2024-05-22, 07:39
Medlem
Är inne på damer i åldern 40-55 år, har träffar många genom åren. Matilda, Lucia, Lana mfl är lite för gamla för mej (har träffat dom ett flertal gånger).

Nu såg jag ett nytt namn med bilder som jag inte sett tidigare. Blir därför nyfiken om det är värt en fika. Pratar om Neta på RE, en indiska tjej på 44 år. Någon som träffat henne och kan lämna lite info?

Sedan undrar jag om AmiliaMature, träffade henne för ca 4 år sedan, redan då var hon märkbart äldre än bilderna men träffen var bra. Någon som har träffat henne nyligen och kan droppa några kommentarer med lite färsk info om sin träff.

Tack på förhand.
Citera
2024-05-22, 09:55
Medlem
Ja Lucia har man fikat med några gånger, men hon ser betydligt yngre ut än sin ålder. Hon rekommenderas starkt en fika stund med.
AmiliaMature verkar spännande. Ser fram emot recensioner om henne.
Citera
2024-05-22, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossegalen
Ja Lucia har man fikat med några gånger, men hon ser betydligt yngre ut än sin ålder. Hon rekommenderas starkt en fika stund med.
AmiliaMature verkar spännande. Ser fram emot recensioner om henne.
Tror att det är Amalia mature du menar. Hennes bilder har några år på nacken. Min känsla var att hon ville få det överstökat så fort som möjligt. Har inte gjort något återbesök.
Citera
2024-05-23, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PickanSk
Är inne på damer i åldern 40-55 år, har träffar många genom åren. Matilda, Lucia, Lana mfl är lite för gamla för mej (har träffat dom ett flertal gånger).

Nu såg jag ett nytt namn med bilder som jag inte sett tidigare. Blir därför nyfiken om det är värt en fika. Pratar om Neta på RE, en indiska tjej på 44 år. Någon som träffat henne och kan lämna lite info?

Sedan undrar jag om AmiliaMature, träffade henne för ca 4 år sedan, redan då var hon märkbart äldre än bilderna men träffen var bra. Någon som har träffat henne nyligen och kan droppa några kommentarer med lite färsk info om sin träff.

Tack på förhand.

Har träffat Neta tidigare i år samt Amalia för ett år sedan.

Neta är inte i det spann (40-55) som du skriver om, hon är nyss fyllda 60. Välbehållen kropp för att vara i den åldern men ska man vara med en tjej på 60 så går ju Lucia före alla dagar i veckan. Var absolut inte missnöjd men kommer med största säkerhet inte göra återbesök.

Vad gäller Amalia så är jag osäker på åldern men instämmer med de som skriver att hennes bilder är gamla. Framförallt är hon bredare över höfterna nu. Och en väldigt affärsinriktad träff var det med henne. Även där så hamnade hon inte på min "ska se igen" lista.

Det finns en tjej som kommer till Sverige då och då och annonserar på de flesta siter. Kallar sig ibland för Monika-något, ibland för KatarinaHot eller liknande. Hon kan mycket väl vara under 55 och jag tyckte det var fart på henne. Hon är lite mullig och har en massa tatueringar. Samt snackar såklart inte svenska. Även här mycket affärskvinna och väldigt lite GFE men som sagt, jag gillade henne. ett proffs får man väl säga...

Lana f ö, var annonserar hon?
Citera
2024-05-23, 13:01
Medlem
Någon här som har fikat med tjejerna i sundbyberg?
På ST finns Mellisa och Chiara.
Chiara verkar dela lägenhet med en annan tjej så därav vågar jag ej besöka.
Dessa verkat vara det mest attraktiva fika besöket i sthlm för tillfället IMO.
Citera
2024-05-24, 11:05
Avstängd
Någon som fikat med den nya tjejen sassybell på rosa?
Citera
2024-05-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chester.Perry
Någon här som har fikat med tjejerna i sundbyberg?
På ST finns Mellisa och Chiara.
Chiara verkar dela lägenhet med en annan tjej så därav vågar jag ej besöka.
Dessa verkat vara det mest attraktiva fika besöket i sthlm för tillfället IMO.

Akta dig för Hallonbergen. Där är det inte sjysst samt farbror har koll där.
Citera
2024-05-26, 08:02
Medlem
Någon som träffat Vilja24 på RS?
Citera
2024-05-26, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Har träffat 2 st via HE. Inga problem alls.
Happy e vad är det?
Citera
2024-05-26, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snarka
Någon som fikat med den nya tjejen sassybell på rosa?
Hon har sin telefon avstängd hela tiden, försöker komma i kontakt med henne i en vecka minst, men inte ett svar
Citera
2024-05-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Har träffat Neta tidigare i år samt Amalia för ett år sedan.

Neta är inte i det spann (40-55) som du skriver om, hon är nyss fyllda 60. Välbehållen kropp för att vara i den åldern men ska man vara med en tjej på 60 så går ju Lucia före alla dagar i veckan. Var absolut inte missnöjd men kommer med största säkerhet inte göra återbesök.

Vad gäller Amalia så är jag osäker på åldern men instämmer med de som skriver att hennes bilder är gamla. Framförallt är hon bredare över höfterna nu. Och en väldigt affärsinriktad träff var det med henne. Även där så hamnade hon inte på min "ska se igen" lista.

Det finns en tjej som kommer till Sverige då och då och annonserar på de flesta siter. Kallar sig ibland för Monika-något, ibland för KatarinaHot eller liknande. Hon kan mycket väl vara under 55 och jag tyckte det var fart på henne. Hon är lite mullig och har en massa tatueringar. Samt snackar såklart inte svenska. Även här mycket affärskvinna och väldigt lite GFE men som sagt, jag gillade henne. ett proffs får man väl säga...

Lana f ö, var annonserar hon?

Till er som har träffat Lucia vad står på menyn. Har tittat på HE sidan som hon har men där står det bara vad hon gillar för mat,vin etc. Vill höra från er vad hon erbjuder eller är det vanilj sex och ingenting mer???
Citera
2024-05-29, 08:24
Medlem
godoys avatar
Nån som vet om Bonnie på safe sex sidan är orignalet bonnie från sthlm??
ssx.biz / OBS moderator får ta bort länken om url postning inte är tillåtet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in