2024-05-26, 15:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Kan inte gissa mig till vem det kan vara. Skicka Pm?

M****l K****r?
Citera
2024-05-26, 15:39
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reaplan
M****l K****r?

Hjälpte tyvärr inte så mycket. :-)
Citera
2024-05-26, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reaplan
M****l K****r?

F.d klubbchef?
Citera
2024-05-26, 18:49
Medlem
Anmäl till dumpen så fiskar dom honom
Citera
2024-05-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audiemurphy12
Som vanligt handlar det alltså om en äcklig kärrings vanföreställningar. Bara kolla på bilden på henne på länken. Allt för att synas och godhetssignalerandet har gått så långt så numera är det bara ren och skär lögn (förutom i psykkärringens huvud då.)

Jag undrar verkligen varför vi brände häxor levande förr i tiden..

Hette tidigare Cucarano i efternamn och var något av en vandringspokal i Halmstad. Väldigt törstig efter just uppmärksamhet.
Citera
2024-05-26, 19:44
Medlem
Är det m*ko al*ornoz?

*i
*b
Citera
2024-05-26, 19:55
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lixen95
Bullshit, titta bara på Malmös utveckling sedan 2013 när man lät en dömd pedofil spela varje match under säsongen.

Malmöspelaren satte på en tjej som var 14 bast, nästan 15, medans Halmstadsgubben är ute efter unga pojkar.

Att båda är idioter är vi nog redan överens om, sen får vi se hur det går, du tror alltså att Halmstad ska gå samma utveckling som Malmö medans jag tror att dom halkar neråt i tabellen.
Citera
2024-05-26, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Om vi tar de lokalt kända, Magnus Haglund, Lasse Jacobsson kanske Reine A men han har nog inga uppdrag + gammal.
Övriga får nog betraktas som okända…

Även P*lle Olss*n är där och harvar
Citera
2024-05-26, 21:57
Avslutad
Från Svenskafans:
Citat:
hhbbkk
26 maj 2024, 21:19
Har gjort ett nytt konto för att jag vill vara anonym men har följt forumet i flera år. Blir trött och arg angående gårdagens nyheter när folk här och på forza hbk på facebook skriver rent nonsens utan insyn och vill smutskasta den som lyft upp problemet.

Är en gammal Akademi spelare för många år sedan och anser det är viktigt att sanningen kommer fram från flera perspektiv. Framförallt inifrån då. Angående personen och händelsen som gått till media kan jag inte uttala mig i större utsträckning. Jag vet bara att det den uppger är ett utbrett problem. Medvetna eller omedvetna handlingar från personen? Oavsett är jag glad att det kommer fram och vet att många andra också är det. Igår när aftonbladet publicerade nyheten länkade jag den till flera gamla akademispelare... och frågade trots att jag redan antagligen visste vem det rörde sig om. svaren var entydiga: "k*ller 100%", "måste va k*ller ju", "hahaha alla vet vem det är" m.m.

Samtliga visste vem det antagligen rörde sig om och det säger ganska mycket i sig. Personen beter sig olämpligt och väldigt närgånget emellanåt.. Att ta en spelare på insidan lår invirad i en handduk efter en dusch är inte okej. Eller stå kolla in i duschrummet för den delen. Det har gått över gränsen för att vara rimligt flera gånger. Det gick "skämt" redan på min tid att:" nu kommer k*ller, göm er"..... vi var ungdomar.

Igår svarade Jonatan alverus på Kazper Karlssons helt verklighets frånvända kommentarer på facebook följande:

"Jonatan Alvérus
Kazper Karlsson många år sedan jag spelade i klubben nu, men jag och dom jag pratat med i min generation visste direkt vem artikeln handlade om. Välkänt i över 20 år att det finns en person som är för närgången.
Jag personligen tror inte personen i fråga vill något illa utan han är sån som person bara. Men vet också att det finns folk genom åren som tyckt att det är obehagligt.
Man tänkte inte så mycket på det när man var tonåring men som vuxen idag och med distans till allt så har han tyvärr varit över gränsen flertalet gånger."

Alverus är runt tio år äldre än mig. Om samma person har det här uppfattningarna och hans omgiving. Då ringer många klockor. Jag hörde av mig till en gammal akademi spelare som är runt fem år yngre än mig och givetvis visste personen vem det rörde sig om och avslutade vårt samtal med "bra att det kom fram". Vi pratar alltså om akademi spelare på över 15 års mellanrum, som alla vet direkt vem det handlar om och att personen uppträder olämpligt. Det får ni här på forumet svara på vad det antyder på... Jag struntar i om personen brett mackor till Ljungberg eller kammat kazpers kalufs. Det var bra att detta kom fram och bollklubben har skött det bedrövligt rent utsagt. Hoppas det ger någon klarhet.

Kan nog inte bli mer initierad källa än så?
Citera
2024-05-26, 22:24
Medlem
Konstigt att artiklarna blev låsta så snabbt. Försöker Ljungberg hjälpa till och tysta media? Det är ju inte första gången isåfall
Citera
2024-05-26, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Så jävla peak flashback att även när någon återpublicerat ett mycket initierat inlägg om att det var uppenbart vem det handlade om för samtliga akademispelare med över 15 års spridning på ålder, så är slutsatsens tilltrotts att det hela är en konspiration från ett horaktigt fruntimmer som söker uppmärksamhet. Å så undrar folk hur det kommer sig att peddos kan verka så länge utan att bli påkomna.

Japp!
Citera
2024-05-26, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
”Känd ledare” i HBK? Kryllar inte av kändisar direkt…

Janne Andersson, är han känd för dig? Sen finns det naturligtvis andra som också är kända ledare från HBK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in