Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Att Israel begår massmord i Gaza är ett exempel på sånt som faktiskt är viktigt.
Jo jag har förstått att judiska narrativ är mycket viktiga för palestinadårar och anti-sionistautister. Ni har av allt att döma fastnat i en metapolitisk psykos där ni inbillar er att vad som sker i Palestina är någon slags metafysisk event som kommer få hela världen att vakna upp, störta staten Israel och göra slut på den judiska makteliten globalt. Ni är uppenbarligen så ofattbart imbecilla.
Citat:
Det är också skälet till att Israel nu får utstå massiv kritik världen över. Men detta är inte ditt fokus utan du mal autistiskt om hur ”Israel visste om Hamasattacken i förväg”.
Ja det är viktigt. Men bara sålänge man förstår vilka narrativ som kommer bli avgörande för framtiden.
Det uppenbart judiska narrativ som utgår ifrån och rättfärdigas av att allt man gör i Palestina endast är ett svar på ett militärt angrepp från superkrigarna i Hamas.
Eller det extremt mer faktiskt och historiskt underbyggda narrativ där detta är en del i en större geopolitisk plan som inkluderar dödandet och fördrivning av palestinier som ett steg i byggandet av ett Storisrael. Att man vill göra precis det som nu sker och endast behövde den anledning som 10/7 gav.
Du och massa fån i tråden tror på det förra och jag på det senare. Där du fokuserar på judiska propaganda fokuserar jag på fakta. Det enda autistiska här är hur ni palestinadårar går emot precis allt som kan ha det minsta att göra med judisk inblandning i 10/7.
Citat:
Hur länge har inte den officiella 9/11 storyn ifrågasatts? Vad har det konkret ändrat på? Inte ett skit såvitt jag kan se. Det är alltjämt bara en liten esoterisk klick som sitter i sin ekokammare och tuggar om 9/11 medan den breda massan inte bryr sig ett dugg.
Lika länge som det funnits folk som du som grindvaktar för judiska narrativ som "kriget mot terrorismen".
Det har ändrat mångas politiska medvetande om hur och av vilka USA styrs. Samt skapat en utbredd skepsis i världen överlag inför JEWsa och dess många andra försök till falsk-flagg attacker. I globala opinionsundersökningar omkring 9/11 så ifrågasätter en majoritet den officiella teorin. Men du kan såklart kalla det en "esoterisk klick" om du vill
Ditt märkligt judaiserade resonemang kan appliceras på många andra historiska händelser. Vad har exempelvis "malandet" om förintelsen och andra händelser under andra världskriget ändrat på? Det är ju bara en esoterisk klick som sysslar med detta så varför bry sig när massan inte bryr sig?
Oavsett dina dumheter anser jag att tiden är mer mogen än någonsin att "mala" på med att avslöja judarnas alla historiska lögner. Dåtid til nutid.