2024-05-28, 18:46
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Tror absolut inte att vederbörande är homo. Då hade han köpt sex av en manlig bög och inte en jävla transa.
Fan, många heterosnubbar har satt på transor på fyllan.

De som tar mycket ladd blir typ bög efter ett tag. Transa är väl nästa steg efter att bli besatt av anal sex
Citera
2024-05-28, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Är inte han känd för att vara en snygg pojke? Tänker att det borde finnas transsexuella som vill ligga med honom gratis. Det kan iof vara någon sjuk fantasi som Måns vill leva ut som ingen skulle göra gratis. Typ nått med avföring eller urin..

Fast vad menar du? Större chans att någon som faktiskt tar betalt för samlaget håller truten om saken för att inte sabba affärerna än om man raggade upp någon på krogen? Den sistnämnda kategorin lär ju skryta hej vilt till vänner och väninnor om de fått en kändis på kroken.

Att köpa sex av någon är ju lite mer diskret än att krogragga, t.ex. Särskilt om du är känd. Alla ögon på dessa, kan man tro.
Senast redigerad av WitchcultToday 2024-05-28 kl. 18:50.
Citera
2024-05-28, 18:48
Medlem
Raktinyllets avatar
Man kan ju undra vad dessa kändisar gör med sina pengar när de inte ens har råd med att ta tåget till Danmark och knulla lagligt
Citera
2024-05-28, 18:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passito
Och tagit bort Zelmerlöw från hennes namn under profilbilden.
What? Är det sant? Är det något som hänt just nu? I så fall ÄR det ju han.

Kan det vara denna som det hänvisas till i o m "stråkorkester"?
https://notposten.e-line.nu/Notbocker/Strak_Ensemble___Orkester/Strak_Ensemble___Orkester/Musik_for_strakorkester__Heroes?id=7780236
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-05-28 kl. 19:05.
Citera
2024-05-28, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Tror absolut inte att vederbörande är homo. Då hade han köpt sex av en manlig bög och inte en jävla transa.
Fan, många heterosnubbar har satt på transor på fyllan.
Det blir ju paketpris och kändisen får båda delarna.
Citera
2024-05-28, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
De som tar mycket ladd blir typ bög efter ett tag. Transa är väl nästa steg efter att bli besatt av anal sex

Haha, vad bygger denna teori på. Intressant hur det kan utvecklas
Citera
2024-05-28, 18:58
Medlem
Min första tanke var Benjamin Ingrosso. Den filuren vägrar komma ut ur garderoben och verkar i övrigt asexuell. Jag skulle inte förvåna mig ett dugg och om han går i morbror Niclas fotspår. Måns skulle det kunna vara också om han tröttnat på familjelivet.
Citera
2024-05-28, 19:04
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Haha, vad bygger denna teori på. Intressant hur det kan utvecklas

Sett två bra vänner gå den vägen och det började med besatthet av analsex sen Lady Boys i Thailand och gruppsex sen 100% homo. Ladd var den gemensamma nämnaren. Min slutsats var och är fortfarande att det var laddet
Citera
2024-05-28, 19:04
Medlem
OneTaps avatar
ja tror de e magnus uggla eller dr alban. två fula fiskar som kommit undan alldeles för länge =)
Citera
2024-05-28, 19:06
Medlem
GertBennys avatar
Jag tror det är Edward Blom eller Adam Tensta.
Citera
2024-05-28, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
Sett två bra vänner gå den vägen och det började med besatthet av analsex sen Lady Boys i Thailand och gruppsex sen 100% homo. Ladd var den gemensamma nämnaren. Min slutsats var och är fortfarande att det var laddet

Ok, ja det kan ju bli så.

Känner dock ett par män som inte tagit ladd men ändå blivit bögar... så händer ju ibland
Citera
2024-05-28, 19:11
Medlem
george-nadas avatar
Paolo som är i farten igen? Har han gjort någon musik? Han verkar kunna det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in