2024-05-29, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeppoLundgren
https://stoppapressarna.se/svenskt/popstjarna-misstankt-i-bordellharva-med-transsexuell/

Från artikeln:

"Han är en av Sveriges största artister."

och

"Popstjärnan är mycket framgångsrik och har medverkat i flera stora tv-produktioner. Sångaren har en image av ”helylle” och en dom för sexköp hotar karriären."

Haha!

Borde vara legalt och inget konstigt alls, men kul om det är en helylle-hycklare som tänder på trannies i smyg. Tycker inte om lögnare.
Citera
2024-05-29, 00:27
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
Kanske inte bevis, men hela artikeln tyder på att det är Benjamin Ingrosso. Jag är inte 100 % säker men 95 %. Säg en annan person som stämmer överens med det som står i artikeln lika mycket som Benjamin?
Jag har inte påstått att jag har koll på Sveriges alla kändisar, jag har påstått att du inte har ett enda bevis.
Angående din enorma iver att rusa till Måns Zelmerlöws försvar, är du bara lite besatt av honom eller får du rent utav betalt?
Citera
2024-05-29, 00:32
Medlem
snooper123s avatar
Vad kommer detta innebära för Benjamins image om det nu är han och det kommer ut?
Citera
2024-05-29, 00:34
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Vad kommer detta innebära för Benjamins image om det nu är han och det kommer ut?

Det är inte säkert att någonting kommer ut.

Om det inte finns indicier på att "popstjärnan" faktiskt betalat så kommer nog inte polis och åklagare att dra i det.

Jag kan tänka mig att de låter honom komma undan.
Citera
2024-05-29, 00:35
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Ingenting, då han är folkkär, omtyckt, populär och snygg. Allt kommer rulla på som vanligt. Det var många som störde sig och ogillade Paolo, därför blev han lynchad.
Citera
2024-05-29, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Ja usch vem vill ha sex och pengar?

Många som inte vill. De gör det ändå.

Men och vara transexuell och få ligga med Benjamin mot betalning...kan tänkas hen inte är alltför brottsskadad..
Citera
2024-05-29, 00:39
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Många som inte vill. De gör det ändå.

Men och vara transexuell och få ligga med Benjamin mot betalning...kan tänkas hen inte är alltför brottsskadad..

Sexköp är i vilket fall inte brott mot person.
Citera
2024-05-29, 00:40
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Det går inte så bra jyst nu för familjen W
Den ena sätter en transa och en annan köper sex på massagesalong
Citera
2024-05-29, 00:42
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Det går inte så bra jyst nu för familjen W
Den ena sätter en transa och en annan köper sex på massagesalong

Glöm inte att en tredje köper Yoni-massage
Citera
2024-05-29, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Sexköp är i vilket fall inte brott mot person.

nä, men det är ändå så det ses på
Citera
2024-05-29, 00:59
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Ingenting, då han är folkkär, omtyckt, populär och snygg. Allt kommer rulla på som vanligt. Det var många som störde sig och ogillade Paolo, därför blev han lynchad.
Nicklas hade sin familj som skydd fast ha gjort samma som Paolo så slank han mellan skalkarna, undrar om det inte blir samma med den gode Benjamin Ingrosso, liten kuksugare som han är!
Citera
2024-05-29, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Glöm inte att en tredje köper Yoni-massage

Yoni-massage är inte sex. Det är nåt helt annat. Det är bara slidmassage. Inte alls som en penismassage om du trodde det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in