Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Att det är svenskars idiotiska kollektiva beslut som ligger bakom går kanske inte riktigt ihop med det fetade. Men
vilka har riggat demokratin då tror du?

Okej, här följer min take på judefrågan: Ja, det finns internationella judar (BlackRock, WEF, etc.) som tycks ha ett särintresse i att pusha woke/feminism/massinvandring/rasblandning inom alla tillgängliga mediekanaler (som de äger. Detta är varken kontroversiellt eller bör komma som någon överraskning).
Betyder det att vi svenskar är helt friskrivna ansvar för att media trycker ned ett budskap i halsen? Är vi inte vuxna människor med slutledningsförmåga? Du, jag och många med oss tycks vara det, men en enorm portion av det svenska folket är (som jag beskrivit tidigare) fetlagda cykelhjälmssvennar med lattefarsor och HR-morsor. Är det judarnas fel att dessa feminiserats? Ja, till viss del, då det är judarnas budskap som influerat dem, men samtidigt så är det bara regelrätta barn som låter sin identitet formas av externa faktorer såsom media.
Med judar menar jag heller inte Israel, vilket bara är ett (om än lite bättre än de muslimska) skitland i främre Asien, och om något så gläds jag över deras pågående folkmord på palestinierna, då jag anser att islam är det största hotet mot den civiliserade världen (tillsammans med den kommande befolkningskrasch som främst Västvärlden och östra Asien står inför).
Gör detta mig till någon sorts judelakej, köpt opposition eller dylikt så kan jag inte ta er på allvar. Visst, det går att vara supernationalist och tro att varje liten sunkig synagoga i Hallonbergen inhyser en kabal med kroknäsade judar och kryptojudar som planerar svenskens undergång, men är inte Ockhams rakkniv mer applicerbar här? Är det inte mer sannolikt att vi, som många andra folk, blivit fredsskadade och i takt med det judiska budskapet (som inte
främst direkt kommer från svensk media, även om Bonnier/Wallenberg givetvis i någon mån är delaktiga) likt en svamp sugit åt sig av vansinnet?
Jag klarar bara inte längre av att ta andra nationalister som gör judefrågan till prio ett på allvar. Sorry alltså. Vill ni sen kalla mig för SD-jude eller vilket annat epitet som ligger närmst så får det stå för er. I min värld är prio ett att massdeportera muslimer, och när det problemet är löst är det som står härnäst att uppmuntra svenskt barnafödande, sundare tillgänglig media samt en större respekt för våra förfäder. Våra förfäder är det enda svenska jag numera känner stolthet inför, resten kan - såvitt jag bryr mig - raseras i lågor. Är ett svagt folk som låter sig koloniseras av främmande makt verkligen värt att kämpa för? En tankeställare bara.