Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Det är inte meningsuppbyggnad att sprida ut sig som du gör med alla dina tomma rader i vartenda inlägg så man måste scrolla massor.
Men du vill väl synas antar jag.
Tänk om alla skulle skriva på det viset...
Du gillar tydligen att gnälla.
Självklart är jag medveten om att två systrar har dött men hittar inte den yngre på ratsit då hon tydligen har stått som utvandrad.
Kollade ratsit enbart för att se om det stod något på mamman då det är så dubbla budskap här inne.
Så nu heter det att jag gillar att gnälla för att jag är engagerad i en mycket svår och allvarlig trafikolycka som tagit livet av 2 systrar , deras föräldrar kämpar för sina liv , och som berör en hel ö och bygd ? Du må besitta stora kunskaper när det gäller fysiologiska krafter , krocksäkerhet mm , men det är synd att ditt klagande över helt irrelevanta saker överskuggar allt detta .
Vad gäller föräldrarna så tycks tillståndet ha blivit stabilare om än fortfarande allvarligt och dom är fortfarande nedsövda . Jag vet egentligen ingenting mer än någon annan här , men det jag mer eller mindre kan bekräfta är att föräldrarna fortfarande är i liv .