Citat:
Ursprungligen postat av
PatsyStoneHC
Inte för att jag tror att du är förmögen att förstå det jag nu skriver men....
Du startade en tråd i juli förra stängdes, deltagarna varnades för att skriva om placebo utan koppling till Autism. Då fortsätter du att i TRE inlägg tjafsa om placebo utan koppling till Autism varpå tråden låstes.
Hela diskussionen går ut på att visa INGET av alla de barnvaccin som idag är godkända för försäljning i västländer har testats mot äkta placebo i de obligatoriska studier och tester (Fas 1-3) de måste genomgå innan godkännande.
Här började diskussionen om placebo vs. autism (och andra funktionsnedsättningar):
Citat:
Citat:
SnakePlisssken
Varför skulle man inte ha det? Man kan ju se på kontrollgrupperna som fick äkta placebo när de första vaccinerna togs fram och sen jämföra skillnader i kontrollgruppen allteftersom nya varianter av vaccinet utvecklats.
Loppjohanna
Enligt henne finns
det inga studier på barnvaccinen där man jämfört nån äkta placebogrupp med dom vaccinerade. Om det stämmer så fattar jag varför folk är oroliga för att barnen får
autism.
(FB) Orsakar vacciner autism och andra funktionsnedsättningar?
Resten handlar om hur jag tillbakavisar SnakePlissskens påstående om barnvaccinernerna
VISST har testats mot äkta placebo.
Det hela tog lite tid, men var i princip avklarat när moderator (gason) låste tråden eftersom att hen ansåg att den diskussionen var off-topic!???
Kan det bli mer
ON-topic än så?
Nej, jag följde regelverket till punkt och pricka och startade en tråd i underforumet "Klagomål och kritik" mer än ett dygn efter det att moderator (gason) slutade att svara på PM.
Citat:
Den tråden stängdes med motiveringen att du var tjafsig.
Ja vad kan moderatorn fått en sån totalt vild fantasi ifrån?
Du har ju i den här tråden än en gång bevisat att du inte är tjafsig?
Det du kallar "tjafsig" kallar jag för att lägga fram sina argument med hänvisade källor i syfte att visa att moderatoråtgärden i fråga var helt felaktig och bör dras tillbaka.
Gärna med en ursäkt.
Istället så låser ännu en moderator den tråden jag klagar i för att det är för mycket "tjafs"?
Det finns mig veterligen ingen regel som stadgar att "tjafs" (i.e. diskussion) är ett regelbrott, än mindre att det ska föranleda en låsning av en hel tråd.
Här har Du andra uppgifter?
Citat:
Du drar upp den trådens stängning i en annan tråd i KoA, vilket är OT.
Jag blev anklagad för att inte ha några bevis för mitt påstående om att barnvacciner orsakar autism och jag svarar då att, jo det har jag, men att den tråd jag startade för att lägga upp dessa låstes och det på helt oklara grunder.
Här är det i så fall bara jag som är OT, inte den som anklagar mig?
Det innebär i så fall att jag inte får försvara mig mot en bevisligen falsk anklagelse.
Sånt gillar du?
Fuskar du i fia med knuff också?
Matteprovet?
Citat:
När det raderas startar du ännu än

tråd i detta forumet.

🤦♀️

🤦♂️
Du ska vara glad att den inte låsts än. Kanske det är så att ansvariga finner intresse av att läsa ditt

och de inlägg som bevisar vilken byfåne du är..
Förvirrat pladder med psyksjuka smileys och patetiska försök till grova personangrepp.
Kreativt.