2024-05-27, 22:27
Medlem
EnLitenkilles avatar
Är morfargäddan död av naturliga orsaker???
Han som de plockade utanför Kupolen i Borlänge.
Citera
2024-05-27, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
På Dumpen finns en bild där det ser ut som han håller tal på Pride.

Unionen verkar dammsuga nätet efter gamla artiklar om sin härliga HBTQI-profil. Men lite finns kvar att hitta med google.

T.ex. när han och en kollega "delar ut Unionens hbtqi-pris till Vattenfall Kunservice Ab, för deras arbete med hbtqi-inkludering... Aaron Kroon som tog emot priset på Stockholm Prides digitala pridetåg. "

Unionen ville ha lite härlig mångfald och cred hos HBTQ folket.

Och så gick det så här...lite som det gick för C i EU-parlamentet...

Dock så hade jag önskat info om hans involvering i självaste Pride eller RFSL för den delen. Det hade varit kalas! Att han delar ut ett pris på Pride i unionens namn har jag också hittat. Men jag vill åt Pride och RFSL.
Citera
2024-05-27, 22:32
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Vilken storfångst, höjdare inom facket och priderörelsen.

Pk-media skakar av ilska över denna typ av fångster.
Ja, det var en härlig fångst. Fackpampen och pederasten Martin Johansson. Dinglar snart från en taknock nära dig.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-05-27 kl. 22:47.
Citera
2024-05-27, 22:32
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Ja det måste varit något i den stilen. Det kanske är brottsligt att använda sin jobbmejl när man reggar konton och dylikt?

Bra iallafall att man hittade något att polisanmäla. Fler arbetsgivare borde göra sin egen lilla utredning när personalen hamnar på Dumpen. Och även familjemedlemmar borde göra en egen ”husrannsakan” och se över om det finns anledning att polisanmäla.

Hade min gubbe suttit i min soffa och spelat in runkfilmer till ban när jag är på jobbet, oj oj oj, jag hade slängt ut kräket och gått igenom allt som går att gå igenom.

Vi kan säga så här: jag har en "vän" som jobbar på ett stort internationellt företag, enligt min "vän" är det standard att IT tar enheter och går igenom den om något konstigt uppdagas.

Man får även göra Code of Conduct varje år där det bla ingår att man inte får surfa på porr, kolla våldsamma saker, ladda ner copyright skyddat material mm

Självklart kan jag inte lämna bättre källa så du får tro på mig om du vill

Edit: https://www.unionen.se/sites/default/files/files/Medarbetarpolicy_4.pdf

Citat:
Använda Unionens utrustning med aktsamhet och respekt.
Senast redigerad av TheBuster 2024-05-27 kl. 22:37.
Citera
2024-05-27, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Vi kan säga så här: jag har en "vän" som jobbar på ett stort internationellt företag, enligt min "vän" är det standard att IT tar enheter och går igenom den om något konstigt uppdagas.

Man får även göra Code of Conduct varje år där det bla ingår att man inte får surfa på porr, kolla våldsamma saker, ladda ner copyright skyddat material mm

Självklart kan jag inte lämna bättre källa så du får tro på mig om du vill

Edit: https://www.unionen.se/sites/default/files/files/Medarbetarpolicy_4.pdf

Ja, gäddorna har ett par saker gemensamt och en är att deras konsekvenstänk när de är kåta är obefintligt. Inte ens på jobbet har de vett att lugna ner sig, utan även där ska kuken fram. Förvånar mig därför INTE om en gädda surfat på barnporr på jobbdatorn.
Citera
2024-05-27, 22:49
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Är morfargäddan död av naturliga orsaker???
Han som de plockade utanför Kupolen i Borlänge.
Skulle han vara död menar du?

Är det förresten nån som vet vilket datum fackpedofilen är född?
Citera
2024-05-27, 22:49
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Den här individen #422 kommer inte att falla lika hårt. Jag tror att en del bekanta kommer att fortsätta att hålla kontakten med honom. Men han bor ensam! Så risken för Suicid är stor, men hur kan man gå på det här. Fiskaren är på även här! Återigen så är inte en 14-åring så här på. Hur fasiken tänkte människan? #422 har förstört allt och det är hans eget fel. Jag är jämngammal med denna man, jag ser minst 10år yngre ut och slank i jämförelse. Ser han inte äldre ut än 56år? Många frågor blev det.
Det tror du bara, precis som gäddorna tror man ska gå på att de är yngre. Tycker han ser ut som sin ålder och det gör säkert du med i andras ögon.
Citera
2024-05-27, 22:51
Medlem
KaninHitlers avatar
Oj. 422 var det mest intressanta på ett bra tag.
Bra konfrontation också, cred för att han iallafall stannade kvar (men å andra sidan såg han inte vara i tillräckligt bra form för att köra en panik-kutning).

Jobbigt sätt att avsluta karriären på.

Frågan är om han är välkommen tillbaka till pride....min känsla är att klientelet och de mest involverade i den rörelsen inte har jättemycket emot gubb-pojk sex.
Citera
2024-05-27, 22:51
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitetEgo
Vad i detta är att kasta honom under bussen?
Unionen meddelar att han är pausad/avstängd från sitt uppdrag. Det är väl rimligt oavsett vilket yrke en gädda har.
Att Unionen går ut med det innan det blir skriverier är ett smart drag för att försöka skydda sitt varumärke.

Polisanmälan är jag lite mer frågande kring, detta är inte ett brott relaterat till hans arbete och bör således inte generera en polisanmälan från hans arbetsgivare.

Jo det är väl exakt en varumärkesfråga. Polisanmälan är ett spel för galleriet; man vill distansera sig från gäddan.

Vill minnas att någon skolanställd gädda också blev polisanmäld av arbetsgivare. Det resulterade inte i något och det lär det inte göra den här gången heller. Såvida inte fackpampen surfat barnporr eller liknande på jobbtelefon/dator.

Men utköpt lär han bli. Lite komiskt med ett fackförbund som vill göra sig av med ett ruttet äpple till anställd men inte kan 😀
Citera
2024-05-27, 22:53
Medlem
RollAWillSaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#421 Vet inte vad lastbilschaffisar har för jargong på jobbet, men misstänker att den är väsenskild ifrån kontorsråttornas, för det där låter ju bara vidrigt, att kommentera kollegors bröst osv låter inte riktigt klokt 😞

Det är alltid en eller två som är så vridna att de öppet diskuterar eller frågar om sånt. Vilket är ett problem då fåtalet kollegor som låter sina lustar prata för dem gör det ogenerat och respektlöst utan en tillstymmelse av självinsikt. Kanske man ska vara 'glad' att de är öppet kåta så man vet vart man har dem.
Citera
2024-05-27, 22:58
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
422 sitter med i överstyrelsen för Alecta.

Vad tjänar egentligen en sådan här fackpedofil? 2:e vice ordförande i Unionen, feta styrelseuppdrag osv.

Någonstans runt 2 millar per år? Eller mer?

Kanske dags för Alecta att agera också?

60 000 i månaden enligt Gräv på Telegram.
Citera
2024-05-27, 23:03
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
60 000 i månaden enligt Gräv på Telegram.

Låter som en saftig gädd-fallskärm på ingående ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in