2024-05-27, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Inte så kul för oss tittare att vi inte får veta vad Jimmi gjort eller vad Torsten sagt.

Denna säsongen har varit märklig. Märkligt klippt och det är lite svårt att förstå vad det är som händer egentligen. Känns som att vi får 2% av storyn. Många diskussioner mellan paren klipps och då tror man att vi ska få reda på resten längre fram, men det händer aldrig.
Citera
2024-05-27, 15:58
Medlem
Så otroligt tråkigt för Linnea och hennes fina familj att det blev såhär. Och Jimmi, vilken skenhelig märklig man. Smått creepy ibland.

Tycker synd om dom båda trots allt. Jimmi såg ut att må riktigt dåligt där i soffan.
Citera
2024-05-27, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Nej det är för att han är en äcklig jävla BÖG

Han är ganska sexig men det är nog för att han är lite feminin.

Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Kurvig betyder just det. Stora bröst och höfter men i övrigt smal. Det betyder alltså INTE lönnfet som så många unga tjejer verkar tro idag.

Kurvor är alltså en kroppstyp. Inte en viktklass.

L och A är kurviga, R och E är slanka.
Citera
2024-05-27, 16:02
Medlem
Whynotlin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Inte så kul för oss tittare att vi inte får veta vad Jimmi gjort eller vad Torsten sagt.

Håller med!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben

L och A är inte kurviga, de är obesa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Jag misstänker han kan ha sagt att han överlag inte tänder på hennes utseende? "Varken kropp eller ansikte" kanske? Det är nog väldigt sårande att höra, särskilt när man haft komplex som Anastasia har beskrivit att hon haft.

Tillägg: om jag får spekulera så tänker jag mig att Torsten tänder på en typisk "fjällräven-tjej". En tjej som ser väldigt svensk ut, med stort leende, smala läppar, blont hår, blå ögon men inte väldigt slank. Anastasia tycker jag personligen ser bra ut, men hon kanske inte har just den looken han brukar gå efter? Kan tänka mig han hoppades på någon som ser mer friluftig ut än Anastasia. Men det är bara mina spekulationer.
Anastasia marknadsförde ju sig som en friluftsliv älskande person och det var förmodligen en av anledningarna till att Torsten blev hennes match. Sen visade det sig att hon inte ens orkade med en ordinär skogspromenad! Hon säger sig gått upp så mycket i vikt under pandemin ( vilket jag förstår och hon är definitivt inte den enda som gjorde det ) men det går att gå ner i vikt igen. Anastasia verkar otroligt missnöjd med sitt utseende just nu men väljer att inte göra något åt sin övervikt som hon avskyr! Att ha en partner som tycker illa om sig själv och trycker ner sin egen personal är otroligt krävande. Mästerliga på att ställa frågor så att svaren kan vändas och vridas på till dess att de "får det svar det är ute efter", men inte vill ha. The end, finito, "du tycker alltså att jag är tjock och ful! Man får fan ljuga sig blå, både som kvinna och man.
Citera
2024-05-27, 16:05
Avslutad
Citat:

Nu skämtar du!?!
Citera
2024-05-27, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben

Han är inte det minsta feminin, däremot pubertal. Det kanske är det du tänder på. Annars är han en flintskallig kort man med fetma. Kanske din version av ”kurvig” när det gäller män?
Citera
2024-05-27, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av reaplan
Nu skämtar du!?!

De kan väl vara både kurviga och ha övervikt på samma gång. Vilket oviktigt ämne.
Citera
2024-05-27, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Anastasia marknadsförde ju sig som en friluftsliv älskande person och det var förmodligen en av anledningarna till att Torsten blev hennes match. Sen visade det sig att hon inte ens orkade med en ordinär skogspromenad! Hon säger sig gått upp så mycket i vikt under pandemin ( vilket jag förstår och hon är definitivt inte den enda som gjorde det ) men det går att gå ner i vikt igen. Anastasia verkar otroligt missnöjd med sitt utseende just nu men väljer att inte göra något åt sin övervikt som hon avskyr! Att ha en partner som tycker illa om sig själv och trycker ner sin egen personal är otroligt krävande. Mästerliga på att ställa frågor så att svaren kan vändas och vridas på till dess att de "får det svar det är ute efter", men inte vill ha. The end, finito, "du tycker alltså att jag är tjock och ful! Man får fan ljuga sig blå, både som kvinna och man.

Vad är det för skogspromenad du snackar om? Du menar när de var ute och gick på bröllopsresan och hon var bakis? Hon orkade ju hela vägen? Och hon har Diabetes Typ 1. Det är inte så lätt att gå ner i vikt som vissa tror då. Jävlar vad det ska tjatas om hennes vikt här. Vi vet inte ens om det är det som Torsten inte gillade.
Citera
2024-05-27, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy

Promenera och vandra kan innebära två olika saker. Lite skillnad på en timmes skogspromenad och en dags vandring ute i naturen.
Citera
2024-05-27, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Han är inte det minsta feminin, däremot pubertal. Det kanske är det du tänder på. Annars är han en flintskallig kort man med fetma. Kanske din version av ”kurvig” när det gäller män?

Han är en björn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in