2024-05-27, 07:24
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Jag tycker det är obehagligt. Han har inte gjort något ännu som ingen vet ial. Han är helt oskyldig till motsatsen bevisas.

Det är ju ingen som anklagar honom för nånting! 🤦‍♀️ Det är Bachelorette-programledaren och Johanna Nordström som spridit skvaller i sin podd om alla män i programmet
, men jag har inte sett någon köpa det och sprida vidare som att det hänt. Men visst är det obehagligt att dom sprider såna uppgifter och att SVT avböjer att kommentera. Varför dementerar de inte? De hade kunnat se till att det inte blev ryktesspridning från podden genom att gå ut och ta ansvar. Johanna Nordström har väl uppdrag på SVT? Gå ut och klargör att produktionen aldrig hade sänt programmet om nåt sånt hänt kan man tycka.
Citera
2024-05-27, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me

Expressen.se gjorde samma sak med vem som vann Mästarnas mästare detta året. Idioter.

Bakom betalvägg med en sån rubrik. Det var vidrigt gjort. Måste sluta besöka Aftonbladet och Expressen. På riktigt.
Senast redigerad av itsawrap 2024-05-27 kl. 07:28.
Citera
2024-05-27, 09:15
Citera
2024-05-27, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar

Som du säger tror även jag att de bara ville ha fyra par. Annars hade de inte fortsatt med Torsten och Anastasia när Anastasias första match hoppade av.
Citera
2024-05-27, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaLidaLagom

Som du säger tror även jag att de bara ville ha fyra par. Annars hade de inte fortsatt med Torsten och Anastasia när Anastasias första match hoppade av.

Lider så med Anastasia, hon borde fått mycket mer stöd av terapeuterna.
Citera
2024-05-27, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottilia123
Lider så med Anastasia, hon borde fått mycket mer stöd av terapeuterna.

Citera
2024-05-27, 09:38
Citat:
Ursprungligen postat av LillaLidaLagom

Citera
2024-05-27, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar

Var inte det experten som sa det?

Edit:
Citera
2024-05-27, 09:58
Medlem
MissMitsoukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julie.London
Har du själv sett programmet…? I senaste avsnittet frågar sexualpedagogen Kalle Linnéa om hon känner att hon vill avbryta experimentet eller fortsätta, varpå hon väljer det senare…? Men du är alltså övertygad om att hon ljög för att tillmötesgå produktionen…? Låter ganska långsökt om du frågar mig…

"Är helt övertygad om att Linnéa känner att hon vill hoppa av men "kämpar på" för att det är vad produktionen och hon själv förväntar sig.
Min gissning är att hon hoppar av i nästa avsnitt."

Vill inte vara sån men kan inte hjälpa I told you so
Citera
2024-05-27, 10:40
Medlem
Verkar som vanligt vara knepiga tjejer men helt ok killar, logiskt med tanke på dejtingmarknaden verkligen är tjejernas i Sverige pga det stora mansöverskottet/kvinnounderskottet etc.
Citera
2024-05-27, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Verkar som vanligt vara knepiga tjejer men helt ok killar, logiskt med tanke på dejtingmarknaden verkligen är tjejernas i Sverige pga det stora mansöverskottet/kvinnounderskottet etc.

Jag ser två riktigt knepiga killar.

En som sökte till programmet utan att inse vad det egentligen gick ut på och en som har rejäla issues med relationer till kvinnor.
Vilken kvinna som helst i deras närhet hade reagerat som Linnea och Anastasia gör.

Sen kan jag tycka att Linnea är en riktig pushover, men det hade säkert gått att matcha henne med en annan sorts kille. Men jag kan tänka mig att Jimi bara pratat om hur SNÄLL han är genom hela castingen och på så sätt slunkit igenom. Han är inte snäll. Han kan inte ens se eller sätta sig in i hur andra människor känner... då klassas man inte som snäll. Han tycker nog själv att han är snäll men efter medverkan i GVFÖ får det stå för honom själv.
Citera
2024-05-27, 10:59
Medlem
Linnea har uttryckt att hon i tidigare relationer var den som var på för mycket, så hon förstod vad Jimmie fick igenom.

Jag tror nog att hon kan säkert gått med på något som hon i efterhand kanske inte tyckte kändes bra. Men att dra det till en nivå att hon blivit utnyttjad tror jag är för långt. Det är en svår balansgång inom experimentet för alla parter.

Deras expert Calle skulle jag inte tro ser bort från något sådant och han verkar ha varit väldigt involverad i samtalen. Så nej något övergrepp har jag svårt att tro på.

Att hon ger upp var inte direkt någon svår gissning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in