Citat:
Ursprungligen postat av
PickanSk
r inne p damer i ldern 40-55 r, har trffar mnga genom ren. Matilda, Lucia, Lana mfl r lite fr gamla fr mej (har trffat dom ett flertal gnger).
Nu sg jag ett nytt namn med bilder som jag inte sett tidigare. Blir drfr nyfiken om det r vrt en fika. Pratar om Neta p RE, en indiska tjej p 44 r. Ngon som trffat henne och kan lmna lite info?
Sedan undrar jag om AmiliaMature, trffade henne fr ca 4 r sedan, redan d var hon mrkbart ldre n bilderna men trffen var bra. Ngon som har trffat henne nyligen och kan droppa ngra kommentarer med lite frsk info om sin trff.
Tack p frhand.
Har trffat Neta tidigare i r samt Amalia fr ett r sedan.
Neta r inte i det spann (40-55) som du skriver om, hon r nyss fyllda 60. Vlbehllen kropp fr att vara i den ldern men ska man vara med en tjej p 60 s gr ju Lucia fre alla dagar i veckan. Var absolut inte missnjd men kommer med strsta skerhet inte gra terbesk.
Vad gller Amalia s r jag osker p ldern men instmmer med de som skriver att hennes bilder r gamla. Framfrallt r hon bredare ver hfterna nu. Och en vldigt affrsinriktad trff var det med henne. ven dr s hamnade hon inte p min "ska se igen" lista.
Det finns en tjej som kommer till Sverige d och d och annonserar p de flesta siter. Kallar sig ibland fr Monika-ngot, ibland fr KatarinaHot eller liknande. Hon kan mycket vl vara under 55 och jag tyckte det var fart p henne. Hon r lite mullig och har en massa tatueringar. Samt snackar sklart inte svenska. ven hr mycket affrskvinna och vldigt lite GFE men som sagt, jag gillade henne. ett proffs fr man vl sga...
Lana f , var annonserar hon?