Citat:
Ursprungligen postat av
MissAntrophy
Anastasia marknadsförde ju sig som en friluftsliv älskande person och det var förmodligen en av anledningarna till att Torsten blev hennes match. Sen visade det sig att hon inte ens orkade med en ordinär skogspromenad! Hon säger sig gått upp så mycket i vikt under pandemin ( vilket jag förstår och hon är definitivt inte den enda som gjorde det ) men det går att gå ner i vikt igen. Anastasia verkar otroligt missnöjd med sitt utseende just nu men väljer att inte göra något åt sin övervikt som hon avskyr! Att ha en partner som tycker illa om sig själv och trycker ner sin egen personal är otroligt krävande. Mästerliga på att ställa frågor så att svaren kan vändas och vridas på till dess att de "får det svar det är ute efter", men inte vill ha. The end, finito, "du tycker alltså att jag är tjock och ful! Man får fan ljuga sig blå, både som kvinna och man.
Man måste ta hänsyn till att Anastasia har diabetes typ 1. Har man kunskap om den sjukdomen så vet man också att viktuppgång/viktnedgång inte kan hanteras lika "enkelt" som för en helt frisk person. Att döma hennes kondis på ett tillfälle, när hon var bakfull (vilket också påverkar en person med diabetes annorlunda än en frisk), är bara fånigt.
Jag kan absolut tänka mig att hon har pushat honom att säga exakt varför han inte blir kär i henne. Vanligt fenomen och ibland ett sorts självskadebeteende.