2024-05-29, 02:37
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Men jag svarade ju på Ditt påstående om att Han har ju iaf erkänt att han köpt sex!
Vilket jag förtydligade att enligt den länkade artikeln så framgick det INTE att han erkänt det, utan tvärt om.
Det va min poäng!
Nej, han säger att han inte betalade den prostituerade transan. Fick han ett gratis smakprov kanske?
Citera
2024-05-29, 02:50
Medlem
Inkommers avatar
Kan ju vara transan Tone som satt på en annan transa. Den har ju varit aktuell i både fångarna på fortet och mästerkocken på senare tid och blivit gullad med i media.
Borde räknas som popstjärna också. På väg uppåt i karriären och har mycket att förlora.
Citera
2024-05-29, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Nej, han säger att han inte betalade den prostituerade transan. Fick han ett gratis smakprov kanske?

Du skriver i inlägg #268 att Han har iaf erkänt att han köpt sex av en transa.
Vilket jag svarade dig inte stämde. Läs själv vad du skrev om du inte tror mig.
Känns färdigt nu iaf.
Citera
2024-05-29, 03:06
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Jag tänkte direkt på detta också. Om det är någon som ska vara helylle, han kallas ju "mums mums" av en anledning.

Däremot rämnade fasaden som helylle för ett par år sedan. Då uppdagades det att han varit otrogen i tidigare relationer, bl.a. mot Marie Serneholt samt att han under en skidresa i Bad Gastein ska ha hånglat med ett tiotal tjejer i 15-16 års åldern. Måns var vid detta tillfälle strax under 30 så han var nästa dubbelt så gammal som dessa tonårstjejer.
Med detta i bagaget så tror jag mycket väl det kan vara honom det handlar om.
Citera
2024-05-29, 04:31
Medlem
Skyggedanss avatar
BÖGEN ÄR LÖS!

Citat:
Ursprungligen postat av Toppsaus
E type

Nej för fan han blev ju nyss förälder för första gången. Han har inte tid med att springa till trans-böghoror. Finns ju dock statistik som påstår att män är mer benägna att vara otrogna första åren efter bebisen...
Citera
2024-05-29, 04:55
Avstängd
Galejans avatar
Sexköpet i sig har jag inga problem med alls. Sex är en handelsvara som alla andra, på samma sätt som muskelkraft eller kunskap. Om det är äckligt eller inte beror ju helt på hur shemalen ser ut. Är det en uppenbar karl som klämt ner sina fyrtiofyror i alldeles för små pumps och dragit en peruk över den glesnande hjässan så är det givetvis äckligt. Är det däremot en ung och feminin och söt liten hormonbehandlad TS-tjej runt de tjugo så kan det vara förlåtligt om han ville testa. Man ska inte dö nyfiken och om han ville prova på en sådan liten sockerärta; vem är vi att ha några åsikter om det?

Som exempel, hur många av er pojkar här hade inte gjort ett undantag om ni hade hamnat på efterfest med den här bönan?
https://shemaleshq.com/images/443/iz...shemale-26.jpg

Jag hade inte tvekat att trycka den sure balls deep i henne. BI verkar heller inte ha tvekat. Vi behöver alltså mer information för att kunna avgöra om han är bög eller inte. Och gärna en bild på trannyn.
Senast redigerad av Galejan 2024-05-29 kl. 05:08.
Citera
2024-05-29, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Fröken Snusk, eller någon frigjord poptjej Zara Larsson typ.............

Han står det i artikeln.

Stjärnan ska vara mycket ångerfull och hävdar att det var en ”engångsgrej”.
https://stoppapressarna.se/svenskt/p...-transsexuell/
Senast redigerad av GrandHotel 2024-05-29 kl. 05:22.
Citera
2024-05-29, 05:21
Medlem
HLundborgs avatar
Tja så går det väl när man fastnar i ett extremt porrmissbruk och måste hitta sjukare och sjukare grejer för att gå igång.
Citera
2024-05-29, 05:33
Medlem
Gvasalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Kan det va Benjamin Ingrosso?
Han är åtminstone sexmissbrukare. Däremot är hans målgrupp mestadels äldre kvinnor på Östermalm. Eller var - förut. Hur det ser ut idag kan jag inte svara för.
Citera
2024-05-29, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Måns fru har avföljt honom på Instagram

Makes sense, alltid trott Måns va gay
Citera
2024-05-29, 06:30
Medlem
Kan det vara I.sa Östl.ing som åkt över och varit med PAPI Måns?? Hon har ju varit över i London en del för träffa ”papi”
Citera
2024-05-29, 06:59
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Kan det va Benjamin Ingrosso?
Hela resten av skaran har ju köpt, så varför inte?

Det är dags för honom att komma ut också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in