Citat:
Ursprungligen postat av
Niggers
Han sitter bra där han sitter. Även om hans gärningar var ok att skjuta av sosse barn, så har han ändå sysslat med terrorism.
Norge daltar ännu mer brottslingar än vad Sverige. Sverige har inte äkta livstid, man har släppt både fänriken Flink och Stureplan mördarna för tidigt. Dom skulle behöva sitta minst 30 år till.
Det var barn... inga korrumperade politiker. Skärp dig för fan. Vidrig kommentar.
Vad som straffar honom mest, avrättning eller isolering resten av sitt liv, tycker jag blir fel fokus. Absolut att jag tycker att han ska lida och att döden är för mild egentligen. Dock tänker jag på alla anhöriga till offren, nära och kära, som ska behöva få sina sår upprivna för jämnan. Tänk att tretton år senare fortfarande få se hans fula äckliga nuna dyka upp i media, titt som tätt...
Nä, kedja fast honom på en oljerigg nånstans och låt honom borra olja till sitt sista andetag. På så vis behöver han inte kosta en massa pengar heller utan snarare bidra än mer till att Norge kan "drunkna" i pengar.