2024-05-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reaplan
Från Svenskafans:

Kan nog inte bli mer initierad källa än så?

Tänkte samma sak. Känns onekligen trovärdigt.
Senast redigerad av Groffwiththecloff 2024-05-27 kl. 00:14.
Citera
2024-05-27, 01:37
Medlem
Jesusandmes avatar
Isabella är den mest eftersökta personen just nu i Halmstad, tror ni det göder hennes ego att få så mycket uppmärksamhet?
Citera
2024-05-27, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reaplan
Japp!

Varför fick den utpekade lämna sitt ledare uppdrag
JAPP
Citera
2024-05-27, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Mitt i prick.

Tjejen ifråga har som vana att anmäla snubbar.
Hon har tidigare anmält chefen på sitt förra jobb för sexuella trakasserier.

Själv går hon klädd som ett luder.

Obehaglig människa.

Läs kommentaren från signatur reaplan ,du bör uppsöka en
psykolog
Alla inom HBK känner till duschrumsbesökaren ,
men du tycker detta beteende är ok
Lycka till i din värld
Hennes bakgrund är helt OINTRESSANT
men din bakgrund kan jag tolka
som en typisk svensk genomsnittskonsument o rånad SOSSE
Citera
2024-05-27, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svinkel
Hette tidigare Cucarano i efternamn och var något av en vandringspokal i Halmstad. Väldigt törstig efter just uppmärksamhet.

Har flickebarnet haft den goda smaken att NOBBA dig
Fakta idag . Ledaren med den goda smaken att springa runt i de inre utrymmena
har enligt säkra källor fått lämna sitt ledar uppdrag
Detta på grund av klagomål , men se detta är helt normalt i din grabbvärld
Om du ngn gång i framtiden får barn
så lär dom att GUBBAR som smyger på barn
är inget nytt , är inget farligt . PAPPA VET
Citera
2024-05-27, 06:33
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunO.Neger
Janne Andersson, är han känd för dig? Sen finns det naturligtvis andra som också är kända ledare från HBK.
Aktiv i detta nu?
Du tror kanske det är Roy eller Bob det handlar om.
Senast redigerad av NiccoJ 2024-05-27 kl. 07:06.
Citera
2024-05-27, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Malmöspelaren satte på en tjej som var 14 bast, nästan 15, medans Halmstadsgubben är ute efter unga pojkar.

Att båda är idioter är vi nog redan överens om, sen får vi se hur det går, du tror alltså att Halmstad ska gå samma utveckling som Malmö medans jag tror att dom halkar neråt i tabellen.
Halkar de neråt i tabellen vilket inte är osannolikt kommer det inte ha med detta att göra, lika lite som Malmös framgångar har att göra med att man lät ett dömt peddo spela.
Citera
2024-05-27, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
”Känd ledare” i HBK? Kryllar inte av kändisar direkt…

Citat:
Om vi tar de lokalt kända, Magnus Haglund, Lasse Jacobsson kanske Reine A men han har nog inga uppdrag + gammal.
Övriga får nog betraktas som okända…

Citat:
Ursprungligen postat av BrunO.Neger
Janne Andersson, är han känd för dig? Sen finns det naturligtvis andra som också är kända ledare från HBK.

Citat:
Aktiv i detta nu?
Du tror kanske det är Roy eller Bob det handlar om.

Off topic just nu väl. Sedan beror det som alltid på hur bra koll man har och hur man definierar uttrycket ”kändis”. Men dräller ju av fd allsvenska spelare i HBK. Minst 6-7 st i styrelse och ledning/administration samt runt seniorlagen, där de flesta även har SM-Guld och/eller landslagsspel på sitt CV, plus några till som U-ledare. Ser väl likadant ut i de flesta klubbar, så inget unikt för HBK. Om man sedan känner till dom eller inte är en annan sak. Och off topic, så denna sidodiskussion är ju helt meningslös.
Citera
2024-05-27, 09:27
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll2024
Artikeln innan den blev låst, tydligen var
ledaren kelsjuk av sig och ville bara väl ..
Vilken pajas, smeka pojkar innanför tröjan osv

Vad för fel med det då?
I min värld helt normalt och rimligt att kela lite med unga killar o pojkar man har hand om på träning, jobb eller liknande. Det skapar en trygg plats för pojkarna och man bygger band till dem.

Men giiivetvis ska det moraliseras o förstoras upp över lite oskyldig kroppskontakt
Citera
2024-05-27, 09:53
Medlem
ceyifam2s avatar
Finns ju ändå en del "snälla" men svagbegåvade inom föreningslivet som inte förstår var gränser går. En del ska vara lite extra käcka och skojfriska och kramiga och trevliga mot barn, och där är det viktigt att omgivningen tidigt sätter stopp. Först och främst för barnens skull, men även för att den gränslösa personen får gränsen visad för sig - är det en snäll person kan det räcka för att undvika övertramp framöver.

Tyvärr är ju hela samhället drabbat av ett ideligt kramande på senare år vilket kan göra det svårare att stävja sådant här beteende; "på min tid" fanns det fan inte på kartan att en vuxen karl kramade något barn utan "giltig anledning" (ens eget barn ramlar och slår sig etc).
Citera
2024-05-27, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Vad för fel med det då?
I min värld helt normalt och rimligt att kela lite med unga killar o pojkar man har hand om på träning, jobb eller liknande. Det skapar en trygg plats för pojkarna och man bygger band till dem.

Men giiivetvis ska det moraliseras o förstoras upp över lite oskyldig kroppskontakt

Om du inte trollar så behöver du avlägsnas från att vara i närheten av barn. Med tanke på denna kommentaren, och andra trådar du är aktiv i, så kommer jag fram till konklusionen att du inte är frisk i huvudet. Jag hoppas att du avslöjas och spärras in ditt äckliga sjuka helvete.
Citera
2024-05-27, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Vad för fel med det då?

Ping snuten. Din värld är djupt obehaglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in