Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
Vilket betyder inte ens en fjärdedel av listan.
Din tjejkompis som blev misshandlad blev det som en engångshändelse av en man som hon kände. En man som hon själv hade valt, alltså har hon dåligt omdöme. Det rör sig inte om en okänd man.
Huruvida du verkligen blivit utsatt för stalking, hot och tafs fler gånger än du kan räkna till, tja, även om jag väljer att acceptera det rakt av så är inget av det omnämnda våld och bockar inte ens i närheten av någon av de grövre punkterna i listan.
Alltså kan vi konstatera att du ljög när du pratade om att kvinnor i gemen har erfarenhet av mord, tvångsgifte, trafficking, misshandel etc. av män.
Men kära lilla korkade analfabet.
Läs om mina inlägg flera gånger tills du förstår. Jag skrev om det omfattande och allvarliga våldet som män utsätter kvinnor för VÄRLDEN ÖVER. Sen gav jag exempel på vad detta våldet kan bestå av.
Jag har aldrig påstått att varenda kvinna har utsatts för alla mina exempel. Det vore en aning extremt tycker du inte.
Vidare skrev jag flera gånger "av manliga partners, familjemedlemmar, manliga släktingar" - alltså INTE OKÄNDA MÄN.
Jodå jag nämnde stalking och hot också.
Statistiken och informationen om vad kvinnor utsätts för VÄRLDEN ÖVER är lättillgänglig. Be din personliga assistent hjälpa dig med att söka på nätet om du vill fördjupa dig. Eller gå tillbaka och läs mina inlägg, jag postade en del länkar i ett av mina inlägg.
Det var inte en engångsföreteelse.
Jag förklarade för dig varför de flesta kvinnor som svarar på den
hypotetiska frågan "man vs bear" väljer "bear". Jag kan inte hjälpa dig med din svåra dyslexi och din obefintliga läsförståelse, det borde varit fixat för längesen.