Citat:
Ursprungligen postat av
LittleBabyNothing
För skulle det t.ex handla om våldtäkt så är det så pass grovt och SVT har inte råd att mista en sådan tittarsuccé som GVFÖ.
Du kan och ska aldrig dra såna slutsatser. Du behöver bara hänga med i aktuella nyheter för att känna till skandal efter skandal inom tex elitidrott, ryttare och hästtränare som ”inte har råd med” skandaler och ändå åker fast för djurmisshandel som pågått i flera år i takt med deras internationella karriär. Tränare inom kampsport och gymnastik som inte har råd att hängas ut som sadister och våldtäktsmän som varit just det i 20 år, mitt i rampljuset. Ingen av oss vet vad som hänt under inspelningen, håll det där. Hitta inte på falska premisser som inte,
aldrig existerar inom någon organisation, på någon arbetsplats. Såna här saker kan hända överallt, det
händer överallt att övergrepp tystas ner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skampi
Jag har för mig att han i första avsnittet sa att han gillar kurviga tjejer? Det är väl ändå kod för att gilla något rundare personer och inte just smala?
Jag vet inte varför han inte skulle tycka Anastasia var fin, men killar kan mena så olika saker med ”kurvig”.
Rosanna har beskrivits som ”kurvig” brunett flera ggr härinne och hon är smal och vältränad. Det kan bara ha med kroppsform att göra, eller så betyder det ”smal utan att vara utmärglad”.
Anastasia blev också helt söndermanglad av SVT. Produktionen vill verkligen inte ha 4 ”tacopar”. De offrar människor varje år och castar 1-2 par som på riktigt har en chans och låtsas sen att de gjort så gott de kunnat. De ska föreställa experter och kan inte sortera bort män som inte klarar av att partnern sätter gränser eller som söker som ”en kul grej utan en tanke på att de kommer möta en annan människa”. Ska de hjälpa till på Polishögskolan kanske med rekryteringen? Det slinker ju igenom gängkriminella och studenter helt utan moralisk kompass genom deras psyk-tester.
Hur mycket experter är psykologer och psykoterapeuter egentligen?