Var förbi olycksplatsen nyss, helt klart anser jag att det inte var bussens fel. Inte en tillstymmelse till bromsspår från personbilen. Bussens bromsspår är bara ett par meter och de går snett ut mot räcket. Bussens bromsspår är helt på rätt sida av mittlinjen. ´
Frågan om bussen kommit upp i 80km/h från korsningen där den svängde ut på gamla E4 . I övrigt enda däcksspår som finns där är burnout från blöjraggare (eller trimmad A-traktor).
Även svårt tro att det kan vara vilt som sprungit ut, är rejält brant slänt mot åkern i öster. Busschaffisen lär väl kunna vittna om det isf.
Lägger min röst på somnat vid ratten, eller sjukdom , ev rattsurf.
En liten dotter född 2022, fyfan vad tragiskt. Och morföräldrarna också väldigt svårt skadade, hoppas det finns en pappa nånstans som kan ta hand om tösen. Blev riktigt riktigt lessen nu.
En liten dotter född 2022, fyfan vad tragiskt. Och morföräldrarna också väldigt svårt skadade, hoppas det finns en pappa nånstans som kan ta hand om tösen. Blev riktigt riktigt lessen nu.
Skriven hos föräldrarna sen i mars men står som gift. Flyttat hem pga separation? Finns det gemensamma barn brukar det väl vara 6 månaders betänketid?
Senast redigerad av Teddy Picker 2024-05-24 kl. 19:16.
Fast nu flög dom inte ur bilen , dom blev fastklämda . Jag vet ingenting eftersom jag inte var där , men av vad som framkommit i tråden verkar passagerarna i bussen ha klarat sig mycket bättre varav jag undrade om passagerarna var bältade eller inte
Det var en väldigt dum kommentar. En buss är ju mycket tyngre och högre än en bil. Dessutom sitter ju passagerarna en bit in i bussen, inte i fronten.
Pappan är vän med Victoria på Facebook, så han finns.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!