2024-05-27, 23:04
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Ja, gäddorna har ett par saker gemensamt och en är att deras konsekvenstänk när de är kåta är obefintligt. Inte ens på jobbet har de vett att lugna ner sig, utan även där ska kuken fram. Förvånar mig därför INTE om en gädda surfat på barnporr på jobbdatorn.
Det kan antagligen räcka med att han porrsurfat på jobbet så har han brutit mot uppförandekoden och blir enklare att sparka, sedan vill nog Unionen visa att de tar detta på största allvar.

De har en krisplan skriver de i sina dokument som med största säkerhet har aktiverats.
Citera
2024-05-27, 23:35
Medlem
Storanglarens avatar
#422 vilken stolle som använder sitt riktiga namn i chatten. Det brukar ju bara de riktigt efterblivna som bor på särskilt boende göra.

Han sitter ju med i ett gäng styrelser. Även renommerade PTKs styrelse finns han med i.

https://www.ptk.se/om-ptk/hur-styrs-ptk/ptks-styrelse/

Har tyvärr inte lyckats lokalisera honom. Han är 57 år i alla fall.
Citera
2024-05-27, 23:44
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
422 sitter med i överstyrelsen för Alecta.

Vad tjänar egentligen en sådan här fackpedofil? 2:e vice ordförande i Unionen, feta styrelseuppdrag osv.

Någonstans runt 2 millar per år? Eller mer?

Kanske dags för Alecta att agera också?

Har inte de större problem än så? Miljardförlusten förra året med VD om lämnade är nog värre än en PRIDE-bösse i styrelsen...
Citera
2024-05-27, 23:44
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Frågan är om han är välkommen tillbaka till pride....min känsla är att klientelet och de mest involverade i den rörelsen inte har jättemycket emot gubb-pojk sex.

Pride har inget emot pedofiler - tvärtom. Han blir troligtvis hedersmedlem.
Citera
2024-05-28, 00:56
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Har de klippt bort något från konfrontationen?

Snackar om senaste gäddan nu.
Citera
2024-05-28, 00:57
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Vi kan säga så här: jag har en "vän" som jobbar på ett stort internationellt företag, enligt min "vän" är det standard att IT tar enheter och går igenom den om något konstigt uppdagas.

Man får även göra Code of Conduct varje år där det bla ingår att man inte får surfa på porr, kolla våldsamma saker, ladda ner copyright skyddat material mm

Självklart kan jag inte lämna bättre källa så du får tro på mig om du vill

Edit: https://www.unionen.se/sites/default/files/files/Medarbetarpolicy_4.pdf

Jag tror på dig. Så typiskt för människor i denna åldern att bara hejvilt gå in och klicka på allt möjligt så fort de har en dator/telefon och känner sig lite kåta.

Tycker det borde bli en standardåtgärd så fort en gädda dras upp, gå igenom allt och försöka få till en husrannsakan och polisanmälan. Eftersom det fortfarande inte är ett brott att förbereda våldtäkter på barn.
Citera
2024-05-28, 01:30
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Fick ett förslag av emmizen på vem det borde vara, och jag är tämligen säker på att vi har rätt man. Han är bosatt på Tomtebogatan i Stockholm. Kolla bolagsengagemangen på den personen så ser du att det är rätt bolag.
Citera
2024-05-28, 01:31
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#422 vilken stolle som använder sitt riktiga namn i chatten. Det brukar ju bara de riktigt efterblivna som bor på särskilt boende göra.

Han sitter ju med i ett gäng styrelser. Även renommerade PTKs styrelse finns han med i.

https://www.ptk.se/om-ptk/hur-styrs-ptk/ptks-styrelse/

Är det vad den där tomten bor på för gata du vill veta?

Är det inte så att han har sin 57:de birthday sen, först nästa vecka?
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-05-28 kl. 01:34.
Citera
2024-05-28, 03:33
Medlem
Sveppss avatar
Lyssnade på podden nu, 421 (den backande idioten) hade tydligen ringt upp Sara en halvtimme senare och tackat Sara. ”Och hälsa Patrik” (typiskt för en gubbe av denna sort, tjena Patrik liksom)

Sen sa Sara något kryptiskt om att det finns indikationer på att något mer fanns om denna man, som att det framkommit efter att han åkte dit. Patrik sa att inte sista ordet var sagt där.

