Jag tror att det skulle vara snillrikt borderline genialiskt av SD att delta i Pridefesten och gå med i Prideparaden i år. Många homosexuella skulle känna sig bekräftade av Jimmie & Co och därför rösta på SD. Kanske bli medlemmar even.
SD vil inte gå i Prideparaden eftersom SD har något principiellt mot mångfald. Sverigedemokrater är konformister i själ och hjärta och de kan inte ändra sig. De är för evigt låste rent mentalt till att bara gilla varandra och hata alla andra. Gruppmänniskor och flockdjur är vad SD är.
SD vil inte gå i Prideparaden eftersom SD har något principiellt mot mångfald. Sverigedemokrater är konformister i själ och hjärta och de kan inte ändra sig.
Sverigedemokrater är väl allt annat än konformister? Är du svagbegåvad?
Om inte annat så är det ju vänstern som är konformister.
SD vil inte gå i Prideparaden eftersom SD har något principiellt mot mångfald. Sverigedemokrater är konformister i själ och hjärta och de kan inte ändra sig.
Inte ens som röstfiskare? Jimmie i åtsmitande läderbyxa skulle säkert göra succé + att det skulle reta apan ur vänstern om SD knep alla perversa framför nosen på dem.
Jag tror att det skulle vara snillrikt borderline genialiskt av SD att delta i Pridefesten och gå med i Prideparaden i år. Många homosexuella skulle känna sig bekräftade av Jimmie & Co och därför rösta på SD. Kanske bli medlemmar even.
Dina tankar om det?
Inga partier som inte är öppet Kulturmarxistiska bör gå i Paraden. Den liksom arrangemanget har inget med HBTQ att göra, utan är en marxistisk förening med en marxistisk agenda.
Dina tankar om det?
De har velat göra det i flera år, men stoppas av arrangörerna.
Det finns homosexuella som röstar på SD. SD har/hade till och med en homosexuell EU-parlamentarikern Johan Nissinen som precis gick över till folklistan.
Homosexuella som röstar på SD, har jag svårt att tänka mig vill gå med i PRIDE. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jo...d-hur-den-blev
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!