2024-05-24, 12:27
Avstängd
GreenBatterys avatar
När Anja får vettiga gäster att diskutera med/intervjua märker man att han är inte ett dugg bättre eller kunnig än lokal.

Det kommer aldrig flyga utanför jotoob.
Citera
2024-05-24, 18:57
Medlem
Är det nån som vet varför de har varit så tyst på anjo och rask om. chrippa?
Citera
2024-05-24, 19:00
Avslutad
Hur mer patetiskt kan det bli? Emeli Bumbi erbjuder 15K till den som kan stänga ner Anjos kanal. Oavsett om hon har pengarna eller inte så tycker jag att tanken är bra. Anjo kontrar med att om han får 15K så tar han ner dom videos han gjort på Emeli Bumbi. Och hur fan skall man tolka det? Är han orolig för att någon verkligen skulle klippa hela hans kanal, men försöker hålla masken och istället vill göra sig en hacka på videos han förmodligen inte tjänar något på längre? Jag funderar på om inte jag skulle kunna bidra EB med en donation som dubblar beloppet, det hade det varit värt. Det är fortfarande Emeli Bumbi han mobbat rakt av, som så många andra, och det bästa var väl om han bara försvann från sociala media.
Var inte han på polisförhör också förresten? Frågar eftersom jag hört så, men inte fått det fullt ut bekräftat
Citera
2024-05-24, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flowdope1

Rask kan ju inte göra ett jota under 30 dagar, eller i alla fall inte tjäna något på det. Angående Anjo, läs mitt inlägg här ovanför
Citera
2024-05-24, 19:38
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flowdope1
Misstänker att dom fått yppandeförbud av Jockieboy
Citera
2024-05-24, 19:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Misstänker att dom fått yppandeförbud av Jockieboy
Övriga - ja.
Chrippa skulle knappast bry sig.
Jag tror snarare att Chrippa och Linnea gjort anmälan och att det gör att de andra fått yppandeförbud från Jocke.
Chrippa har flera gånger sagt att det kommer hända saker men det kan han inte prata om -- Chrippa har i så fall blivit instruerad av sin advokat att vara tyst.
Citera
2024-05-24, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Övriga - ja.
Chrippa skulle knappast bry sig.
Jag tror snarare att Chrippa och Linnea gjort anmälan och att det gör att de andra fått yppandeförbud från Jocke.
Chrippa har flera gånger sagt att det kommer hända saker men det kan han inte prata om -- Chrippa har i så fall blivit instruerad av sin advokat att vara tyst.

Så som "lilla" Linnea gjorde från början. Det skulle Chrippa också ha gjort. Videon med Anjo är blytung för honom, och något han måste ta upp i en reaktionsvideo. Alla hatare lutar sig mot den. Hatare påstår att Chrippa ljuger 24/7 utom i just denna video, då är han så in i helvete sanningsenlig. Vettiga människor som ser allt i sin helhet, och även bakåt flera år i historien insåg direkt att den videon var lögn från första sekunden och hela vägen ut.
Jag är inte ensam om att vilja ha svar, i övrigt anser jag att både Linnea och Chrippa är vuxna nog att ta egna beslut om sitt förhållande
Citera
2024-05-24, 20:23
Medlem
Hugin86s avatar
Nu har man inte kollat på detta drama på ett litet tag, men nu har man körrat igenom allt som varit. De som är kul är att anjo och rask är fan sjuka minst en gång i månaden. Hur man man va sjuk så ofta. Jag har barn både på skola och dagis och är knappt sjuk en gång om året. Men dom skyller på skola och dagis och gud vet vad.

När du kan ligga sova till minst 9.00 käka en bra frukost, ta promenader gå på gym. Borde hälsan va på top.

Just de rask sover halvadagen för att sen tända rökelser och käka de vita

Anjo dricker väl Pepsi och knaprar piller och sover på dagen.

Och dom har följare som tycker dom är smarta duktiga och är innerligt. Då undrar jag är de följarna som är så korkade att dom köper allt som sägs. Eller är de rask och anjo som blir trollade av alla , för folk vill se att dom gör bort sig
Citera
2024-05-25, 04:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
Direkt han gör en dramafri video som senaste eller en vlogg så får han inga tittare. Han är precis som Rask, en nolla utan sina mobbningsvideos.

Hela deras "karriär" och försörjning ligger i händerna hos youtube där det enda sättet dom kan tjäna pengar är genom att fortsätta begå brott.

Måste kännas väldigt ovisst för framtiden när en hel familjs försörjning inklusive flera barn är beroende på om farsan i familjen begår brott eller inte.

Hoppas 2024 blir året där båda svinpälsarna går under.
Citera
2024-05-25, 04:33
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Nu har man inte kollat på detta drama på ett litet tag, men nu har man körrat igenom allt som varit. De som är kul är att anjo och rask är fan sjuka minst en gång i månaden. Hur man man va sjuk så ofta. Jag har barn både på skola och dagis och är knappt sjuk en gång om året. Men dom skyller på skola och dagis och gud vet vad.

När du kan ligga sova till minst 9.00 käka en bra frukost, ta promenader gå på gym. Borde hälsan va på top.

Just de rask sover halvadagen för att sen tända rökelser och käka de vita

Anjo dricker väl Pepsi och knaprar piller och sover på dagen.

Och dom har följare som tycker dom är smarta duktiga och är innerligt. Då undrar jag är de följarna som är så korkade att dom köper allt som sägs. Eller är de rask och anjo som blir trollade av alla , för folk vill se att dom gör bort sig
Med tanke på hur sjukt jävla fet Anjo är så kan han inte hinna med så mycket annat än att ligga i sängen och äta choklad när han inte mobbar människor på internet. Vilket jävla liv

Hur mycket måste man inte äta varje dag för att bibehålla det där fläskberget, 14000kcal?
Citera
2024-05-25, 05:23
Avslutad
Jag bara väntar på att Anjo skall toppa med en fet guldkedja med ett gigantiskt A, gangsta style. Jag skulle tolka att A:et står för Antisocial personlighetsstörning
Citera
2024-05-25, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur mer patetiskt kan det bli? Emeli Bumbi erbjuder 15K till den som kan stänga ner Anjos kanal. Oavsett om hon har pengarna eller inte så tycker jag att tanken är bra. Anjo kontrar med att om han får 15K så tar han ner dom videos han gjort på Emeli Bumbi. Och hur fan skall man tolka det? Är han orolig för att någon verkligen skulle klippa hela hans kanal, men försöker hålla masken och istället vill göra sig en hacka på videos han förmodligen inte tjänar något på längre? Jag funderar på om inte jag skulle kunna bidra EB med en donation som dubblar beloppet, det hade det varit värt. Det är fortfarande Emeli Bumbi han mobbat rakt av, som så många andra, och det bästa var väl om han bara försvann från sociala media.
Var inte han på polisförhör också förresten? Frågar eftersom jag hört så, men inte fått det fullt ut bekräftat

Ett råd är att du behåller dina pengar.

Självklart erbjuder han EB dessa summor, då ingen jävel är intresserad av att kolla på dessa videos. Han får således mer pengar av att erbjuda henne detta - än om dessa bara finns på hans sida. Utan att generera vidare inkomst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in