Man blir inte förvånad. Känns som en mycket farlig person.
Citera
2024-05-28, 07:23
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollAWillSave
Han rattrunkade och skickade videoinspelningar under arbetstid. Enligt en kollega så hade fabriken observerat hans avvik från planerad rutt till kunden. Måste vart himlens fröjder för honom att få köra stor betongbil till Sollentuna i syfte att plocka upp en tjej för en snabbkurs i hur man suger en ådrig kuk och hur man får stjärten blöt — och detta på åkeriets nota! Kanske ett par råd vad hunden är bra till om torktiden på betongen tillåter honom förkovringen. En riktig slemkung!

Han fick sparken från företaget 22 Maj på egen begäran. Företaget är stort och kör mer än bara betong.

Jag är inte så insatt men man fattar ju att resorna med bilarna loggas på nåt sätt och att man inte kan köra runt hursomhelst. Detta borde ju Pappis Rattrunk känna till men han pratade flera ggr om att de kunde ha sex i bilen så avstickaren till Sollentuna var ytterst planerad och inte stundens ingivelse.

Fy fan vilket jävla äckel. Som nån annan har skrivit så blir det extra osmakligt när gäddor som själva har barn (och barnbarn!) pratar om att "suga pappas stora ådriga kuk". Vad fan är det där för jävla snack pappagäddorna håller på med? Det är klart att man inte kan vara kvar på en arbetsplats efter att ha stördat sig så där.

Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Ja, shit! Det är väl bara Besikta-gäddan som varit värre, ollade och runkade inne på en bemannad arbetsplats. Men han hade ju också den goda smaken att ta sig själv av daga...

Just det, den toafixerade bilbesiktaren som satt och runkade på jobbet. Vilka jävla dårar det finns. Man kan ju tänka sig att ganska många kontorsjobbare sitter på arbetstid och chattar med barnen. De brukar ju t.o.m. säga att de inte kan svara kvällstid osv. Men att sitta och runka på arbetsplatsen? Och den där jävla Gäddrabatten #304 som troligen satt på arbetstid och fantiserade om att knulla ett barn tillsammans med chefen. Hans chattloggar fick folk att spekulera i att det skulle finnas en pedofilring på företaget. Snacka om att dra arbetsplatsen i smutsen.
Citera
2024-05-28, 07:28
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Lyssnade på podden nu, 421 (den backande idioten) hade tydligen ringt upp Sara en halvtimme senare och tackat Sara. ”Och hälsa Patrik” (typiskt för en gubbe av denna sort, tjena Patrik liksom)

Sen sa Sara något kryptiskt om att det finns indikationer på att något mer fanns om denna man, som att det framkommit efter att han åkte dit. Patrik sa att inte sista ordet var sagt där.

Man blir inte förvånad. Känns som en mycket farlig person.

På tal om att gasa så tror inte jag heller att det är första gången #421 rattrunkar för ett barn. Han är så extremt offensiv, ljuger om att han är 17, skickar kukbild direkt osv. Jag tror inte att man växlar upp så där första gången man chattar med ett barn.
Citera
2024-05-28, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Frågan är om han är välkommen tillbaka till pride....min känsla är att klientelet och de mest involverade i den rörelsen inte har jättemycket emot gubb-pojk sex.

Min spontana känsla, är att dessa gay-gäddor ”döms med den rosa lagboken” av pöbeln. Detta då gäddan indirekt kan hänvisa till någon slags bisarr hävd, att det ”alltid gått till så” (att gubbar knullar pojkar) i hans subkultur. Det gör det hela såklart inte mer ok, men det kan (tyvärr) bli en förmildrande omständighet i folks ögon. Speciellt i hbtq-kretsar, som är mer sexliberala generellt än mainstreamsamhället.

Vad fackpamperiet beträffar, är han nog rökt. Speciellt om anställningen rört sig om en slags ”kvotering” (?) i hans fall som slog fel, då måste ledningen agera resolut för att inte tappa ansikte.
Senast redigerad av olofzzon 2024-05-28 kl. 07:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in