2024-05-22, 07:39
Medlem
r inne p damer i ldern 40-55 r, har trffar mnga genom ren. Matilda, Lucia, Lana mfl r lite fr gamla fr mej (har trffat dom ett flertal gnger).

Nu sg jag ett nytt namn med bilder som jag inte sett tidigare. Blir drfr nyfiken om det r vrt en fika. Pratar om Neta p RE, en indiska tjej p 44 r. Ngon som trffat henne och kan lmna lite info?

Sedan undrar jag om AmiliaMature, trffade henne fr ca 4 r sedan, redan d var hon mrkbart ldre n bilderna men trffen var bra. Ngon som har trffat henne nyligen och kan droppa ngra kommentarer med lite frsk info om sin trff.

Tack p frhand.
Citera
2024-05-22, 09:55
Medlem
Ja Lucia har man fikat med ngra gnger, men hon ser betydligt yngre ut n sin lder. Hon rekommenderas starkt en fika stund med.
AmiliaMature verkar spnnande. Ser fram emot recensioner om henne.
Citera
2024-05-22, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossegalen
Ja Lucia har man fikat med ngra gnger, men hon ser betydligt yngre ut n sin lder. Hon rekommenderas starkt en fika stund med.
AmiliaMature verkar spnnande. Ser fram emot recensioner om henne.
Tror att det r Amalia mature du menar. Hennes bilder har ngra r p nacken. Min knsla var att hon ville f det verstkat s fort som mjligt. Har inte gjort ngot terbesk.
Citera
2024-05-23, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PickanSk
r inne p damer i ldern 40-55 r, har trffar mnga genom ren. Matilda, Lucia, Lana mfl r lite fr gamla fr mej (har trffat dom ett flertal gnger).

Nu sg jag ett nytt namn med bilder som jag inte sett tidigare. Blir drfr nyfiken om det r vrt en fika. Pratar om Neta p RE, en indiska tjej p 44 r. Ngon som trffat henne och kan lmna lite info?

Sedan undrar jag om AmiliaMature, trffade henne fr ca 4 r sedan, redan d var hon mrkbart ldre n bilderna men trffen var bra. Ngon som har trffat henne nyligen och kan droppa ngra kommentarer med lite frsk info om sin trff.

Tack p frhand.

Har trffat Neta tidigare i r samt Amalia fr ett r sedan.

Neta r inte i det spann (40-55) som du skriver om, hon r nyss fyllda 60. Vlbehllen kropp fr att vara i den ldern men ska man vara med en tjej p 60 s gr ju Lucia fre alla dagar i veckan. Var absolut inte missnjd men kommer med strsta skerhet inte gra terbesk.

Vad gller Amalia s r jag osker p ldern men instmmer med de som skriver att hennes bilder r gamla. Framfrallt r hon bredare ver hfterna nu. Och en vldigt affrsinriktad trff var det med henne. ven dr s hamnade hon inte p min "ska se igen" lista.

Det finns en tjej som kommer till Sverige d och d och annonserar p de flesta siter. Kallar sig ibland fr Monika-ngot, ibland fr KatarinaHot eller liknande. Hon kan mycket vl vara under 55 och jag tyckte det var fart p henne. Hon r lite mullig och har en massa tatueringar. Samt snackar sklart inte svenska. ven hr mycket affrskvinna och vldigt lite GFE men som sagt, jag gillade henne. ett proffs fr man vl sga...

Lana f , var annonserar hon?
Citera
2024-05-23, 13:01
Medlem
Ngon hr som har fikat med tjejerna i sundbyberg?
P ST finns Mellisa och Chiara.
Chiara verkar dela lgenhet med en annan tjej s drav vgar jag ej beska.
Dessa verkat vara det mest attraktiva fika besket i sthlm fr tillfllet IMO.
Citera
2024-05-24, 11:05
Avstngd
Ngon som fikat med den nya tjejen sassybell p rosa?
Citera
2024-05-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chester.Perry
Ngon hr som har fikat med tjejerna i sundbyberg?
P ST finns Mellisa och Chiara.
Chiara verkar dela lgenhet med en annan tjej s drav vgar jag ej beska.
Dessa verkat vara det mest attraktiva fika besket i sthlm fr tillfllet IMO.

Akta dig fr Hallonbergen. Dr r det inte sjysst samt farbror har koll dr.
Citera
2024-05-26, 08:02
Medlem
Ngon som trffat Vilja24 p RS?
Citera
2024-05-26, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Har trffat 2 st via HE. Inga problem alls.
Happy e vad r det?
Citera
2024-05-26, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snarka
Ngon som fikat med den nya tjejen sassybell p rosa?
Hon har sin telefon avstngd hela tiden, frsker komma i kontakt med henne i en vecka minst, men inte ett svar
Citera
2024-05-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Har trffat Neta tidigare i r samt Amalia fr ett r sedan.

Neta r inte i det spann (40-55) som du skriver om, hon r nyss fyllda 60. Vlbehllen kropp fr att vara i den ldern men ska man vara med en tjej p 60 s gr ju Lucia fre alla dagar i veckan. Var absolut inte missnjd men kommer med strsta skerhet inte gra terbesk.

Vad gller Amalia s r jag osker p ldern men instmmer med de som skriver att hennes bilder r gamla. Framfrallt r hon bredare ver hfterna nu. Och en vldigt affrsinriktad trff var det med henne. ven dr s hamnade hon inte p min "ska se igen" lista.

Det finns en tjej som kommer till Sverige d och d och annonserar p de flesta siter. Kallar sig ibland fr Monika-ngot, ibland fr KatarinaHot eller liknande. Hon kan mycket vl vara under 55 och jag tyckte det var fart p henne. Hon r lite mullig och har en massa tatueringar. Samt snackar sklart inte svenska. ven hr mycket affrskvinna och vldigt lite GFE men som sagt, jag gillade henne. ett proffs fr man vl sga...

Lana f , var annonserar hon?

Till er som har trffat Lucia vad str p menyn. Har tittat p HE sidan som hon har men dr str det bara vad hon gillar fr mat,vin etc. Vill hra frn er vad hon erbjuder eller r det vanilj sex och ingenting mer???
Citera
2024-05-29, 08:24
Medlem
godoys avatar
Nn som vet om Bonnie p safe sex sidan r orignalet bonnie frn sthlm??
ssx.biz / OBS moderator fr ta bort lnken om url postning inte r tilltet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in