen helt allmänt.

Och en värdelös jävla fitta, vilket det finns många av i den här tråden, är i princip en sopa. Sen att en fitta ofta är mer än två personer är bara till starkare förtätning av ditt intresse.

Tänk att det finns så många som inte förstår att de är sjuka och belastar sin släkt och familj. Du verkar också vara en som skulle göra din släkt och familj en tjänst av att söka hjälp. Var glad att de ännu inte bara tagit avstånd från dig helt enkelt.

Du verkar dessutom osunt intresserad av det kvinnliga könet, ingår även det i din sjukdomsbild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in